RUF Rodeo Concept
node/38337

RUF Rodeo Concept: Για χωμάτινες διαδρομές με εμφάνιση Porsche 964

Το πρωτότυπο της RUF βασίζεται στο ανθρακονημάτινο σασί που εξελίχθηκε από την εταιρεία.

Η RUF παρουσίασε ένα νέο πρωτότυπο εμπνευσμένο από την Porsche 964, το οποίο φέρει το όνομα Rodeo και έχει εκτός δρόμου προσανατολισμό!

Η Rodeo βασίζεται στις CTR και SCR, οι οποίες αν και μοιάζουν με βελτιωμένες Porsche 911 (964) είναι εντελώς νέα μοντέλα εξελιγμένα από τη RUF (νέο σασί και αμάξωμα από ανθρακονήματα). Σε αντίθεση με τις συγγενικές τις εκδόσεις, η Rodeo έχει σχεδιαστεί για ελαφριές εκτός δρόμου διαδρομές, για αυτό και διαθέτει σύστημα τετρακίνησης, ελαστικά παντός εδάφους και διαφορετική ρύθμιση της ανάρτησης.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: RUF CTR 2017: Η σύγχρονη Yellow Bird

RUF Rodeo Concept

Αισθητικά, η RUF Rodeo ξεχωρίζει από την ελαφρώς αυξημένη απόσταση από το έδαφος, τους 4 επιπλέον προβολείς στο καπό, το προστατευτικό στον εμπρός προφυλακτήρα που έχει δερμάτινη επένδυση, τα δερμάτινα λουριά συγκράτησης του καπό, τη διχρωμία στο αμάξωμα, τις πεντάκτινες ζάντες, το φτυάρι στην ουρά, τους λασπωτήρες και την πρακτική σχάρα οροφής για τις αποσκευές. Στο εσωτερικό κυριαρχεί το καφέ δέρμα και οι υφασμάτινες επενδύσεις με πολύχρωμα μοτίβα.

Δεν έχουμε πολλές πληροφορίες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του πρωτοτύπου, όμως είναι πολύ πιθανό να χρησιμοποιεί τον εξακύλινδρο boxer κινητήρα 3,6 λίτρων της RUF, σε συνεργασία με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Δε γνωρίζουμε αν η RUF σκοπεύει να κατασκευάσει περισσότερα αντίτυπα της Rodeo ή αν έφτιαξε το μοναδικό αυτό πρωτότυπο για λόγους επίδειξης.

[Πηγή: Motor Fan, Carscoops]

node/39427

Q4 Sportback e-tron concept: Το νέο ηλεκτρικό coupé SUV της Audi [video]

Μετά από το Audi Q4 e-tron, η γερμανική εταιρεία παρουσίασε και την Sportback εκδοχή του που θα κυκλοφορήσει το 2021.

Τετάρτη, 08 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Q4 Sportback e-tron concept: Το νέο ηλεκτρικό coupé SUV της Audi [video]

Μετά από το περσινό Q4 e-tron concept, η Audi παρουσίασε το το νέο Q4 Sportback e-tron concept - ένα ηλεκτρικό coupé SUV με δυναμική σχεδίαση με το οποίο μας προϊδεάζει για το αντίστοιχο μοντέλο παραγωγής που θα ακολουθήσει μέσα στο 2021.

Σχεδιαστικά, το Q4 Sportback e-tron ξεχωρίζει από το πιο συμβατικό αδερφάκι του χάρη στο διαφορετικό σχεδιασμό από τη μεσαία κολώνα και πίσω που παραπέμπει σε coupé. Η οροφή έχει έντονη κλίση και καταλήγει σε μια αεροτομή και επιθετικά φώτα που ενώνονται με μια λωρίδα LED. Πιο χαμηλά, ο μεγάλος προφυλακτήρας ενσωματώνει διακοσμητικές εσοχές, πτερύγια, φωτιζόμενο έμβλημα e-tron και διαχύτη σε απόχρωση αλουμινίου.

Την εικόνα συμπληρώνουν η διαφορετική γρίλια στο εμπρός μέρος, τα τονισμένα φτερά, οι τροχοί 22", η απόχρωση kinetic grey και τα μαρσπιέ που είναι βαμμένα σε dark grey (αντί για το πιο διακριτικό glossy black του Q4 e-tron)

Audi Q4 Sportback e-tron

Οι διαστάσεις είναι παραπλήσιες, με μήκος 4.600 mm (+10mm), πλάτος 1.900 mm (σταθερό), ύψος 1.600 mm (-10mm) και μεταξόνιο 2.770 mm (σταθερό), όμως το Sportback έχει καλύτερο συντελεστή οπισθέλκουσας 0.26 cd (-0.01 cd) χάρη στην πιο αεροδυναμική διαμόρφωση της ουράς.

Στο εσωτερικό η εικόνα είναι γνώριμη, καθώς το ταμπλό προέρχεται αυτούσιο από το Q4 e-tron με οθόνη αφής 12,3" που έχει κλίση προς τον οδηγό, ψηφιακό πίνακα οργάνων και head-up display με επαυξημένη πραγματικότητα. Η καμπίνα είναι αυστηρά τετραθέσια με τα καθίσματα να έχουν ενσωματωμένα προσκέφαλα. Οι ανοιχτόχρωμες επενδύσεις ενισχύουν την αίσθηση ευρυχωρίας, τα πατάκια είναι από ανακυκλώσιμα υλικά ενώ βρίσκουμε επίσης Alcantara και λεπτομέρειες από microfiber και plexiglass.

Audi Q4 Sportback e-tron

Όπως και το Q4 e-tron concept, έτσι και η έκδοση Sportback βασίζεται στην πλατφόρμα MEB του VW Group. Το ηλεκτρικό σύστημα αποτελείται από δύο ηλεκτροκινητήρες με 150 kW/310 Νm στον εμπρός άξονα και 75 kw/150 Nm στον πίσω άξονα. Η συνδυαστική απόδοση είναι 225 kW (306 PS) χαρίζοντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 6,3" και τελική ταχύτητα ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 180 m/h.

Η μπαταρία χωρητικότητας 82 kWh που ζυγίζει 510 kg, προσφέρει αυτονομία 450 km (WLPT) και μπορεί να φορτίσει στο 80% της ενέργειάς της σε περίπου μισή ώρα. Σύμφωνα με το δελτίο τύπου, οι πισωκίνητες εκδόσεις θα έχουν ακόμα μεγαλύτερη αυτονομία 500 km (WLPT) ανάμεσα σε κάθε φόρτιση.

Audi Q4

Η Audi κάνει λόγο για δυναμική οδική συμπεριφορά χάρη στο χαμηλό κέντρο βάρους που παραπέμπει σε σεντάν, και την αναλογία βάρους 50:50 ανάμεσα στους δύο άξονες. Η ανάρτηση αποτελείται από γόνατα MacPherson εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, με ενεργά αμορτισέρ.

Εκτός από το Q4 Sportback e-tron που θα είναι το έβδομο κατά σειρά ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής της Audi, η εταιρεία παρουσίασε πρόσφατα και τα e-tron S και e-tron Sportback S. Η γερμανική εταιρεία έχει ανακοινώσει πως η γκάμα της θα περιλαμβάνει πάνω από 20 ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι το 2025, με στόχο τα εξηλεκτρισμένα μοντέλα να αφορούν το 40% των συνολικών της πωλήσεων.

[Πηγή: Audi]

node/39421

BMW 02 Reminicence Concept: Αναβίωση της πρώτης ηλεκτρικής BMW [video]

Ένα δίπορτο κουπέ με νοσταλγικό χαρακτήρα που θα μπορούσε να θεωρηθεί σύγχρονη μετενσάρκωση της BMW 1602 Elektro-Antrieb.

Τρίτη, 07 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

BMW 02 Reminicence Concept: Αναβίωση της πρώτης ηλεκτρικής BMW [video]

Ο ανεξάρτητος σχεδιαστής David Obendorfer, γνωστός από τις νοσταλγικές δημιουργίες του με ρετρό χαρακτήρα παρουσίασε το τελευταίο του project που δεν είναι άλλο από την BMW 02 Reminiscence Conept.

Το δίπορτο κουπέ αποτελεί φόρο τιμής στο πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της βαυαρικής φίρμας - το BMW 1602 Elektro-Antrieb που παρουσιάστηκε στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 1972 στο Μόναχο. Η BMW είχε κατασκευάσει δύο αντίτυπα του μοντέλου που χρησιμοποιήθηκαν στα πλαίσια των αγώνων.

BMW 1602 Elektroantineb

Όπως και η εικονιζόμενη 1602 Elektro-Antrieb που είχε το πλαίσιο και το αμάξωμα της 1602, έτσι και η νέα 02 Reminicent Concept θα μπορούσε να βασίζεται στη σύγχρονη BMW 2 Series. Για αυτό το λόγο, ο σχεδιαστής επέλεξε να διατηρήσει παρόμοιες διαστάσει με το μοντέλο παραγωγής, με μήκος 4.510 mm, πλάτος 1.805 mm, ύψος 1.400 mm και μεταξόνιο 2.730 mm.

Στόχος του David Obendorfer ήταν να δημιουργήσει ένα όχημα με γνώμονα την απλότητα στις επιφάνειες και τις γραμμές, το οποίο να έχει αναφορές στον κλασικό σχεδιασμό των 1602/2002 και ταυτόχρονα να επικοινωνεί το ότι χρησιμοποιεί τεχνολογία μηδενικών ρύπων.

BMW 02

Όπως βλέπουμε από τα renderings των τρισδιάστατων μοντέλων, η 02 Reminicent Concept διατηρεί τα στρογγυλά φανάρια, τα λεπτά φλας και τα χαρακτηριστικά γραφικά στη μάσκα, τα οποία είναι καλυμμένα με ένα γκρι υλικό - όπως και η λεπτή kidney grille. Μερικά ακόμα στοιχεία που προέρχονται από τις 1602/2002 είναι το αιχμηρό ρύγχος "Shark Nose", η οριζόντια γραμμή που διατρέχει ολόκληρο το αμάξωμα, η γραμμή των παραθύρων και τα στρογγυλά πίσω φώτα.

Κατά τα άλλα, το πρωτότυπο έχει σύγχρονες αναλογίες και σχεδιαστικές λεπτομέρειες όπως οι μεγαλύτεροι προφυλακτήρες με πιο αεροδυναμικό σχεδιασμό, τα φουσκωμένα φτερά, οι τονισμένοι ώμοι και οι τροχοί μεγάλης διαμέτρου.

BMW 02

Στο εσωτερικό κυριαρχεί η απλότητα ενώ έχουν ενσωματωθεί με έξυπνο τρόπο στοιχεία από τις μοντέρνες BMW. Πίσω από το ρετρό τριάκτινο τιμόνι βρίσκουμε ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων ενώ η κεντρική οθόνη αφής βρίσκεται στο μέσο του ταμπλό, πάνω από τους λεπτούς αεραγωγούς και τα στρογγυλά χειριστήρια του κλιματισμού.

Το δημιούργημα του David Obendorfer μπορεί να μην προορίζεται για την παραγωγή καθώς αποτελεί μια ανεξάρτητη σχεδιαστική μελέτη, όμως επικοινωνεί με τον καλύτερο τρόπο το όραμα του σχεδιαστή για μια αναβίωση της σχεδιαστικής ταυτότητας των παλιότερων μοντέλων της BMW.

Για να δείτε περισσότερες εικόνες και βίντεο από δημιουργίες του David Obendorfer όπως τα ψηφιακά πρωτότυπα FIAT 500 Coupé, FIAT 127, BMW CS Vintage Concept, Renault 4 Concept και Volkswagen T1 Revival αλλά και τα βαν Citroen Type H Anniversary van και Morris J-Type που έχουν βγει στην παραγωγή, μπορείτε να επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα του σχεδιαστή πατώντας εδώ.