node/37859

Νέο Toyota Mirai: Μεταμόρφωση!

Για τη δεύτερη γενιά του, το Mirai αλλάζει μέγεθος και look. H υδρογονοκίνητη μπερλίνα της Toyota μοιάζει με ένα (σχεδόν) κανονικό αυτοκίνητο.

Παρόλο που λανσαρίστηκε το 2014, το Mirai εξακολουθεί να φαντάζει σαν ένα… ΑΤΙΑ. Αυτό βέβαια στην υπόλοιπη Ευρώπη, μιας και η χώρα μας δεν αποτελεί προνομιακό πεδίο κυκλοφορίας ενός αυτοκινήτου με Ενεργειακή κυψέλη καυσίμου. Παρόλη λοιπόν την σχετικά πρόσφατη άφιξή του, η Toyota προετοίμαζε ήδη τον αντικαταστάτη του. Και μιας και είπαμε ότι το Mirai είναι υδρογονοκίνητο, να θυμίσουμε ότι το άεριο αυτό αντιδρά με τον αέρα εντός της κυψέλης καυσίμου εκλύοντας ηλεκτρική ενέργεια, την οποία και την παρέχει στο ηλεκτρομοτέρ.

Ύστερα από την παρουσίαση του αυτοκινήτου τον Οκτώβριο του 2019 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Tokyo, η Toyota παρουσίασε κατά τη διάρκεια εκδήλωσης στο Άμστερνταμ ένα μοντέλο «οιονεί παραγωγής». Είπε δε ότι σε αντίθεση με το μοντέλο του Tokyo, αυτό το Mirai κουνιέται κιόλας! Και το κούνησε! 

Toyota Mirai 2020

Εμπρός μας λοιπόν έχουμε ένα μεταμορφωμένο Mirai. Ενώ η πρώτη γενιά δεν σου έκανε με τίποτα εκείνο το αισθητικό «κλικ», το νέο είναι μια καλαίσθητη μπερλίνα, της οποίας η σιλουέτα έχει επηρεαστεί από τον κόσμο των 4θυρων κουπέ, με τον κλωβό των επιβατών να εκτείνεται οπτικά μέχρι την άκρη του πορτμπαγκάζ.

Το Mirai μάλιστα δεν διστάζει να υιοθετήσει ρωμαλέους ώμους και τελικά να συντίθεται ένα αυτοκίνητο με ρευστό σχεδιασμό και σαφώς λιγότερο περίεργο, απόκοσμο θα λέγαμε, από το προηγούμενο.

Toyota Mirai 2020

Το αυτοκίνητο διατηρεί κάποια πρωτότυπα χαρακτηριστικά, όπως τα φανάρια που ανεβαίνουν ψηλά, αποτελώντας την μισή και παραπάνω ακμή των φτερών ή ακόμα το τεράστιο «στόμα». Στοιχεία που σε κάνουν ακόμα να αντιδράς θετικά ή αρνητικά ανάλογα με του γούστο σου. Το Mirai ΙΙ έχει μήκος 4,98 m, εννιά πόντους μακρύτερο από το προηγούμενο, φάρδυνε άλλα οκτώ, φτάνοντας σε πλάτος τα 1,89 m, ενώ έχασε πάνω από έξι εκατοστά σε ύψος, κατεβαίνοντας στα 1,47 m.

Στην καμπίνα, το ταμπλό ακολουθεί το φιλοσοφικό σχεδιαστικό μοτίβο της καροσερί: Πρωτοτυπία με μέτρο. Υπάρχει μια μεγάλη οθόνη 12,3 ιντσών που ενώνεται με το ψηφιακό καντράν αλά Mercedes-Benz. Το νέο Mirai όμως διαθέτει ένα γιγάντιο μεταξόνιο, 2,92 m. Διάσταση ικανή για να καθίσει στο πίσω κάθισμα τρεις ενηλίκους στη θέση των δύο της υφιστάμενης γενιάς.

Toyota Mirai 2020

Το Mirai ΙΙ πατάει πάνω στην πλατφόρμα GA-K που χρησιμοποιεί το Lexus LS. Και προφανώς δεν είναι τυχαίο που το αυτοκίνητο θα μπορούσε να φοράει σήματα της Lexus, χωρίς αυτό να προκαλεί εντύπωση. Παρόλα αυτά, η Toyota λέει δεν έχει προγραμματιστεί μια πιθανή αλλαγή σημάτων.

Με τη νέα βάση, είναι προφανές ότι λύθηκαν τα χέρια του Ιάπωνα κατασκευαστή για να σχεδιάσει μια πιο κομψή σιλουέτα χάρη στην ευκολότερη ενσωμάτωση τεχνικών στοιχείων, ιδιαίτερα των δεξαμενών υδρογόνου. Τώρα υπάρχουν τρεις αντί για δύο, μια διαμήκης και δύο άλλες κάθετες.

Toyota Mirai 2020

Η Toyota προβλέπει αύξηση στην αυτονομία της τάξης του 30%, η οποία μεταφράζεται σε περίπου 650 χιλιόμετρα. Στο σημείο αυτό να πούμε ότι το Mirai είναι πισωκίνητο και η ισχύς του ηλεκτρομοτέρ δεν έχει δημοσιοποιηθεί από την Toyota.

Η Toyota έχει πουλήσει περισσότερα από 10.000 κομμάτια της πρώτης γενιάς του Mirai. Προφανώς προτίθεται να τα πάει πολύ καλύτερα με την επόμενη. Το γεγονός παραμένει ότι στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες το δίκτυο διανομής υδρογόνου παραμένει σε εμβρυικό ή ανύπαρκτο επίπεδο. Οι παραδόσεις του Mirai ΙΙ θα ξεκινήσουν στο τέλος του 2020.

node/39416

Ξανά στην παραγωγή ανταλλακτικά για το Toyota 2000GT

Μέσω του προγράμματος GR Heritage Parts Project, η Toyota θα προσφέρει γνήσια εξαρτήματα για το 2000GT.

Δευτέρα, 06 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ξανά στην παραγωγή ανταλλακτικά για το Toyota 2000GT

Μετά από τα ανταλλακτικά για τις γενιές A70 και Α80 της Supra, η Toyota Gazoo Racing ανακοίνωσε πως θα ξεκινήσει την παραγωγή εξαρτημάτων και για το 2000GT ως κομμάτι του GR Heritage Parts Project, με σκοπό να τα διαθέσει στην Ιαπωνία αλλά και σε άλλες αγορές, αποκλειστικά για τους ιδιοκτήτες του σπάνιου μοντέλου.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Toyota: Παραγωγή ανταλλακτικών για τις Supra A70 και A80

Η διάθεση γνήσιων ανταλλακτικών που δεν ήταν πλέον διαθέσιμα στην αγορά, θα δώσει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες να συνεχίσουν να οδηγούν τα μοντέλα τους χωρίς να ανησυχούν για το επόμενο σέρβις. Περισσότερες πληροφορίες για τα εξαρτήματα θα ανακοινωθούν από την 1η Αυγούστου 2020 στην ιστοσελίδα της Toyota Gazoo Racing. Σύμφωνα με το δελτίο τύπου θα είναι διαθέσιμα μέσω του δικτύου αντιπροσώπων της Toyota όπως και τα ανταλλακτικά των υπόλοιπων μοντέλων - με τι διαφορά ότι θα προσφέρονται σε περιορισμένο αριθμό ανά ιδιοκτήτη για αποφυγή φαινομένων αισχροκέρδειας.

2000GT parts

To Toyota 2000GT που παρήχθει σε περιορισμένο αριθμό 337 μονάδων μεταξύ 1967 και 1970, θεωρείται ένα από τα πιο ποθητά και πιο όμορφα αυτοκίνητα που σχεδιάστηκαν και κατασκευάστηκαν στην Ιαπωνία. Το πισωκίνητο σπορτσκαρ φορούσε εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα 2,0 λίτρων που απέδιδε 150 PS και 175 Nm χαρίζοντάς του τελική ταχύτητα 220 km/h. Επίσης, είχε ανάρτηση με διπλά ψαλίδια, δισκόφρενα και στους τέσσερις τροχούς και ζάντες από μαγνήσιο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Toyota 2000GT 1967-1970

Η αξία του στο χρηματιστήριο των κλασικών αυτοκινήτων έχει εκτοξευθεί τα τελευταία χρόνια, με τους συλλέκτες να καταβάλλουν επταψήφια ποσά για την απόκτησή του, καθιστώντας το το ακριβότερο ιαπωνικό μοντέλο στην ιστορία.

node/39411
Audi Q4 e-tron Concept

To Audi Q4 e-tron θα έχει και Sportback

Η Audi θα παρουσιάσει αύριο το Q4 Sportback e-tron concept, μια κουπέ εκδοχή του μελλοντικού μικρού ηλεκτρικού SUV της φίρμας.

Δευτέρα, 06 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

To Audi Q4 e-tron θα έχει και Sportback

Οι νεωτερισμοί πολλαπλασιάζονται στην Audi! Την προηγούμενη εβδομάδα, το Ingolstadt παρουσίασε το ανανεωμένο Q5 και τις παραλλαγές S του e-tron και του e-tron Sportback. Αυτή την εβδομάδα, σειρά έχει ένα πρωτότυπο αυτοκίνητο. Δεν υπάρχει κάποιο μυστήριο σχετικά με το τι θα είναι: Ο Γερμανός κατασκευαστής έχει δημοσιεύσει ήδη ένα teaser στα κοινωνικά δίκτυα.

Το ραντεβού για την παρουσίαση έχει προγραμματιστεί αύριο, την Τρίτη 7 Ιουλίου, οπότε και θα αποκαλυφθεί το Q4 Sportback e-tron concept. Με αυτήν τη σχεδιαστική σπουδή, η Audi επιβεβαιώνει επομένως ότι το Q4 e-tron θα έχει και την… κολοβή έκδοσή του! Η γερμανική φίρμα πολλαπλασιάζει λοιπόν τα κουπέ SUV της γκάμας της, καθώς ύστερα από το Q3 Sportback, θα λανσάρει το Q5 Sportback στο τέλος του έτους.

Αλλά ας επανέλθουμε στο Q4 e-tron. Αυτό το μικρό SUV θα είναι το πρώτο Audi που θα υιοθετεί τη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα MEB. Έτσι θα είναι τεχνικά ξάδερφος των Volkswagen ID.4 και Škoda Enyaq. Το «κλασικό» μοντέλο ανακοινώθηκε από ένα πρωτότυπο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης 2019, απ’ όπου και η φωτογραφία που βλέπετε. Η έκδοση παραγωγής αναμένεται στις αρχές του 2021.

Η συνταγή για την παραλλαγή Sportback θα βασίζεται σε εκείνη που εφαρμόζεται στα e-tron: Κουπέ σιλουέτα, με οπισθοκλινή οροφή και πολύ έντονα κεκλιμένο πίσω κρύσταλλο. Με άλλα λόγια νυν υπέρ πάντων ο σχεδιασμός. Η έκδοση παραγωγής θα εμφανιστεί με λίγους μήνες καθυστέρησης σε σχέση με το κλασικό Q4, επομένως το 2021.