Νέο Toyota FT-86 Open με υφασμάτινη οροφή

Νέο Toyota FT-86 Open με υφασμάτινη οροφή

H Toyota δημοσιοποίησε για πρώτη φορά φωτογραφίες του πρωτότυπου FT-86 Open με υφασμάτινη οροφήπου θα παρουσιαστεί επίσημα στο Tokyo Motor Show.

H τελευταία εκδοχή του πρωτότυπου Toyota FT-86 Open θα κάνει το ντεμπούτο της την προσεχή εβδομάδα στο Tokyo Motor Show 2013.

Η αναγγελία έγινε από την ίδια την Toyota που ταυτόχρονα δημοσιοποίησε και φωτογραφίες του αυτοκινήτου, δείχνοντάς το για πρώτη φορά με υφασμάτινη οροφή. Το αυτοκίνητο που παρουσιάζεται στην τελευταία του εκδοχή σε ιαπωνική πρώτη, το είχαμε ξαναδεί στην Έκθεση τη Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο και στο Goodwood Festival of Speed.

Μέχρι πριν την εμφάνιση των φωτογραφιών παρέμενε επισήμως πρωτότυπο με αμφίβολη τη δρομολόγηση τη παραγωγής του και περισσότερο χρησίμευε ως βαρόμετρο αποδοχής ενός ανοιχτού GT86. Αλλά αυτό που βλέπουμε σήμερα, ελάχιστα θα πρέπει να διαφέρει από το αυτοκίνητο παραγωγής, οπότε το Toyota GT86 με υφασμάτινη οροφή είναι πολύ κοντά στο να γίνει πραγματικότητα. Άλλωστε, από τις μέχρι στιγμής πληροφορίες, το GT86 οδεύει στο να γίνει μια υπό-μάρκα, καθώς η Toyota έχει κατά νου και την προσθήκη ενός σεντάν στην γκάμα του GT86, αλλά και υβριδικές εκδοχές κουπέ και σεντάν.

Η Toyota λέει ότι το πρωτότυπο FT-86 Open -FT για το Future Toyota- χρειάζεται «περαιτέρω μηχανολογική εξέλιξη» για να καταλήξει στη διαδικασία παραγωγής. Ακαμψία, κατανομή βάρους, το ίδιο το βάρος του αυτοκινήτου και η αεροδυναμική είναι οι τομείς που χρειάζονται παραπάνω μελέτη και δουλειά.

Η Toyota αναφέρει ότι η μετατροπή του GT86 από κουπέ και κάμπριο χρειάζεται προσήλωση στο βασικό σχέδιο. Το κουπέ είναι ένα «κλειδωμένο πακέτο» στο σχεδιαστικό και μηχανολογικό κομμάτι, όπως για παράδειγμα οι πόρτες χωρίς πλαίσιο που πρέπει να μεταφερθούν αυτούσιες στο κάμπριο.

«Αδιαμφισβήτητα θα υπάρξει απώλεια στην ακαμψία όταν “κόψεις” την οροφή», αναφέρει πηγή μέσα από την Toyota, «αλλά δεν θα είναι κάτι αξιοπαρατήρητο». Η ενδυνάμωση της δομής του αυτοκινήτου έχει γίνει στα μαρσπιέ, στον «καθρέφτη» στο μηχανοστάσιο και γύρω από τις εμπρός κολόνες.

Το τελικό μοντέλο παραγωγής του κάμπριο που θα προέλθει από το GT86 θα πρέπει να επιβαρυνθεί με λιγότερα από 100 kg, λέει η Toyota.

Την ίδια στιγμή, το πλαίσιο θα ρυθμιστεί για μια πιο γλυκιά και στρωτή κύλιση. «Δεν είναι όσο απλό ακούγεται και για να το πετύχεις δεν θα αρκούσε να χαμηλώσεις το λόγο μεταξύ ελατηρίων και αμορτισέρ στην ανάρτηση», λέει η πηγή μας, «αλλά είμαστε βέβαιοι ότι θα πετύχουμε το ενδεδειγμένο συμβιβασμό, όπως και μια ελαφρά μικρότερη αμεσότητα, όπως ακριβώς αρέσει στους αγοραστές κάμπριο.

Το πρωτότυπο FT-86 Open που θα δούμε στο Tokyo Motor Show θα έχει υφασμάτινη οροφή με πολλές στρώσεις, με κρύσταλλο στο πίσω παρμπρίζ, ενώ θα διατηρηθεί η διαμόρφωση 2+2 στην καμπίνα, με τη μικρότερη δυνατή απώλεια στο πορτμπαγκάζ.

Η υλοποίηση του πρωτοτύπου έγινε στο Μιλάνο και συνδυάζει λευκό αμάξωμα και μπλε υφασμάτινη οροφή, και καμπίνα σε φωτεινό λευκό με σκούρο μπλε και κίτρινες διακοσμήσεις.

[Πηγή Toyota]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube