Περιμένει το πράσινο φως η υβριδική έκδοση του Toyota GT86

Περιμένει το πράσινο φως η υβριδική έκδοση του Toyota GT86

Η Toyota επιβεβαιώνει ότι η υβριδική έκδοση του GT86 βρίσκεται στα σκαριά.

Σύμφωνα με πληροφορίες που αποκάλυψε στους συνεργάτες μας στην έκθεση της Φρανκφούρτης ο υπεύθυνος εξέλιξης κινητήρων και συστημάτων μετάδοσης της Toyota, Koei Saga, η εξέλιξη μιας υβριδικής έκδοσης για το GT86 είναι σε πολύ προχωρημένο στάδιο και απλά περιμένουν το πράσινο φως για να προχωρήσουν στην παραγωγή του.

Ο κ. Koei Saga μας είπε ότι το υβριδικό σύστημα του GT86 θα μπορούσε να αποτελεί συνδυασμό υβριδικών συστημάτων που χρησιμοποιούμε ήδη σε μοντέλα δρόμου και σε αγωνιστικά. Οπότε, δεν υπάρχει λόγος να μην βγει και μία τέτοια έκδοση και για το GT86.

Παρά το γεγονός ότι όλα τα επιβατικά μοντέλα της Toyota είναι κατά βάση προσθιοκίνητα, η premium θυγατρική Lexus χρησιμοποιεί την ίδια τεχνολογία Hybrid Synergy Drive στα υβριδικά της, συμπεριλαμβανομένου και του πισωκίνητου GS 450h.

Η πολυδιαμορφώσιμη φύση του υβριδικού συστήματος της Toyota έχει αποδείξει την αξία του και μπορεί να προσφέρει τις υπηρεσίες του τόσο σε καθημερινά μοντέλα όσο και σε πιο extreme όπως το Yaris Hybrid-R, αλλά έως τώρα δεν έχει συνεργαστεί με έναν boxer κινητήρα όπως ο 4κύλινδρος του GT86.

Την στιγμή που τα απλά υβριδικά μοντέλα της φίρμας χρησιμοποιούν CVT κιβώτιο και το extreme Yaris Hybrid-R φέρει χειροκίνητο σειριακό, η υβριδική έκδοση του GT86 πρέπει να διαθέτει χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.

Ακόμα, σε ερώτηση του συνεργάτη μας προς τον κ. Saga για το επιπλέον βάρος που θα προσθέσουν στο GT86 οι μπαταρίες, απάντησε ότι με τον σωστό σχεδιασμό θα είναι ελαφρώς βαρύτερο αλλά δεν θα χάσει τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα του. Σε παλαιότερη όμως ερώτηση που είχαμε θέσει για το ίδιο θέμα στον αρχιμηχανικό της ιαπωνικής εταιρείας, Tetsuya Tada, μας είχε απαντήσει ότι οι μπαταρίες δεν θα επηρεάσουν την φιλοσοφία χαμηλού κέντρου βάρους και με μελετημένη αεροδυναμική του πατώματος δεν θα αλλάξει ο χαρακτήρας του μοντέλου. Σε περίπτωση όμως που χρειαστούμε μείωση του συνολικού βάρους, το αγωνιστικό τμήμα της Toyota TRD είναι σε θέση να το μειώσει κατά 100 kg.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube