node/40128

Mercedes-Benz EQC 4x4²: Ηλεκτρικό SUV παντός εδάφους

Ένα πρωτότυπο βασισμένο στην Mercedes-Benz EQC με δυνατότητες που παραπέμπουν σε G-Class.

Η Mercedes-Benz παρουσίασε το πρωτότυπο EQC 4x4² που αποτελεί μια ειδική έκδοση της ηλεκτρικής EQC με εκτός δρόμου προσανατολισμό. Στόχος της γερμανικής φίρμας είναι να αναδείξει τις δυνατότητες που μπορεί να έχουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα όσον αφορά την κίνηση σε απαιτητικές εκτός δρόμου διαδρομές. Η EQC 4x4² είναι το τρίτο κατά σειρά μοντέλο με τα διακριτικά 4x4² μετά από τα αντίστοιχα G 500 4x4² (έκδοση παραγωγής) και E 400 All-Terrain 4x4²  (πρωτότυπο).

Η EQC 4x4² ξεωρίζει από την πρώτη ματιά χάρη στην τεράστια απόσταση από το έδαφος που φτάνει τα 293 mm. Για να έχετε ένα σωστό μέτρο σύγκρισης, η έκδοση παραγωγής της EQC απέχει από το έδαφος 140 mm. Σε αυτό συμβάλει η νέα ανάρτηση με portal axles (μια λύση που έχει χρησιμοποιηθεί σε G-Class και σε Unimog) αλλά και τους τροχούς 20" που φορούν εκτός δρόμου ελαστικά  285/50 R 20. 

Ως αποτέλεσμα, η EQC 4x4² έχει εντυπωσιακές γωνίες προσέγγισης 31,8ο (20,6ο), ράμπας 24,2ο (11,6ο) και εξόδου 33ο (20ο) ενώ μπορεί να περάσει από νερό βάθους έως 400 mm (έναντι 250 mm της εργοστασιακής EQC). Εξοπλίζεται επίσης με νέο λογισμικό στα προγράμματα Off-Road.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Mercedes-Benz EQC 400 4MATIC

Mercedes-Benz

Το πρωτότυπο φορά μεμβράνες matt metallic gun-metal grey για το αμάξωμαενώ έχει προεκτάσεις των φτερών που προσθέτουν 100 mm στο πλάτος και καλύπτουν τα αυξημένα μετατρόχια. Θέλοντας να τονίσει τον περιπετειώδη χαρακτήρα μιας τέτοιας έκδοσης, η Mercedes-Benz εξόπλισε το πρωτότυπο με μια βάση οροφής για σκηνή και μια φουσκωτή βάρκα.

Σύμφωνα με την Mercedes-Benz, τα φώτα λειτουργούν και ως ηχεία, εκπέμποντας ηχητικό σήμα για τους πεζούς. Επιπλέον, ο οδηγός απολαμβάνει μια ιδιαίτερη ηχητική εμπειρία από τα ηχεία στο εσωτερικό, με τον ήχο του κινητήρα να αλλάζει χροιά ανάλογα με τη θέση του πεντάλ γκαζιού, το σύστημα ανάκτησης ενέργειας και την ταχύτητα του οχήματος.

Η Mercedes-Benz δεν αναφέρει κάτι σχετικά με πιθανή εξέλιξη του πρωτοτύπου σε έκδοση παραγωγής, οπότε εικάζουμε πως αποτελεί απλά μια σχεδιαστική άσκηση και μια τεχνολογική πλατφόρμα για το μέλλον που είναι πολύ πιθανό να χρησιμοποιηθεί στη μελλοντική ηλεκτρική G-Class.

[Πηγή: Mercedes-Benz]

node/40261

MINI: Ετοιμάζει νέο μικρό ηλεκτρικό crossover

Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης πως οι διάδοχοι των MINI Hatch και MINI Countryman θα έχουν αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις.

Πέμπτη, 29 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

MINI: Ετοιμάζει νέο μικρό ηλεκτρικό crossover

Η ΜΙΝΙ ανακοίνωσε τα σχέδιά της για το μέλλον, δίνοντας έμφαση στον εξηλεκτρισμό και την επέκταση της γκάμας της, ενώ παράλληλα σκοπεύει να ισχυροποιήσει τη θέση της στην αγορά της Κίνας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: MINI Cooper SE

Ο εξηλεκτρισμός της MINI έχει ήδη ξεκινήσει, με το υβριδικό MINI Cooper SE Countryman ALL4 και το αμιγώς ηλεκτρικό MINI Cooper SE, τα οποία αφορούν το 10% των πωλήσεων της εταιρείας. Στο μέλλον, οι νέες γενιές των δύο μοντέλων (τρίθυρο Hatchback και premium C-SUV) θα είναι διαθέσιμες σε αμιγώς ηλεκτρικές αλλά και σε συμβατικές εκδόσεις με θερμικά μοτέρ, για αυτούς που δεν είναι έτοιμοι ακόμα να εισέλθουν στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης.

Παράλληλα, η εταιρεία θα επεκτείνει τη γκάμα της με ένα νέο μικρότερο crossover στην κατηγορία B-Segment (σουπερμίνι), το οποίο θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά ως ηλεκτρικό.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο MINI Cooper SE Countryman ALL4

Όσον αφορά την Κίνα η οποία είναι η μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον πλανήτη, η MINI θέλει να αυξήσει το μερίδιο αυτοκινήτων που πουλά εκεί από το 10% που είναι σήμερα. Για να το πετύχει αυτό θα ξεκινήσει την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων στην Κίνα από το 2023 σε συνεργασία με την κινεζική Great Wall Motors. Τα MINI που θα παράγονται εκεί θα καλύψουν την αυξημένη ζήτηση που θα προκύψει στην αγορά της Κίνας, ενώ η παραγωγή στα υπόλοιπα εργοστάσια της εταιρείας θα διατηρηθεί σε σταθερά επίπεδα.

Όπως αναφέρει το δελτίο τύπου, δύο δεκαετίες μετά από την αναβίωση του ΜΙΝΙ Cooper, η βρετανική φίρμα που ανήκει στον όμιλο BMW έχει κατασκευάσει περίπου 4 εκατομμύρια αυτοκίνητα στο εργοστάσιό της στην Οξφόρδη, τα οποία έχουν πουληθεί σε περισσότερες από 100 χώρες ανά τον κόσμο.

*Στις εικόνες βλέπετε τα επίσημα σκίτσα της σημερινής δεύτερης γενιάς MINI Countryman.

[Πηγή: MINI]

node/40259
Range Rover Evoque P300e

Η Jaguar Land Rover προετοιμάζεται για τα πρόστιμα CO₂

Η Jaguar Land Rover προέβλεψε εκατό εκατομμύρια στερλίνες εν αναμονή των προστίμων που προβλέπεται να επιβληθούν στον βρετανικό όμιλο, καθώς βρίσκεται πίσω από τους στόχους του στο CO₂.

Πέμπτη, 29 Οκτωβρίου 2020 | Επικοινωνία

Η Jaguar Land Rover προετοιμάζεται για τα πρόστιμα CO₂

Μεταξύ dieselgate και Brexit, πρέπει να παραδεχτούμε, ο καιρός δεν είναι καλός για την Jaguar Land Rover. Ο βρετανικός όμιλος πρέπει να λανσάρει γρήγορα μαζικά ηλεκτροκίνητα μοντέλα προκειμένου να μειώσει τον μέσο CO2 της γκάμας της που σήμερα είναι ένας από τους υψηλότερους στην Ευρώπη

Ο βρετανικός όμιλος γνωρίζει επίσης ότι θα πρέπει βραχυπρόθεσμα να πληρώσει πρόστιμα στην Ευρώπη για την παρουσία του στην Γηραιά Ήπειρο και τις υπερβολικά υψηλές εκπομπές του σε CO2.

Έτσι, η JLR έχει προβλέψει £100 εκατ. γι’ αυτή την επιβάρυνση, καθώς το πλαίσιο κάθε άλλο παρά ευνοϊκό είναι με την προσωρινή αναστολή στις παραδόσεις των Range Rover Evoque P300e και Land Rover Discovery Sport P300e. Δύο μοντέλων με ισχυρές δυνατότητες πωλήσεων, τα οποία θα επέτρεπαν στην JLR να μειώσει γρήγορα τον μέσο όρο της σε CO2.

Χωρίς τα δύο κρίσιμα αυτά μοντέλα, τα οποία θα πρέπει να περάσουν από μια μικρή αναβάθμιση, η Jaguar και η Land Rover θα πρέπει να κάνουν υπομονή. Η I-Pace από μόνη της δεν μπορεί να κάνει θαύματα, παρά το μεγάλο μπόνους που χορηγείται σε αυτοκίνητα με λιγότερο από 50 g/km CO2 και το οποίο θα διατηρηθεί μέχρι το 2022.