node/16915

Το IDECORE ΧΧΧ αναβιώνει το FIAT X1/9

Η ρετροφουτουριστική σχεδιαστική σπουδή της IDECORE απεικονίζει ένα σπορ μικρό FIAΤ που αναβιώνει το πνεύμα του FIAT X1/9 του Bertone από το ’70.

Με την κωδική ονομασία «ΧΧΧ», το πρωτότυπο της IDECORE υιοθετεί αμάξωμα τάργκα για υψηλή στρεπτική ακαμψία και ανοιχτή οροφή, μια λύση που μπορεί να συνδυάσει τα πλεονεκτήματα ενός «κλειστού» αυτοκινήτου κι ενός κάμπριο.

Η αρτίστικη προσέγγιση δε είναι τέτοια, έτσι ώστε να μην χωρά αμφιβολία ότι το ΧΧΧ κάνει ευθεία αναφορά στο FIAT X1/9.

Σύμφωνα με το σχεδιαστή, το ΧΧΧ είναι ένα καθημερινό σπορ αυτοκίνητο και ο σχεδιασμός της καμπίνας έρχεται προς επίρρωση του ισχυρισμού αυτού. Τα καθίσματα δεν είναι σπορ μπάκετ, το πάνω μέρος του ταμπλό είναι καλυμμένο με δέρμα, αν και υπάρχουν πολλοί συνδυασμοί, το καντράν πλήρως ψηφιακό, ενώ η ατμόσφαιρα είναι σαφώς premium.

Όσον αφορά το μοτέρ, η IDECORE φαντάζεται το ΧΧΧ με έναν 1.400άρη κινητήρα MultiAir που θα ενισχύεται με ένα σύστημα KERS, συνδυασμός που προφανώς προσπαθεί να συνδυάσει το σπορ πνεύμα με την οικονομία. Παρόλα αυτά, ο σχεδιαστής δηλώνει ότι τμήματα της δομής του ΧΧΧ θα μπορούσαν να είναι ανθρακονημάτινα κατά το πρότυπο της Alfa Romeo 4C.

[Πηγή IDECORE μέσω carscoops]

TAGS
node/39648

Σχεδιαστική σπουδή για το επόμενο Citroën C3

Ο Kleber Silva μας δείχνει πώς θα είναι η επόμενη γενιά του μικρομεσαίου της γαλλικής εταιρείας.

Πέμπτη, 06 Αυγούστου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Σχεδιαστική σπουδή για το επόμενο Citroën C3

Εντελώς διαφορετικό θα είναι -σύμφωνα με τον γνωστό σχεδιαστή Kleber Silva- το μελλοντικό Citroen C3.

Αν πιστέψουμε την σχεδιαστική προσέγγιση του σχεδιαστή, το αυτοκίνητο δεν θα θυμίζει σε τίποτα το σημερινό C3, καθώς θα χάσει την «καμπυλωτή» του εμφάνιση και θα αποκτήσει περισσότερες ακμές και θα γίνει πιο «επιθετικό». 

Να θυμίσουμε ότι η Citroën παρουσίασε τον Φεβρουάριο το ανανεωμένο C3, το οποίο δέχεται ένα διακριτικό facelift μετά από 4 χρόνια στην αγορά και αφού η σημερινή γενιά του έχει σημειώσει ήδη 750.000 πωλήσεις (συνολικά όλες οι γενιές C3 μετρούν 4,5 εκατομμύρια πωλήσεις).

c3

Το νέο C3 θα χρησιμοποιεί ως βάση την πλατφόρμα CMP του νέου Peugeot 208 και το Opel Corsa. Ως εκ τούτου θεωρείται περισσότερο από βέβαιο ότι στη γκάμα του θα περιλαμβάνει και μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση που θα βασίζεται στις αντίστοιχες των e-208 και Corsa-e. 

Kάπως έτσι το ηλεκτρικό C3 αναμένεται να εφοδιάζεται με μπαταρία 50 kWh που θα προσφέρει αυτονομία περίπου 330 km. Ο ηλεκτροκινητήρας θα αποδίδει ισχύ 136 PS και ροπή 260 Nm.

Το εμπορικό λανσάρισμα του αυτοκινήτου αναμένεται προς τα τέλη του 2021. 

node/39638
Sony Vision-S Concept

To Sony Vision-S εμφανίζεται στο Tokyo [video]

Θυμάστε που η Sony μας παρουσίασε online νωρίτερα εφέτος το εντυπωσιακό Vision-S. Τώρα βλέπουμε τη γιαπωνέζικη ηλεκτρική μπερλίνα να βολτάρει στο Tokyo κοντά στην έδρα της Sony.

Τετάρτη, 05 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

To Sony Vision-S εμφανίζεται στο Tokyo [video]

Οι τελείως ψεύτικες και στατικές φωτογραφίες του απροσδόκητου Sony Vision-S μας έδωσαν μια πρόγευση γι’ αυτό που ετοιμάζουν οι Ιάπωνες τον περασμένο Ιανουάριο. Αλλά το 4θυρο Sony φαίνεται ότι κινείται κιόλας! Απόδειξη, αυτό το σύντομο διαφημιστικό κλιπάκι που δημοσιεύτηκε στο Youtube από τον ιαπωνικό γίγαντα.

Στο video, ένα μυστηριώδες λευκό φορτηγό μπαίνει στον υπόγειο χώρο στάθμευσης των κεντρικών γραφείων της Sony. Στη συνέχεια, οι πλευρικές πόρτες αποκαλύπτουν το προφίλ του ιαπωνικού ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Οι εικόνες που ακολουθούν μας δείχνουν σε animation την καμπίνα και τον φωτισμό του Vision-S. Και βάζοντας όπισθεν, το αυτοκίνητο κατεβαίνει απαλά, με μικρή ταχύτητα, από την πλατφόρμα του.

Να υπενθυμίσουμε ότι η Sony λέει ότι δεν έχει την πρόθεση να λανσάρει εμπορικά το ηλεκτρικό πρωτότυπό της. Το Vision-S χρησιμοποιείται επίσημα μόνο για την εξέλιξη onboard τεχνολογιών που συνδέονται, μεταξύ άλλων, με την ψυχαγωγία.