Huracán Sterrato: Μια Lamborghini για το WRC

Με αυξημένη απόσταση από το έδαφος, αλουμινένιες ποδιές και 640 PS

Αυτό που βλέπετε στην εικόνα δεν είναι κάποια ακραία μετατροπή βελτιωτικού οίκου αλλά ένα πρωτότυπο που παρουσιάστηκε επίσημα από την Lamborghini. H Huracán Sterrato, βασίζεται στην Huracán EVO, όμως έχει δεχθεί μια σειρά από μετατροπές ώστε να προσφέρει οδηγική ευχαρίστηση εκτός δρόμου!

Αισθητικά, η Huracán Sterrato είναι ομολογουμένως ένα ασυνήθιστο σχήμα, μιας και οι προσθήκες εκτός δρόμου χαρακτηριστικών σε ένα υπεραυτοκίνητο μοιάζουν βγαλμένες από κάποιο rendering ή από ταινία επιστημονικής φαντασίας. Το μοντέλο απέκτησε φουσκωμένα φτερά με ενσωματωμένες εισαγωγές αέρα, προστατευτικές ποδιές από αλουμίνιο στους προφυλακτήρες και τα μαρσπιέ, λασπωτήρες, επιπλέον προβολάκια στο ρύγχος και μπάρα LED στην οροφή. Στο ίδιο κλίμα και το εσωτερικό με ρολ κέιτζ από τιτάνιο, ζώνες τεσσάρων σημείων, σπορ καθίσματα bi-shell με πλάτη από ανθρακονήματα και αλουμινένιες επενδύσεις στο πάτωμα.

Lamborghini

Η απόσταση από το έδαφος έχει αυξηθεί κατά 47mm, με αποτέλεσμα βελτίωση 1% στη γωνία προσέγγισης και 6,5% στη γωνία διαφυγής ενώ ένα προστατευτικό κάλυμμα του πατώματος προφυλάσσει τα μηχανικά μέρη από τις πέτρες. Τα μετατρόχια έχουν φαρδύνει κατά 30mm και οι τροχοί 20" φορούν ψηλοπρόφιλα ελαστικά έτσι ώστε να ανταποκρίνονται καλύτερα στο νέο τους ρόλο.

Κάτω από το καπό της Huracán Sterrato βρίσκεται ο γνωστός ατμοσφαιρικός V10 5,2 λίτρων με απόδοση 640 PS ενώ το μοντέλο εξοπλίζεται και με το σύστημα LDVI (Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata) το οποίο ελέγχει τη συμπεριφορά της τετρακίνησης, της τετραδιεύθυνσης, του torque vectoring και της ανάρτησης η οποία έχει δεχθεί τις απαραίτητες επεμβάσεις για να αντέχει την καταπόνηση των εκτός δρόμου διαδρομών. Σύμφωνα με τη Lamborghini, το σύστημα δίνει προτεραιότητα στους πίσω τροχούς, προσφέροντας επιπλέον σταθερότητα κατά τη διάρκεια πλαγιολισθίσεων, ενώ έχει ρυθμιστεί για μέγιστη επιτάχυνση και πρόσφυση σε όλα τα εδάφη.

Lamborghini

Σύμφωνα με τον Murizio Reggiani, Chief Technical Officer της Automobili Lamborghini: «H Huracán Sterrato προβάλλει την δέσμευση της Lamborghini στο να είναι μια εταιρεία που διαμορφώνει το μέλλον: Ένα super sports car με εκτός δρόμου δυνατότητες, η Sterrato είναι ένα παράδειγμα της ευελιξίας της Huracán και ανοίγει την πόρτα για ένα ακόμα σημείο αναφοράς οδηγικής ευχαρίστησης και επιδόσεων. Το τμήμα έρευνας και εξέλιξης και το σχεδιαστικό κέντρο της Lamborghini ερευνούν διαρκώς νέες ευκαιρίες, παράγοντας το απροσδόκητο ως ένα βασικό χαρακτηριστικό του DNA μας, προκαλώντας τις πιθανότητες ενώ εμπνέονται από την κληρονομιά της Lamborghini.»

Όσο και να σας φαίνεται περίεργο, η Huracán Sterrato δεν είναι η πρώτη Lamborghini που δέχθηκε μετατροπές για rally, καθώς στη δεκαετία του '70, ο Νεοζηλανδός Bob Wallace (μηχανικός και οδηγός δοκιμών της Lamborghini) είχε κατασκευάσει δύο παρόμοιου χαρακτήρα πρωτότυπα - την Jarama Rally (1973) και την Urraco Rally (1974). Το νέο δημιούργημα της Lamborghini όμως δεν γίνεται παρά να μας θυμίσει έντονα και το Italdesign Parcour (2013) το οποίο βασιζόταν στην Gallardo με αυξημένη απόσταση από το έδαφος και διαφορετικό αμάξωμα.

Μπορεί η Huracán Sterrato να δημιουργήθηκε ως μια σχεδιαστική μελέτη, όμως είναι πολύ πιθανό αν υπάρξει ανάλογο ενδιαφέρον από τους πελάτες της Lamborghini να δούμε κάτι αντίστοιχο στους δρόμους.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Επίσημο: Ανανεωμένη Lamborghini Huracán Evo