node/35531

Huracán Sterrato: Μια Lamborghini για το WRC

Με αυξημένη απόσταση από το έδαφος, αλουμινένιες ποδιές και 640 PS

Αυτό που βλέπετε στην εικόνα δεν είναι κάποια ακραία μετατροπή βελτιωτικού οίκου αλλά ένα πρωτότυπο που παρουσιάστηκε επίσημα από την Lamborghini. H Huracán Sterrato, βασίζεται στην Huracán EVO, όμως έχει δεχθεί μια σειρά από μετατροπές ώστε να προσφέρει οδηγική ευχαρίστηση εκτός δρόμου!

Αισθητικά, η Huracán Sterrato είναι ομολογουμένως ένα ασυνήθιστο σχήμα, μιας και οι προσθήκες εκτός δρόμου χαρακτηριστικών σε ένα υπεραυτοκίνητο μοιάζουν βγαλμένες από κάποιο rendering ή από ταινία επιστημονικής φαντασίας. Το μοντέλο απέκτησε φουσκωμένα φτερά με ενσωματωμένες εισαγωγές αέρα, προστατευτικές ποδιές από αλουμίνιο στους προφυλακτήρες και τα μαρσπιέ, λασπωτήρες, επιπλέον προβολάκια στο ρύγχος και μπάρα LED στην οροφή. Στο ίδιο κλίμα και το εσωτερικό με ρολ κέιτζ από τιτάνιο, ζώνες τεσσάρων σημείων, σπορ καθίσματα bi-shell με πλάτη από ανθρακονήματα και αλουμινένιες επενδύσεις στο πάτωμα.

Lamborghini

Η απόσταση από το έδαφος έχει αυξηθεί κατά 47mm, με αποτέλεσμα βελτίωση 1% στη γωνία προσέγγισης και 6,5% στη γωνία διαφυγής ενώ ένα προστατευτικό κάλυμμα του πατώματος προφυλάσσει τα μηχανικά μέρη από τις πέτρες. Τα μετατρόχια έχουν φαρδύνει κατά 30mm και οι τροχοί 20" φορούν ψηλοπρόφιλα ελαστικά έτσι ώστε να ανταποκρίνονται καλύτερα στο νέο τους ρόλο.

Κάτω από το καπό της Huracán Sterrato βρίσκεται ο γνωστός ατμοσφαιρικός V10 5,2 λίτρων με απόδοση 640 PS ενώ το μοντέλο εξοπλίζεται και με το σύστημα LDVI (Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata) το οποίο ελέγχει τη συμπεριφορά της τετρακίνησης, της τετραδιεύθυνσης, του torque vectoring και της ανάρτησης η οποία έχει δεχθεί τις απαραίτητες επεμβάσεις για να αντέχει την καταπόνηση των εκτός δρόμου διαδρομών. Σύμφωνα με τη Lamborghini, το σύστημα δίνει προτεραιότητα στους πίσω τροχούς, προσφέροντας επιπλέον σταθερότητα κατά τη διάρκεια πλαγιολισθίσεων, ενώ έχει ρυθμιστεί για μέγιστη επιτάχυνση και πρόσφυση σε όλα τα εδάφη.

Lamborghini

Σύμφωνα με τον Murizio Reggiani, Chief Technical Officer της Automobili Lamborghini: «H Huracán Sterrato προβάλλει την δέσμευση της Lamborghini στο να είναι μια εταιρεία που διαμορφώνει το μέλλον: Ένα super sports car με εκτός δρόμου δυνατότητες, η Sterrato είναι ένα παράδειγμα της ευελιξίας της Huracán και ανοίγει την πόρτα για ένα ακόμα σημείο αναφοράς οδηγικής ευχαρίστησης και επιδόσεων. Το τμήμα έρευνας και εξέλιξης και το σχεδιαστικό κέντρο της Lamborghini ερευνούν διαρκώς νέες ευκαιρίες, παράγοντας το απροσδόκητο ως ένα βασικό χαρακτηριστικό του DNA μας, προκαλώντας τις πιθανότητες ενώ εμπνέονται από την κληρονομιά της Lamborghini.»

Όσο και να σας φαίνεται περίεργο, η Huracán Sterrato δεν είναι η πρώτη Lamborghini που δέχθηκε μετατροπές για rally, καθώς στη δεκαετία του '70, ο Νεοζηλανδός Bob Wallace (μηχανικός και οδηγός δοκιμών της Lamborghini) είχε κατασκευάσει δύο παρόμοιου χαρακτήρα πρωτότυπα - την Jarama Rally (1973) και την Urraco Rally (1974). Το νέο δημιούργημα της Lamborghini όμως δεν γίνεται παρά να μας θυμίσει έντονα και το Italdesign Parcour (2013) το οποίο βασιζόταν στην Gallardo με αυξημένη απόσταση από το έδαφος και διαφορετικό αμάξωμα.

Μπορεί η Huracán Sterrato να δημιουργήθηκε ως μια σχεδιαστική μελέτη, όμως είναι πολύ πιθανό αν υπάρξει ανάλογο ενδιαφέρον από τους πελάτες της Lamborghini να δούμε κάτι αντίστοιχο στους δρόμους.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Επίσημο: Ανανεωμένη Lamborghini Huracán Evo

node/39126

Δείτε το εσωτερικό του Chaos της Spyros Panopoulos Automotive [video]

Η Spyros Panopoulos Automotive αποκάλυψε τη φουτουριστική καμπίνα του Chaos.

Δευτέρα, 01 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Δείτε το εσωτερικό του Chaos της Spyros Panopoulos Automotive [video]

Η Spyros Panopoulos Automotive επέστρεψε με νέο αποκαλυπτικό βίντεο για το ελληνικό υπεραυτοκίνητο Chaos, στο οποίο μας παρουσιάζει τα πρώτα renderings από το εσωτερικό του, μια φωτογραφία του εμπρός μέρους αλλά και επιπλέον τεχνικά χαρακτηριστικά.

Η διθέσια καμπίνα έχει φουτουριστικό σχεδιασμό, με οθόνες ενσωματωμένες στο τιμόνι ορθογώνιου σχήματος και μπροστά από τη θέση του συνοδηγού. Αντί για παραδοσιακό πίνακα οργάνων, ολόκληρο το παρμπρίζ είναι καλυμμένο από τρισδιάστατο heads-up display με τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας. Η απουσία φυσικών πλήκτρων υποδηλώνει μια προηγμένη διεπαφή μέσω επιφανειών αφής, χειρονομιών και φωνητικών εντολών.

Τα καθίσματα τύπου bucket με το λογότυπο της εταιρείας στα προσκέφαλα, έχουν σκελετό από zylon και είναι βιδωμένα απευθείας πάνω στο monocoque σασί του αυτοκινήτου. Επιπλέον, το Chaos θα υποστηρίζει συνδεσιμότητα με δίκτυο 5G ενώ θα μπορεί να επικοινωνεί με άλλα οχήματα και υποδομές.

Chaos

Εκτός από το εσωτερικό, το νέο teaser μας δίνει μια ματιά στο αιχμηρό ρύγχος του Chaos, το οποίο χαρακτηρίζεται από λεπτά φώτα LED που εκτείνονται πάνω στα φουσκωμένα φτερά, και ένα σύνθετο σπλίτερ που ενώνεται με τις εισαγωγές αέρα.

Σύμφωνα με το video, το πλάτος του υπεραυτοκινήτου είναι 2,08 m, το ύψος 1,04 m και το κέντρο βάρους του είναι το χαμηλότερο για αυτοκίνητο στον κόσμο. Στόχος είναι το βάρος του τελικού μοντέλου να κυμανθεί μεταξύ 1.000-1.150 kg χάρη στην εκτενέστατη χρήση carbon fiber, zylon fiber, μαγνησίου και άλλων πανάκριβων υλικών σε αμάξωμα, πλαίσιο, εσωτερικό και μηχανικά μέρη.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το Chaos και οι λοιποί «Δαβίδ» που υποσχέθηκαν supercar χιλιάδων ίππων!

Όπως γνωρίζαμε ήδη, το Chaos φορά έναν κινητήρα twin-turbo V10 4,0 λίτρων με αλουμινένιο μπλοκ και πολλά εξαρτήματα από τιτάνιο (βαλβίδες, εκκεντροφόροι, στρόφαλος και κυλινδροκεφαλές) ο οποίος θα είναι διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις ισχύος - με 2.000 PS (κόφτης στις 11.000 rpm) και 3.000 PS (κόφτης στις 12.000 rpm). Η κίνηση θα μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων και κεντρικού διαφορικού Torsen.

Σύμφωνα με το νέο βίντεο, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε μόλις 1,8" ενώ η τελική ταχύτητα ξεπερνά το απίστευτο νούμερο των 500 km/h (!). Με αυτή την τελική, το Chaos βάζει στόχο το σημερινό ρεκόρ 490,48 km/h της Bugatti Chiron Super Sport 300+, αλλά και τους "μνηστήρες" Koenigsegg Jesko Absolut, Hennessey Venom F5 και SSC Tuatara. Επιπλέον, το Chaos χρειάζεται 2,6" για τα 100-200 km/h και 2,2" για τα 160-241 km/h.

Η επίσημη πρεμιέρα του Chaos είναι προγραμματισμένη για την Έκθεση Γενεύης του 2021.

[Πηγή: Spyros Panopoulos Automotive]

node/39114
LEGO Technic Lamborghini Sián FKP 37

Συνεργασία Lamborghini και Lego για αναδημιουργία της Sián FKP 37 [video]

Η Lego γνωρίζουμε ότι συχνά πυκνά «λανσάρει» αυτοκίνητα υψηλής κλάσης για μικρά και μεγάλα παιδιά. Αυτή τη φορά όμως καταπιάστηκε με τη σπάνια Lamborghini Sián δοσμένη με ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες.

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Συνεργασία Lamborghini και Lego για αναδημιουργία της Sián FKP 37 [video]

Ύστερα από την Bugatti, αυτή είναι μια άλλη σημαντική συνεργασία μεταξύ της Lego και μιας φίρμας αυτοκινήτων. Ο γίγαντας παιχνιδοποιός από τη Δανία, μάστορας μεγάλος στα παιχνίδια με «τουβλάκια», άντλησε έμπνευση από τη Lambo Sián FKP 37 για να την αναδημιουργήσει για τη σειρά LEGO Technic ως συναρμολογούμενο παιχνίδι με 3.696 κομμάτια και σε κλίμακα 1:8.

Ένα ωραίο κομμάτι μήκους 60 εκατοστών που θα σε κρατήσει για μπόλικη ώρα απασχολημένο, πριν το θαυμάσεις ολοκληρωμένο και, πάνω απ’ όλα, δεις κάποια από τα μέρη του να λειτουργούν.

Το πίσω καπό αφαιρείται για να δημιουργηθεί χώρος για τον κινητήρα V12 του οποίου τα έμβολα είναι λειτουργικά, ακριβώς όπως και το κιβώτιο ταχυτήτων του σούπερκαρ της Sant’Agata που παρουσιάστηκε πέρυσι στην ΙΑΑ 2019, στη Φρανκφούρτη.

LEGO Technic Lamborghini Sián FKP 37

Μια αριθμημένη πλακέτα και μερικές μικρές λεπτομέρειες συνοδεύουν τη συναρμολογούμενη Sián FKP 37. Μια αρκούντως εξωτική επιλογή από την πλευρά της Lego, τη στιγμή που οι Δανοί θα μπορούσαν να διαλέξουν ένα άλλο πιο γνωστό και πιο δημοφιλές μοντέλο της Lamborghini.

Αυτό το κάπως περιθωριακό μοντέλο, που πωλείται αμπαλαρισμένο σε μια σπέσιαλ συσκευασία, θα μπορεί να γίνει δικό σας για το δόλου ευκαταφρόνητο ποσό των €380. Δεν χρειάζεται να κάνετε μεγάλη υπομονή. Σε τρεις ημέρες, τη Δευτέρα 1η Ιουνίου, ανοίγουν οι παραγγελίες.