node/33735

GAC Motor Entranze EV Concept

Ηλεκτροκίνητο επταθέσιο πολυμορφικό με φουτουριστική σχεδίαση

Η GAC Motor, μέλος του ομίλου Guangzhou Automobile Industry Group με έδρα την Κίνα, παρουσίασε στο Detroit το πρωτότυπο Entranze EV, ένα ηλεκτροκίνητο επταθέσιο πολυμορφικό, το οποίο αποτελεί το πρώτο δείγμα γραφής του νεοσύστατου σχεδιαστικού τμήματος της εταιρείας στην California.

Το Entranze σχεδιάστηκε ως το ιδανικό όχημα για road-trip, με χαρακτήρα πολυμορφικού και εσωτερικό εμπνευσμένο από τις καμπίνες ιδιωτικών τζετ. Το αεροδυναμικό αμάξωμα ενός όγκου χαρακτηρίζεται από μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, θηριώδης τροχούς και φουτουριστικές λεπτομέρειες όπως τα λεπτά φωτιστικά σώματα. Το πρωτότυπο βασίζεται σε μια ηλεκτροκίνητη πλατφόρμα όμως η εταιρεία δεν αποκάλυψε συγκεκριμένες πληροφορίες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά ή την αυτονομία.

GAC Entranze EV Concept

Οι τέσσερις γυάλινες συρόμενες πόρτες προσφέρουν εύκολη πρόσβαση στο εσωτερικό με την αντισυμβατική διάταξη 3+2+2 ενώ τα πτυσσόμενα σκαλοπάτια που κρύβονται στα μαρσπιέ μπορούν να χρησιμοποιηθούν και ως εξωτερικά καθίσματα.

Το 90% της καμπίνας είναι κατασκευασμένο από φιλικά προς το περιβάλλον υλικά, όμως δε λείπει και η τεχνολογία αφού το πρωτότυπο εξοπλίζεται με καμπυλωτές OLED οθόνες στο ταμπλό, τιμόνι με επιφάνειες αφής και τεχνητή νοημοσύνη για καλύτερη αναγνώριση φωνητικών εντολών.

Gac Entranze EV Concept

Αρχισχεδιαστής της GAC Motor είναι ο Σουηδός Pontus Fontaeus που στο παρελθόν έχει εργαστεί σε GM, Renault, Volkswagen, Volvo και KIA, ενώ πρόσφατα εργάστηκε και στην Faraday Future.

Εκτός από το φουτουριστικό πρωτότυπο, η γκάμα της GAC Motor στο Detroit περιλαμβάνει πληθώρα σεντάν, SUV και βαν μοντέλων, καθώς η πέμπτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας προετοιμάζεται για δυναμική είσοδο στην αγορά των ΗΠΑ.

 

node/39580
Hongguang Mini EV 6x6

Hongguang Mini EV 6x6: Ηλεκτρικό και τερατώδες κινεζικό μίνι EV

Δεν σας γελούν τα μάτια σας. Αυτό το κινεζικό πρωτότυπο μίνι που γίνεται και pick-up είναι 6τροχο και παρουσιάστηκε επίσημα στο Σαλόνι του Chengdu από τη Hongguang.

Δευτέρα, 27 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Hongguang Mini EV 6x6: Ηλεκτρικό και τερατώδες κινεζικό μίνι EV

Όπως έγινε με τη Γενεύη, τη Νέα Υόρκη ή το Detroit, το Auto China 2020 του Πεκίνου ανεβλήθη λόγω κορονοϊού. Αλλά ενώ η εκδήλωση προγραμματίστηκε για τον επόμενο Σεπτέμβριο, ένα άλλο Σαλόνι Αυτοκινήτου μόλις άνοιξε τις πύλες του σε αυτήν την τόσο σημαντική αγορά αυτοκινήτων: Αυτό του Chengdu που προορίζεται κυρίως για σινικές φίρμες. Δεν υπάρχουν νέα προϊόντα Mercedes-Benz, Porsche ή Audi, αλλά μερικά ενδιαφέροντα παράξενα κατασκευάσματα, ειδικά στο περίπτερο της Hongguang, θυγατρικής της SAIC-Wuling.

Τις τελευταίες εβδομάδες, η Hongguang προωθεί εμπορικά το Mini EV στην Κίνα, ένα πολύ μικρό, αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης. Το Mini EV είναι μόλις 2,92 m, μήκος που ξεπερνά ελαφρά αυτό ενός πάλαι ποτέ Toyota iQ -τώρα πλέον ηλεκτρικό και κινεζικό Singulato.

Hongguang Mini EV 6x6

Όπως και το τελευταίο, το Mini EV μπορεί να φιλοξενήσει συνολικά τέσσερα άτομα, αν και οι πίσω επιβάτες πρέπει να αντιμετωπίζουν πρόβλημα με περιορισμένο χώρο για τα πόδια. Κάτω από το καπό βρίσκεται ένα ηλεκτρομοτέρ 27 ίππων που τροφοδοτείται από μπαταρίες με χωρητικότητα 13,8 kWh. Νούμερα μόλις ικανά για 100 km/h τελική ταχύτητα, αλλά με αυτονομία 200 km με προσεκτική οδήγηση -έτσι τουλάχιστον διατείνεται η Hongguang.

Εν ολίγοις, το Mini EV απέχει πολύ από μοντέλα όπως το Mercedes-AMG G63 6x6… Στα χαρτιά … Αλλά στο Chengdu, η Hongguang παρουσιάζει ένα εντελώς τρελό πρωτότυπο που βασίζεται σε αυτό το βασικό, αστικό EV. Δεν ονειρεύεστε, το μηχάνημα έχει έξι τροχούς όπως η θηριώδης Mercedes-AMG παντός εδάφους.

Hongguang Mini EV 6x6

Δεν είναι σαφές τι κρύβεται κάτω από το καπό, αλλά σαφώς και δεν πρόκειται να φιλοξενεί έναν 5,5λιτρο V8 bi-turbo με πάνω από 500 άλογα.

Ακόμη και αν το ηλεκτρομοτέρ πιεζόταν στο μάξιμουμ της απόδοσής του, θα ήταν δύσκολο να κατανοήσουμε σε τι θα μπορούσε να χρησιμεύσει αυτό το παράξενο όχημα με την παραληρηματική παρουσίαση. Παρατηρήστε δε την «μπανιέρα» στο πίσω μέρος, σε στιλ αυστραλέζικου Ute. 

Hongguang Mini EV 6x6

Με διπλό άξονα στο πίσω μέρος, διαθέτει άραγε κίνηση και στους έξι τροχούς; Άγνωστο… Εκείνο που είναι σίγουρο όμως είναι ότι ακόμη και στην Κίνα, τούτο εδώ το περίεργο κατασκεύασμα θα παραμείνει πρωτότυπο. Από την άλλη είναι αδιαμφησβήτητα ένας καλός τρόπος για να προσελκύσεις τους επισκέπτες σε μια εμπορική έκθεση στο σταντ σου.

node/39532

Ford Mustang Mach-E 1400: Ηλεκτροκίνητο τέρας [video]

Ένα πρωτότυπο βασισμένο στο Mustang Mach-E με 7 ηλεκτροκινητήρες συνδυαστικής απόδοσης 1.419 PS!

Τρίτη, 21 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ford Mustang Mach-E 1400: Ηλεκτροκίνητο τέρας [video]

H Ford παρουσίασε σήμερα το Mustang Mach-E 1400, ένα ηλεκτρικό πρωτότυπο το οποίο έχει στόχο να αναδείξει τις δυνατότητες της ηλεκτροκίνησης στο κομμάτι των επιδόσεων.

Το πρωτότυπο εξελίχθηκε από την Ford Performance σε συνεργασία με την RTR Vehicles, με το project να απαιτεί πάνω από 10.000 εργατοώρες. Το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης του Mustang Mach-E αποτελείται από 7 μοτέρ - 3 στον εμπρός άξονα και 2 στον πίσω - με συνδυαστική ισχύ 1.419 PS (!). Όλη αυτή η δύναμη μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς με δυνατότητα κίνησης πίσω ή εμπρός ανάλογα με τις προτιμήσεις του οδηγού.

Η μπαταρία χωρητικότητας 56,8 kWh χρησιμοποιεί κοβάλτιο, νικέλιο και μαγγάνιο για υπερ-υψηλή απόδοση, ενώ έχει τη δυνατότητα να ψύχεται ενώ φορτίζει, έτσι ώστε να μειώνεται ο χρόνος ανάπαυλας ανάμεσα που απαιτείται ανάμεσα σε κάθε session.

Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα πέδησης συνδυάζει την ανάκτηση ενέρεγιας με το ABS και το σύστημα ευστάθειας με στόχο τη μέγιστη απόδοση των φρένων της Brembo, ενώ το υδραυλικό χειρόφρενο είναι σχεδιασμένο για drift. Επιπλέον, το στήσιμο του εμπρός μέρους είναι εντελώς διαφορετικό στις λειτουργίες Drift και Track με επεμβάσεις στην ανάρτηση και το τιμόνι.

Ford Mustang Mach-E 1400

Όπως θα περιμένατε από ένα τέτοιο όχημα, η εξωτερική σχεδίαση είναι απόλυτα ταιριαστή με τις εξωπραγματικές επιδόσεις του. Ολόκληρο το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα εκτός από το καπό που είναι φτιαγμένο από composite fibres. 

Το πλήρες αεροδυναμικό πακέτο περιλαμβάνει φουσκωμένα φτερά εμπρός και πίσω με ενσωματωμένες εσοχές, σπλίτερ, αεροδυναμικά πτερύγια στον προφυλακτήρα, προεκτάσεις των μαρσπιέ, πλευρικές εισαγωγές αέρα, επιπλέον εισαγωγές αέρα στο καπό, τροχούς αγωνιστικού τύπου, ένα διαχύτη που καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος του πίσω προφυλακτήρα και μια γιγαντιαία φτερούγα στο πίσω μέρος. Χάρη σε όλα αυτά, το Mustang Mach-E 1400 παράγει πάνω από 1.000 kg κάθετης δύναμης στα 257 km/h.

Η πρώτη δημόσια εμφάνιση του Mustang Mach-E 1400 θα γίνει στο NASCAR, με την Ford να ελπίζει πως αυτό το όχημα επίδειξης θα κεντρίσει το ενδιαφέρον των φίλων του μηχανοκίνητου αθλητισμού - και όχι μόνο.

[Πηγή: Ford]