node/35869

Έρχεται το ηλεκτρικό FIAT Ducato

Η FIAT θα προτείνει από το 2020 μια ηλεκτρική έκδοση του επαγγελματικού Ducato με αυτονομία 220-360 km –από κοντά και τα αδελφά Peugeot Boxer και Citroen Jumper. Α! Και το Dodge Promaster…

Το Ducato θα είναι διαθέσιμο σύντομα με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Το εξειδικευμένο τμήμα FIAT Professional έδωσε στη δημοσιότητα μέσω web τις πρώτες εικόνες ενός πρωτοτύπου του επαγγελματικού μοντέλου του, ένα χρόνο πριν από την άφιξη των πρώτων αυτοκινήτων στις εκθέσεις.

Το ηλεκτρικό Ducato θα διατεθεί στην αγορά με περισσότερο ή λιγότερο ισχυρές μπαταρίες για να καλύψει τους οικονομικούς περιορισμούς και τις ανάγκες του μέγιστου δυνατού αριθμού εταιρειών. 

Η γκάμα δεν έχει ακόμη οριστικοποιηθεί, αλλά η ιταλική εταιρεία κάνει λόγο για αυτονομία που θα κυμαίνεται από 220 έως 360 χιλιόμετρα. Το ηλεκτρικό Ducato θα είναι επομένως συμβατό με τις μικρές διαδρομές ενός οχήματος που θα εξυπηρετεί για παράδειγμα ταχυδρομικές υπηρεσίες μέχρι μακρύτερες διαδρομές μεταφοράς, παραλαβής ή παράδοσης ακόμα και έξω από την πόλη.

FIAT Ducato
Όσον αφορά το σύστημα κίνησης, το ηλεκτρομοτέρ του Ducato θα αποδίδει 121 άλογα και 280 Nm. Η μέγιστη ταχύτητά του έχει ρυθμιστεί στα 100 km/h, προκειμένου να βελτιστοποιείται η κατανάλωσηςη ενέργειας.

Στο σημείο αυτό να πούμε ότι η μελλοντική ηλεκτρική παραλλαγή του Ducato δεν είναι η μόνη που επωφελείται από εναλλακτική ενέργεια. Η FIAT Professional διαθέτει ήδη εδώ και καιρό το επαγγελματικό της σε έκδοση που καίει και φυσικό αέριο.

node/39421

BMW 02 Reminicence Concept: Αναβίωση της πρώτης ηλεκτρικής BMW [video]

Ένα δίπορτο κουπέ με νοσταλγικό χαρακτήρα που θα μπορούσε να θεωρηθεί σύγχρονη μετενσάρκωση της BMW 1602 Elektro-Antrieb.

Τρίτη, 07 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

BMW 02 Reminicence Concept: Αναβίωση της πρώτης ηλεκτρικής BMW [video]

Ο ανεξάρτητος σχεδιαστής David Obendorfer, γνωστός από τις νοσταλγικές δημιουργίες του με ρετρό χαρακτήρα παρουσίασε το τελευταίο του project που δεν είναι άλλο από την BMW 02 Reminiscence Conept.

Το δίπορτο κουπέ αποτελεί φόρο τιμής στο πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της βαυαρικής φίρμας - το BMW 1602 Elektro-Antrieb που παρουσιάστηκε στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 1972 στο Μόναχο. Η BMW είχε κατασκευάσει δύο αντίτυπα του μοντέλου που χρησιμοποιήθηκαν στα πλαίσια των αγώνων.

BMW 1602 Elektroantineb

Όπως και η εικονιζόμενη 1602 Elektro-Antrieb που είχε το πλαίσιο και το αμάξωμα της 1602, έτσι και η νέα 02 Reminicent Concept θα μπορούσε να βασίζεται στη σύγχρονη BMW 2 Series. Για αυτό το λόγο, ο σχεδιαστής επέλεξε να διατηρήσει παρόμοιες διαστάσει με το μοντέλο παραγωγής, με μήκος 4.510 mm, πλάτος 1.805 mm, ύψος 1.400 mm και μεταξόνιο 2.730 mm.

Στόχος του David Obendorfer ήταν να δημιουργήσει ένα όχημα με γνώμονα την απλότητα στις επιφάνειες και τις γραμμές, το οποίο να έχει αναφορές στον κλασικό σχεδιασμό των 1602/2002 και ταυτόχρονα να επικοινωνεί το ότι χρησιμοποιεί τεχνολογία μηδενικών ρύπων.

BMW 02

Όπως βλέπουμε από τα renderings των τρισδιάστατων μοντέλων, η 02 Reminicent Concept διατηρεί τα στρογγυλά φανάρια, τα λεπτά φλας και τα χαρακτηριστικά γραφικά στη μάσκα, τα οποία είναι καλυμμένα με ένα γκρι υλικό - όπως και η λεπτή kidney grille. Μερικά ακόμα στοιχεία που προέρχονται από τις 1602/2002 είναι το αιχμηρό ρύγχος "Shark Nose", η οριζόντια γραμμή που διατρέχει ολόκληρο το αμάξωμα, η γραμμή των παραθύρων και τα στρογγυλά πίσω φώτα.

Κατά τα άλλα, το πρωτότυπο έχει σύγχρονες αναλογίες και σχεδιαστικές λεπτομέρειες όπως οι μεγαλύτεροι προφυλακτήρες με πιο αεροδυναμικό σχεδιασμό, τα φουσκωμένα φτερά, οι τονισμένοι ώμοι και οι τροχοί μεγάλης διαμέτρου.

BMW 02

Στο εσωτερικό κυριαρχεί η απλότητα ενώ έχουν ενσωματωθεί με έξυπνο τρόπο στοιχεία από τις μοντέρνες BMW. Πίσω από το ρετρό τριάκτινο τιμόνι βρίσκουμε ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων ενώ η κεντρική οθόνη αφής βρίσκεται στο μέσο του ταμπλό, πάνω από τους λεπτούς αεραγωγούς και τα στρογγυλά χειριστήρια του κλιματισμού.

Το δημιούργημα του David Obendorfer μπορεί να μην προορίζεται για την παραγωγή καθώς αποτελεί μια ανεξάρτητη σχεδιαστική μελέτη, όμως επικοινωνεί με τον καλύτερο τρόπο το όραμα του σχεδιαστή για μια αναβίωση της σχεδιαστικής ταυτότητας των παλιότερων μοντέλων της BMW.

Για να δείτε περισσότερες εικόνες και βίντεο από δημιουργίες του David Obendorfer όπως τα ψηφιακά πρωτότυπα FIAT 500 Coupé, FIAT 127, BMW CS Vintage Concept, Renault 4 Concept και Volkswagen T1 Revival αλλά και τα βαν Citroen Type H Anniversary van και Morris J-Type που έχουν βγει στην παραγωγή, μπορείτε να επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα του σχεδιαστή πατώντας εδώ.

node/39411
Audi Q4 e-tron Concept

To Audi Q4 e-tron θα έχει και Sportback

Η Audi θα παρουσιάσει αύριο το Q4 Sportback e-tron concept, μια κουπέ εκδοχή του μελλοντικού μικρού ηλεκτρικού SUV της φίρμας.

Δευτέρα, 06 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

To Audi Q4 e-tron θα έχει και Sportback

Οι νεωτερισμοί πολλαπλασιάζονται στην Audi! Την προηγούμενη εβδομάδα, το Ingolstadt παρουσίασε το ανανεωμένο Q5 και τις παραλλαγές S του e-tron και του e-tron Sportback. Αυτή την εβδομάδα, σειρά έχει ένα πρωτότυπο αυτοκίνητο. Δεν υπάρχει κάποιο μυστήριο σχετικά με το τι θα είναι: Ο Γερμανός κατασκευαστής έχει δημοσιεύσει ήδη ένα teaser στα κοινωνικά δίκτυα.

Το ραντεβού για την παρουσίαση έχει προγραμματιστεί αύριο, την Τρίτη 7 Ιουλίου, οπότε και θα αποκαλυφθεί το Q4 Sportback e-tron concept. Με αυτήν τη σχεδιαστική σπουδή, η Audi επιβεβαιώνει επομένως ότι το Q4 e-tron θα έχει και την… κολοβή έκδοσή του! Η γερμανική φίρμα πολλαπλασιάζει λοιπόν τα κουπέ SUV της γκάμας της, καθώς ύστερα από το Q3 Sportback, θα λανσάρει το Q5 Sportback στο τέλος του έτους.

Αλλά ας επανέλθουμε στο Q4 e-tron. Αυτό το μικρό SUV θα είναι το πρώτο Audi που θα υιοθετεί τη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα MEB. Έτσι θα είναι τεχνικά ξάδερφος των Volkswagen ID.4 και Škoda Enyaq. Το «κλασικό» μοντέλο ανακοινώθηκε από ένα πρωτότυπο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης 2019, απ’ όπου και η φωτογραφία που βλέπετε. Η έκδοση παραγωγής αναμένεται στις αρχές του 2021.

Η συνταγή για την παραλλαγή Sportback θα βασίζεται σε εκείνη που εφαρμόζεται στα e-tron: Κουπέ σιλουέτα, με οπισθοκλινή οροφή και πολύ έντονα κεκλιμένο πίσω κρύσταλλο. Με άλλα λόγια νυν υπέρ πάντων ο σχεδιασμός. Η έκδοση παραγωγής θα εμφανιστεί με λίγους μήνες καθυστέρησης σε σχέση με το κλασικό Q4, επομένως το 2021.