node/36387

Cupra Tavascan Concept: Ηλεκτρικό crossover στη Φρανκφούρτη

Το πρωτότυπο έχει αυτονομία 450 km σύμφωνα με με τον κύκλο δοκιμών WLPT.

Η Cupra παρουσιάζει στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης ένα ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό crossover επιδόσεων που ακούει στο όνομα Tavascan.

Το τετρακίνητο Tavascan τροφοδοτείται από δύο ηλεκτρικούς κινητήρες - έναν στον μπροστινό άξονα και έναν στον πίσω άξονα. Έχει συνολική απόδοση 225 KW και επιταχύνει από 0 έως 100 km /h σε λιγότερο από 6,5" σύμφωνα με την εταιρεία.

Το αυτοκίνητο πατά πάνω στην πλατφόρμα MEB που αναπτύχθηκε από το Volkswagen Group, και έχει μπαταρία χωρητικότητας 77 ΚWh που του χαρίζει αυτονομία 450 km σύμφωνα με τον κύκλο δοκιμών WLPT.

Cupra Tavascan

Σχεδιαστικά το Tavascan ξεχωρίζει από τα επιθετικά φωτιστικά σώματα και τον σπορ προφυλακτήρα στο εμπρός μέρος, τους τροχούς 22" και τις δυναμικές γραμμές του προφίλ και την έντονη κλίση της οροφής που παραπέμπει σε coupe και καταλήγει στα ενιαία πίσω φώτα.

Η καμπίνα έχει τέσσερα ανεξάρτητα καθίσματα με επενδύσεις από δέρμα και Alcantara, ενώ στο ταμπλό βρίσκουμε μια οθόνη αφής 13" που μετακινείται, και ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3".

Η ιδέα του Tavascan έρχεται σαν φυσικό επακόλουθο του Plug-in hybrid Formentor, που παρουσιάστηκε τον Μάρτιο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Το Formentor αναμένεται να κυκλοφορήσει την επόμενη χρονιά. Η Cupra δεν ανακοίνωσε αν και πότε θα μπει στην παραγωγή το Tavascan.

node/40005

Έρχεται το πρώτο ηλεκτρικό SUV της Honda

To Honda SUV e:concept μας προετοιμάζει για αντίστοιχο μοντέλο παραγωγής που θα κυκλοφορήσει στην αγορά της Κίνας.

Δευτέρα, 28 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Έρχεται το πρώτο ηλεκτρικό SUV της Honda

Η Honda παρουσίασε στην έκθεση Auto China στο Πεκίνο το πρωτότυπο SUV e:concept, το οποίο αποτελεί προπομπό του πρώτου ηλεκτρικού SUV παραγωγής της ιαπωνικής φίρμας που θα κυκλοφορήσει στην αγορά της Κίνας.

Το SUV e:concept εισάγει μια διαφορετική σχεδιαστική προσέγγιση σε σχέση με τα υπόλοιπα μοντέλα της Honda. Εντύπωση προκαλεί το τρίθυρο αμάξωμα το οποίο πιθανότατα δεν θα περάσει και στην έκδοση παραγωγής. 

Στη μάσκα ξεχωρίζουν τα λεπτά φώτα που ενώνονται με μια λωρίδα LED στη βάση του καπό, η απουσία γρίλιας που υποδηλώνει τον ηλεκτρικό χαρακτήρα του οχήματος και οι μεγάλες εισαγωγές αέρα στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα. Στο προφίλ οι γραμμές είναι λιττές με την character line να ενώνει τα εμπρός με τα πίσω φώτα. Από πλευράς σιλουέτας έχουμε μακρύ καπό με μεγάλο εμπρός πρόβολο, αεροδυναμικό παρμπρίζ, τροχούς μεγάλης διαμέτρου και έντονη κλίση στο πίσω παρμπρίζ. Η ουρά ακολουθεί το ίδιο θέμα με τη μάσκα (ενιαία πίσω φώτα LED και εσοχές στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα).

Honda SUV

Όλο το αμάξωμα χαρακτηρίζεται από διχρωμία, με μαύρη απόχρωση για το κάτω μέρος των προφυλακτήρων, τα μαρσπιέ, τα τόξα στους θόλους των τροχών, τα κολωνάκια και την οροφή.

Η Honda δεν αποκάλυψε περισσότερες πληροφορίες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του οχήματος πέραν του ότι θα χρησιμοποιεί αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης και θα εξοπλίζεται με τη νέα γενιά συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού Honda Sensing και τεχνολογίας infotainment Honda Connect με τεχνητή νοημοσύνη.

[Πηγή: Honda]

node/40002

Hyundai RM20e: Ηλεκτρικό hot hatch με 810 PS! [video]

Το τελευταίο πρωτότυπο της σειράς RM από τη Hyundai δείχνει πως το μέλλον των N είναι ηλεκτρικό!

Σάββατο, 26 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Hyundai RM20e: Ηλεκτρικό hot hatch με 810 PS! [video]

Η Hyundai βρίσκεται σε δημιουργική φάση καθώς μετά από την πρεμιέρα του ανανεωμένου i30 N, παρουσίασε το ηλεκτρικό πρωτότυπο RM20e που μας δείχνει το όραμά της για το ηλεκτρικό μέλλον των hot hatch αλλά και του τμήματος N της κορεάτικης φίρμας.

Για όσους δεν το γνωρίζουν, το project RM (Racing Midship) για την εξέλιξη ενός σπορ κεντρομήχανου μοντέλου παραγωγής ξεκίνησε το 2012 με υπεύθυνο τον Albert Biermann. Μέχρι στιγμής, καρποί του προγράμματος ήταν τα πρωτότυπα RM14, RM15, RM16, RM19 και το σημερινό RM20e (τα δύο τελευταία ψηφία στο όνομά να υποδηλώνουν το έτος παρουσίασης). Όλα τα πρωτότυπα RM βασίζονται στο Hyundai Veloster όμως ξεχωρίζουν από την κεντρομήχανη διάταξη και το εκτενέστατο αεροδυναμικό πακέτο που παραπέμπει στο αγωνιστικό μοντέλο που τρέχει στο TCR.

Hyundai RM20e

Το RM20e είναι το πρώτο από τη σειρά πρωτοτύπων που χρησιμοποιεί ηλεκτρικό σύστημα κίνησης - όπως και το αντίστοιχο εξηλεκτρισμένο αγωνιστικό Veloster N eTCR. Πιο συγκεκριμένα, ο κεντρικά τοποθετημένος ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 810 PS και 960 Nm στέλνοντας την κίνηση στους πίσω τροχούς. Η ενέργεια αποθηκεύεται σε μια υγρόψυκτη μπαταρία χωρητικότητας 60 kWh με τεχνολογία 800V.

Σύμφωνα με τη Hyundai, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε κάτω από 3", τα 0-200 km/h έρχονται σε 9,88" και η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 250 km/h.

Η ανάρτηση αποτελείται από γόνατα MacPherson εμπρός και διπλά ψαλίδια πίσω με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ Οι σφυρήλατοι τροχοί φορούν ελαστικά διαστάσεων 265/35R19 εμπρός και 305/30R20 πίσω και κρύβουν πίσω τους αεριζόμενους δίσκους με εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός και τετραπίστονες πίσω.

Hyundai RM20e

Το δίπορτο αμάξωμα του RM20e είναι εμφανώς φαρδύτερο και χαμηλότερο από την έκδοση παραγωγής (4319 mm x 1945 mm x 1354 mm) λόγω των νέων αεροδυναμικών βοηθημάτων αγωνιστικού τόυπου (εμπρός σπλίτερ, πτερύγια, νέοι προφυλακτήρες, προεκτάσεις των φτερών, μαρσπιπε, σταθερή αεροτομή και πίσω διαχύτης). Τα γραφικά που επιλέχθηκαν τονίζουν τον εξηλεκτρισμένο χαρακτήρα του RM20e με ένα κεραυνό να διατρέχει το προφίλ.

Στο εσωτερικό βρίσκουμε αγωνιστικό τιμόνι με paddles αλλαγής σχέσεων, σπορ καθίσματα της Sabelt με ζώνες έξι σημείων και ψηφιακό πίνακα οργάνων E-drive.

Hyundai RM20e

Όπως αναφέρει ο Thomas Schemera, υπεύθυνος προιόντων του Hyundai Motor Group: «Το σπορ πρωτότυπο RM20e σηματοδοτεί με ξεκάθαρο τρόπο το εξηλεκτρισμένο μέλλον του τμήματος N της Hyundai, σπρώχνοντας την N σε ανώτερα κλιμάκια επιδόσεων που παραπέμπουν σε σούπερκαρ. Καθώς προχωρά στο μέλλον, το Hyundai N δεν αυξάνει τους παλμούς ανά λεπτό των οδηγών μόνο με τη βοήθεια ισχυρών θερμικών κινητήρων, αλλά και με την ακαριαία ροπή και τη βιωσιμότητα των αξιόπιστων ηλεκτροκινητήρων. Το RM20e αποδεικνύει πως η εμπειρία οδήγησης N δεν θα υποστεί συμβιβασμούς, ακόμα και σε μοντέλα με εξηλεκτρισμένα συστήματα κίνησης».

Το επόμενο βήμα στην εξέλιξη του RM20e θα γίνει με τη συμβολή της Rimac στην οποία η Hyundai έχει επενδύσει πάνω από €64 εκατομμύρια. Συνολικά, μέχρι το 2025 η Hyundai σκοπεύει να παρουσιάσει 44 μοντέλα που θα χρησιμοποιούν πράσινες τεχνολογίες. 

[Πηγή: Hyundai]