node/34153

Cupra: Το πρώτο πρωτότυπο για τα πρώτα γενέθλια -teaser και διαρροή [upd]

Το δεύτερο μοντέλο και το πρώτο Cupra 100% έρχονται σε ένα. Η φίρμα, που κλείνει τον ένα χρόνο ζωής σε λίγες μέρες, το γιορτάζει παρουσιάζοντας το κόνσεπτ ενός σπορ SUV.

Η Cupra είναι ακόμα μωρό, καθώς απομένουν λίγες μέρες για να σβήσει το πρώτο κεράκι της. Η ισπανική φίρμα, η σπορ θυγατρική της SEAT, σκοπεύει να εκμεταλλευτεί την ευκαιρία για να αποκαλύψει το πρώτο μοντέλο της, ένα κουπέ crossover, εξελιγμένο εξ ολοκλήρου εσωτερικά. Με άλλα λόγια, σε αντίθεση με το Cupra Ateca, το οποίο παίρνει τη βάση της στάνταρ έκδοσης της SEAT, αυτό το νέο μοντέλο θα δικαιούται όλη την προσοχή των μηχανικών της Cupra.

Ο κατασκευαστής μας αποκαλύπτει μια πρώτη εικόνα του επερχόμενου SUV. Φήμες θέλουν το όνομά του να είναι το «Terramar», αλλά τίποτα δεν έχει επιβεβαιωθεί αυτή τη στιγμή. Το μόνο που γνωρίζουμε είναι ότι αυτή το πρωτότυπο θα παρουσιαστεί στις 22 Φεβρουαρίου, στην πρώτη επέτειο της Cupra.

cupra

Σε κάθε περίπτωση, η πρώτη εικόνα παρουσιάζει μια εντελώς νέο πίσω μέρος με μια μάλλον για πρώτη φορά εμφανιζόμενη φωτεινή «υπογραφή» για SEAT. Υπάρχουν ακόμα πολλά να ανακαλύψουμε για το δεύτερο μοντέλο της Cupra, ξεκινώντας από τον κινητήρα. Αν και το πιθανότερο είναι να φοράει μια re-tuned εκδοχή του δίλιτρου των 300 ίππων που φοράει το Cupra Ateca.

Η απάντηση σε μια εβδομάδα.

TAGS
node/39411
Audi Q4 e-tron Concept

To Audi Q4 e-tron θα έχει και Sportback

Η Audi θα παρουσιάσει αύριο το Q4 Sportback e-tron concept, μια κουπέ εκδοχή του μελλοντικού μικρού ηλεκτρικού SUV της φίρμας.

Δευτέρα, 06 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

To Audi Q4 e-tron θα έχει και Sportback

Οι νεωτερισμοί πολλαπλασιάζονται στην Audi! Την προηγούμενη εβδομάδα, το Ingolstadt παρουσίασε το ανανεωμένο Q5 και τις παραλλαγές S του e-tron και του e-tron Sportback. Αυτή την εβδομάδα, σειρά έχει ένα πρωτότυπο αυτοκίνητο. Δεν υπάρχει κάποιο μυστήριο σχετικά με το τι θα είναι: Ο Γερμανός κατασκευαστής έχει δημοσιεύσει ήδη ένα teaser στα κοινωνικά δίκτυα.

Το ραντεβού για την παρουσίαση έχει προγραμματιστεί αύριο, την Τρίτη 7 Ιουλίου, οπότε και θα αποκαλυφθεί το Q4 Sportback e-tron concept. Με αυτήν τη σχεδιαστική σπουδή, η Audi επιβεβαιώνει επομένως ότι το Q4 e-tron θα έχει και την… κολοβή έκδοσή του! Η γερμανική φίρμα πολλαπλασιάζει λοιπόν τα κουπέ SUV της γκάμας της, καθώς ύστερα από το Q3 Sportback, θα λανσάρει το Q5 Sportback στο τέλος του έτους.

Αλλά ας επανέλθουμε στο Q4 e-tron. Αυτό το μικρό SUV θα είναι το πρώτο Audi που θα υιοθετεί τη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα MEB. Έτσι θα είναι τεχνικά ξάδερφος των Volkswagen ID.4 και Škoda Enyaq. Το «κλασικό» μοντέλο ανακοινώθηκε από ένα πρωτότυπο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης 2019, απ’ όπου και η φωτογραφία που βλέπετε. Η έκδοση παραγωγής αναμένεται στις αρχές του 2021.

Η συνταγή για την παραλλαγή Sportback θα βασίζεται σε εκείνη που εφαρμόζεται στα e-tron: Κουπέ σιλουέτα, με οπισθοκλινή οροφή και πολύ έντονα κεκλιμένο πίσω κρύσταλλο. Με άλλα λόγια νυν υπέρ πάντων ο σχεδιασμός. Η έκδοση παραγωγής θα εμφανιστεί με λίγους μήνες καθυστέρησης σε σχέση με το κλασικό Q4, επομένως το 2021.

node/39309

Επίσημο: Ανανεωμένο CUPRA Ateca [video]

Το CUPRA Ateca δέχεται ένα φρεσκάρισμα μετά από 2 χρόνια στην αγορά.

Δευτέρα, 22 Ιουνίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Επίσημο: Ανανεωμένο CUPRA Ateca [video]

Μια εβδομάδα μετά από την παρουσίαση του ανανεωμένου SEAT Ateca, η ισπανική φίρμα παρουσίασε και την αντίστοιχη έκδοση επιδόσεων CUPRA Ateca με φρεσκαρισμένη εμφάνιση και μηχανικές επεμβάσεις με θετικό αντίκτυπο στις επιδόσεις. 

Το σπορ SUV απέκτησε ακόμα πιο δυναμική εμφάνιση χάρη στα νέα φώτα full-LED, την εξάγωνη γρίλια με το έμβλημα της CUPRA και τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και πιο επιθετική προέκταση στο κάτω μέρος. Έχουμε επίσης νέα σχέδια τροχών 19", full-LED πίσω φώτα και εξάτμιση της Akrapovič με τετραπλές απολήξεις.

Οι διαστάσεις του CUPRA Ateca έχουν αλλάξει ελαφρώς, με μήκος 4.386 mm (+10 mm), πλάτος 1.841 mm και ύψος 1.599 mm (-2mm), ενώ το μεταξόνιο παραμένει σταθερό στα 2.630 mm.

CUPRA Ateca

Στο εσωτερικό κυριαρχεί η μεγαλύτερη οθόνη αφής για το αναβαθμισμένο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας που έχει πλέον διάμετρο 9,2" (από 8,0") ενώ στο βασικό εξοπλισμό ανήκει και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25". Βρίσκουμε επίσης σπορ καθίσματα με επενδύσεις από Alcantara, φωτιζόμενα πατήματα των μαρσπιέ, αλουμινένια πεντάλ και νέο τιμόνι με ενσωματωμένο κουμπί εκκίνησης του μοτέρ.

Επιπλέον, αναβαθμισμένο είναι και το πακέτο συστημάτων υποβοήθησης με το Travel Assist (συνδυασμός των Predictive Adaptive Cruise Control και Lane Assist) να επιτρέπει ημιαυτόνομη οδήγηση σε ταχύτητες έως και 210 km/h, καθώς και τα  Pre-Crash Assist, Emergency Assist, Side Assist, Exit Assist και Trailer Assist. 

CUPRA Ateca

Κάτω από το καπό παραμένει ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 2,0 λίτρων που αποδίδει 300 PS και 400 Nm και συνεργάζεται με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων και το σύστημα τετρακίνησης 4Drive. Χάρη σε επεμβάσεις των μηχανικών της CUPRA, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 4,9" (από 5,2") και η τελική ταχύτητα παραμένει στα 247 km/h. 

Όσον αφορά το στήσιμο του μοντέλου έχουμε μικρές βελτιώσεις στη ρύθμιση του τιμονιού και στο πεντάλ του γκαζιού ενώ παραμένει η ενεργή ανάρτηση. Μέσα από το σύστημα Adaptive Chassis Control (DCC) ο οδηγός έχει πρόσβαση στις λειτουργίες οδήγησης Normal, Sport, CUPRA, Individual και 4Drive. Προαιρετικά διατίθενται και ισχυρότερα φρένα της Brembo με δίσκους 18" και δαγκάνες σε απόχρωση χαλκού. 

Η εμπορική πορεία του ανανεωμένου CUPRA Ateca στην Ευρώπη, θα ξεκινήσει μέσα στο τρίτο τρίμηνο του έτους με μικρή αύξηση στην τιμή. Σύμφωνα με το δελτίο τύπου, το πρώτο μοντέλο της CUPRA που πρωτοπαρουσιάστηκε το 2018 έχει μερίδιο 15% από τις συνολικές πωλήσεις του Ateca, πουλώντας 10.000 μονάδες μέσα στο 2019 (+72% σε σχέση με το 2018).