Αποκάλυψη: Νέο Opel GT Concept

Αποκάλυψη: Νέο Opel GT Concept

H Opel αποκαλύπτει το μικρό πισωκίνητο διθέσιο πρωτότυπο πριν το επίσημο ντεμπούτο του στη Γενεύη.

Το πρωτότυπο ακολουθεί τα ίχνη του Opel Experimental GT, που είχε εκτεθεί στη Γενεύη το 1965 και αποτελεί τρόπον τινά απόγονο του Opel GT του 2006 και του Monza concept του 2013.

Η Opel το περιγράφει ως «δυναμική οδηγική μηχανή» η οποία «συμβολίζεται από την κόκκινη χαρακτηριστική γραμμή που χωρίζει το αμάξωμα και του δίνει τις σωστές αναλογίες».

Καθώς πρόκειται για σχεδιαστική μελέτη και εκθεσιακό πρωτότυπο, το Opel GT Concept είναι αναμενόμενα πολύ πιο προχωρημένο από την ισχύουσα σχεδιαστική φιλοσοφία των μοντέλων παραγωγής της εταιρείας. Κι αν όντως προλογίζει ένα μελλοντικό κουπέ μοντέλο, δεν θα εκπλαγούμε αν η σχεδίασή του «εκλογικευτεί» – αν και θα ήταν ευχάριστη έκπληξη αν ο Opel «το έπαιζε Lexus» και έκανε όσο το δυνατόν λιγότερες αλλαγές στο μοντέλο παραγωγής.

Οι μεγάλες πόρτες με τα ενσωματωμένα πλαϊνά παράθυρα αποτελούν μια βασική καινοτομία του νέου GT Concept. Η πρόσβαση στην καμπίνα γίνεται πιέζοντας ένα touchpad, ενσωματωμένο στην κόκκινη «γραμμή-υπογραφή», το οποίο ενεργοποιεί τις ηλεκτρικές πόρτες.

Ένα άλλο ξεχωριστό χαρακτηριστικό είναι το σύστημα δύο οθονών, στο δεξί και το αριστερό μέρος της καμπίνας, που συνεργάζεται με δύο κάμερες τοποθετημένες πίσω από τους θόλους των τροχών για να βελτιώνει την ορατότητα

Οι ασυνήθιστοι κόκκινοι εμπρός τροχοί αποτελούν ένα φόρο τιμής στην εμβληματική μοτοσικλέτα Opel Motoclub 500, της δεκαετίας του 1920 (φωτ. κάτω), που είχε κόκκινα λάστιχα εμπρός-πίσω.

Αντί να θέλει να εντυπωσιάσει με την ισχύ και τις επιδόσεις του, το GT Concept ακολουθεί διαφορετική φιλοσοφία, έχοντας έναν 3κύλινδρο κινητήρα τούρμπο 1.000 κυβικών, όπως αυτός στα Adam, Corsa και Astra, αλλά εδώ αποδίδει 145 PS και 20,9 kgm ροπής. 

Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς και, καθώς το βάρος του GT Concept είναι μικρότερο από 1.000 kg, το διθέσιο κουπέ έχει ζωηρές επιδόσεις, κάνοντας το 0-100 km/h σε κάτω από 8” και φτάνοντας τα 215 km/h.

Οι ιθύνοντες της Opel δεν λένε πολλά για τις προοπτικές να μπει το GT Concept σε παραγωγή. Εκπρόσωποι λένε ότι «έχουν ακούσει για ένα σχέδιο» να παραχθεί, αλλά λένε επίσης ότι θα «κρίνουν την αντίδραση του κοινού προς το πρωτότυπο» πριν αποφασίσουν οτιδήποτε.

Προς το παρόν η Opel δεν έχει κάποια κατάλληλη μπροστομήχανη, πισωκίνητη πλατφόρμα πάνω στην οποία να μπορεί να το βασίσει. Όμως η εταιρεία έχει παράδοση στο να βάζει προχωρημένα σπορ μοντέλα σε παραγωγή. Μετέτρεψε το πρώτο Opel GT (φωτ. κάτω) από concept σε μοντέλο παραγωγής το 1968, έφτιαξε μια Lotus Elise με κινητήρα Vectra και την ονόμασε Opel Speedster το 2000, και το 2006 μετέτρεψε το αμερικάνικο Pontiac Solstice στο Opel GT δεύτερης γενιάς.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube