node/36733

Π.Π. Ταχύτητας & HTTC 2019: Στα Μέγαρα στις 19-20 Οκτωβρίου

Άνοιξαν οι συμμετοχές για τον επόμενο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας και του Hellenic Time Trial Challenge.

Μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα, το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας 2019 και το Hellenic Time Trial Challenge 2019 θα επιστρέψουν για τον 3ο γύρο τους στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων, το Σαββατοκύριακο 19-20 Οκτωβρίου.

Οι Αγώνες Ταχύτητας διανύουν αναμφίβολα περίοδο μεγάλης δόξας. Οι θεατές κατακλύζουν την πίστα των Μεγάρων και ο ανταγωνισμός σε κάθε κατηγορία τους σηκώνει στις μύτες των ποδιών τους. Στον προηγούμενο αγώνα, το ρεκόρ πίστας έσπασε για άλλη μια φορά, με το 57" 389 που σημείωσε ο «Samino» με μια Lamborghini Huracan να αποτελεί πλέον το νέο στόχο για τους οδηγούς της Formula Saloon. Όλα δείχνουν ότι το επίπεδο θα ανέβει κι άλλο και οι χρόνοι θα πέσουν ακόμη περισσότερο στον 3ο αγώνα του θεσμού, που διοργανώνεται όπως πάντα από την Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής με την έγκριση της Επιτροπής Αγώνων της ΟΜΑΕ.

Εκτός από τα πανίσχυρα αυτοκίνητα της Formula Saloon, στην πίστα θα δούμε ακόμη αγωνιστικά των Ομάδων Ν, Α, R και Ε, αυτοκίνητα Τουρισμού και πολύ εντυπωσιακά Ιστορικά. Παράλληλα με τους αγώνες του Πρωταθλήματος Ταχύτητας θα διεξαχθεί και ο αγώνας του επάθλου ατομικής χρονομέτρησης Hellenic Time Trial Challenge 2019. Τα αυτοκίνητα χωρίζονται στις κατηγορίες Stock, Sport και Extreme, ανάλογα με το επίπεδο βελτίωσής τους, σε έναν θεσμό που δίνει τη δυνατότητα σε οποιονδήποτε οδηγό να αγωνιστεί στην πίστα με το καθημερινό του αυτοκίνητο.

Megara Historic

Η περίοδος δήλωσης συμμετοχής έχει ξεκινήσει, και θα λήξει την Παρασκευή 11 Οκτωβρίου. Οι δηλώσεις, τόσο για τους αγώνες ταχύτητας όσο και για το HTTC, γίνονται αποκλειστικά μέσω του Συστήματος Διαδικτυακής Διαχείρισης Αγώνων της ΟΜΑΕ. Παρακάτω επισυνάπτονται οι Συμπληρωματικοί Κανονισμοί για τους δύο θεσμούς. Για διευκρινίσεις σχετικά με τη διαδικασία δήλωσης συμμετοχής και για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν με την Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής.

Πριν από το Σαββατοκύριακο του αγώνα, την Παρασκευή 18 Οκτωβρίου, οι οδηγοί θα έχουν τη δυνατότητα να δοκιμάσουν και να ρυθμίσουν το αυτοκίνητό τους στο pre-race trackday που θα διοργανώσει το Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων. Την ίδια ημέρα θα πραγματοποιηθεί άλλωστε στην πίστα ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος, ο οποίος από φέτος είναι υποχρεωτικός για όλα τα αυτοκίνητα. Οι ομάδες θα μπορούν από την Παρασκευή να διαμορφώσουν το χώρο τους στα pits και να αφήσουν τα αυτοκίνητά τους να διανυκτερεύσουν στην πίστα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτός ο αγώνας είναι και ο 5ος γύρος της Super Season 2018-2019. Πρόκειται για το θεσμό που θα αναδείξει τον Υπερπρωταθλητή κάθε κατηγορίας, με τους νικητές να κερδίζουν τη δωρεάν συμμετοχή τους στο Πρωτάθλημα του 2020 –κάτι που ισχύει τόσο για τους οδηγούς του Πανελληνίου Πρωταθλήματος, όσο και για εκείνους του HTTC.

Megara HTTC

Όπως συμβαίνει σε κάθε αγώνα του Πρωταθλήματος Ταχύτητας, έτσι και σε αυτόν το ξενοδοχείο IL DESTO STUDIOS – Ευθυμίου προσφέρει στους συμμετέχοντες τη δυνατότητα να μείνουν το Σάββατο σε απόσταση 20 km από την πίστα, στο Αλεποχώρι, στην προνομιακή τιμή των €30/δωμάτιο. Με κάθε κράτηση προσφέρεται και μία επιπλέον δωρεάν διανυκτέρευση για την Παρασκευή. Για κρατήσεις, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με τα τηλέφωνα 6932428989 και 2105770879.

Η αντίστροφη μέτρηση για ένα απολαυστικό Σαββατοκύριακο στις 19-20 Οκτωβρίου, έχει αρχίσει!

Λέσχη ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.
Κύπρου 76, Περιστέρι
6944531231 / 6973018485
www.ellada-racingclub.com
www.facebook.com/ellada.racingclub
 

node/39591
Ferrari Hublot Esports Series

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Η Ferrari ανακοινώνει την επικείμενη έναρξη του προγράμματος e-sport που ονομάζεται «Hublot Esport Series». Ο νικητής της γενικής κατάταξης θα συμμετάσχει στην επίσημη ομάδα Esport Ferrari και θα ενημερωθεί από τον Charles Leclerc.

Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Ferrari E-sport: Εγγραφείτε στο επίσημο πρόγραμμα αγώνων! [video]

Ο πρώτος αγώνας έχει προγραμματιστεί για τις 7 Αυγούστου: Αυτή θα είναι και η ημερομηνία έναρξης των εγγραφών, οι οποίες είναι δωρεάν. Το πρωτάθλημα θα πραγματοποιηθεί στο game «Assetto Cors»a με μια Ferrari 488 Challenge Evo, ειδικά σχεδιασμένη γι’ αυτήν την εκδήλωση. 

Μια πρώτη σειρά «AM» θα αναδείξει τους νικητές που θα προχωρήσουν στη συνέχεια στο επόμενο στάδιο: Στη Σειρά PRO, όπου θα διαγωνιστούν οι εικονικοί πιλότοι υψηλού επιπέδου. Συνολικά, 24 αγωνιζόμενοι θα πάρουν μέρος στους αγώνες τον επόμενο Οκτώβριο και θα γίνει μια νέα επιλογή με τους 12 ταχύτερους οδηγούς που θα συναντηθούν τον Νοέμβριο για τρεις νέους αγώνες.

Στο τέλος των παραπάνω, η Ferrari θα έχει τον τελικό νικητή, ο οποίος θα είναι σε θέση να συμμετάσχει επίσημα στην εικονική ομάδα του Cavallino Rampante, η οποία περιλαμβάνει ήδη δύο οδηγούς: Τους David Tonizza και Enzo Bonito.

Ferrari Hublot Esports Series

Και ευθύς αμέσως προκύπτει το ερώτημα: Ένας επίσημος οδηγός της Ferrari Esport θα έχει την ευκαιρία να βρεθεί στο μπάκετ μιας πραγματικής αγωνιστικής Ferrari; Η Ferrari απαντά ευγενικά ότι κάθε κλάδος είναι συγκεκριμένος και πρέπει να παραμείνει έτσι. Οπότε, όπως καταλαβαίνουμε από το λεγόμενα των Ιταλών, δεν θα υπάρξει τέτοια δυνατότητα… Σε αντίθεση με την GT Academy που διοργανώνει η Nissan, η οποία επιτρέπει σε έναν ερασιτέχνη να περνά από το εικονικό στο πραγματικό περιβάλλον μιας ομάδα της Nissan.

Οι πιλότοι του «πραγματικού» κόσμου είναι όμως απαραίτητα καλοί και πίσω από μια οθόνη; Ο Charles Leclerc, επίσημος οδηγός της F1 της Ferrari, κατέστησε σαφές ότι αυτό δεν ισχύει: Οι καλύτεροι «simracers» είναι στην πραγματικότητα πολύ καλύτεροι από έναν οδηγό F1, όταν τα δύο μέρη βρεθούν πίσω από μια τιμονιέρα και μια οθόνη. 

node/39524
Opel Corsa-e rally

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Τα αγωνιστικά EV, ύστερα από αγώνες ενιαίου τύπου, θα εμφανιστούν και στα ράλι, όπως το αναγγέλλει σιωπηρά το Opel Corsa-e του είδους.

Τρίτη, 21 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Opel Corsa-e: Η έκδοση Rally εξελίσσεται [video]

Για να αναδείξουν όλη την τεχνογνωσία τους στην ηλεκτρική κινητικότητα, οι κατασκευαστές προσέρχονται στον χώρο των αγώνων. Ήδη έχουμε σε εξέλιξη τη Formula E, αλλά και το Jaguar I-Pace Trophy. Και πλέον, οι κατασκευαστές προσβλέπουν και στα ράλι.

Η Opel θα μπορούσε να είναι η πρώτη φίρμα που θα προσέλθει σε αυτήν τη διοργάνωση με το νέο Corsa-e Rally, όπως αφήνει να εννοηθεί -ή να μαντέψουμε- το πρώτο βίντεο που δημοσιεύτηκε από ειδικούς στο zeroundersteer. Το ηλεκτρικό σουπερμίνι, αδελφό μοντέλο του Peugeot e-208, εξελίσσεται στις πίστες δοκιμών των Blitz, επιτρέποντάς μας να εξοικειωθούμε με την ενοχλητική (;) εικόνα ενός EV ράλικαρ. Και λέμε «ενοχλητική», καθώς μόνο ο θόρυβος από τον τροχασμό του αυτοκινήτου θα διαταράσσει την ηρεμία στα βουνά και στα δάση.

Opel Corsa-e rally

Εδώ έχουμε να κάνουμε με μια ασφάλτινη εκδοχή του Corsa-e που έχει το στάνταρ σύστημα κίνησης του ηλεκτρικού σουπερμίνι της Opel, (ηλεκτρομοτέρ 136 PS και 260 Nm, μπαταρίες 50 kWh), με ένα διαφορικό Torsen να φροντίζει για τη μετάδοση. Την επαφή του με τον δρόμο θα υποστηρίζουν φυσικά αναβαθμισμένες αναρτήσεις και λάστιχα. Επιπλέον. θα υπάρχουν τρεις ρυθμίσεις οδήγησης: Competition, Rain και Eco, με την τελευταία για εξοικονόμηση ενέργειας στις απλές διαδρομές.

Opel Corsa-e rally

Το αγωνιστικό Opel Corsa-e θα κάνει το ντεμπούτο του στο ενιαίο ADAC Opel e-Rally Cup σε τιμή που αναμένεται να είναι κάτω από €50.000 για τις ιδιωτικές ομάδες.