Porsche: Γιατί μηδένισε τα χιλιόμετρα σε Carrera GT 20ετίας;
Έχεις Carrera GT ή κι άλλα μοντέλα της Porsche; Το τμήμα εξατομίκευσης Sonderwunsch τα κάνει του κουτιού, μηδενίζει ακόμα και το οδόμετρο.
Garage queen; Δηλαδή να αγοράσεις ένα σούπερκαρ και να το στερηθείς, ώστε να μείνει για πάντα «φρέσκο»; Ε όχι, η Porsche έχει μια πολύ καλύτερη ιδέα. Μέσω του τμήματος εξατομίκευσης Sonderwunsch, αναλαμβάνει να κάνει ξανά καινούργιο το αγαπημένο σου υπεραυτοκίνητο. Αυτό ακριβώς συνέβη με μια Carrera GT, η οποία κατασκευάστηκε πριν από 20 χρόνια και τώρα επέστρεψε στην αρχική εργοστασιακή της κατάσταση.
Δεν μιλάμε για ένα απλό φρεσκάρισμα, αλλά για επαναφορά σε παρθενικό επίπεδο. Η ριζική ανακαίνιση συνοδεύεται από εργοστασιακό μηδενισμό των χιλιομέτρων στο οδόμετρο, καθώς και από την αντίστοιχη επίσημη βεβαίωση -για να μην μπλέξεις με καλοθελητές.
Η Porsche αποκαλεί τη διαδικασία «Factory Re-Commission» και ξεκινά με την πλήρη αποσυναρμολόγηση του αυτοκινήτου. Πρόσφατα μάλιστα, μια Cayenne GTS πρώτης γενιάς με το σπάνιο χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο πέρασε από την ίδια εντυπωσιακή μεταμόρφωση.
Όπως και στην περίπτωση του SUV με τα τρία πεντάλ, έτσι και εδώ τα μηχανικά εξαρτήματα του κεντρομήχανου V10 έχουν ουσιαστικά επιστρέψει στην κατάσταση που βρίσκονταν το 2005
Το μοναδικό στοιχείο που άλλαξε είναι η εμφάνιση. Ο ιδιοκτήτης ζήτησε να αντικατασταθεί το αρχικό ασημί χρώμα της Carrera GT με ένα φινίρισμα εμπνευσμένο από την Porsche 917 που κέρδισε τις 24 Ώρες του Le Mans το 1970.
Πρόκειται για το αγωνιστικό με τον αριθμό #23, που οδήγησαν οι Hans Herrmann και Richard Attwood, φορώντας περήφανα τα χρώματα της αυστριακής πόλης του Salzburg.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Porsche Carrera GT: Σκαρφάλωσε στα $2 εκατομμύρια η αξία της
Στο ίδιο πνεύμα, οι γρίλιες του καλύμματος του κινητήρα είναι πλέον μαύρες ματ, ώστε να «δένουν» με τις υπόλοιπες σκούρες λεπτομέρειες. Οι ζάντες έχουν επίσης μαύρο φινίρισμα, ενισχύοντας την αντίθεση με το κυρίαρχο κόκκινο και λευκό θέμα.
Το εσωτερικό έχει μεταμορφωθεί πλήρως, με εκτεταμένη χρήση κόκκινης Alcantara σε όλη την καμπίνα -ακόμη και στο μπροστινό πορτμπαγκάζ, όπου φιλοξενείται ένα ασορτί σετ αποσκευών.
Οι ιδιαίτερες πινελιές δεν σταματούν εκεί. Σε ορισμένες επιφάνειες, η Porsche χρησιμοποίησε μαύρο ύφασμα από τη διάδοχο της Carrera GT, την 918 Spyder. Σε άλλα σημεία, τα καλύμματα των καθισμάτων είναι κατασκευασμένα από ματ ανθρακονήματα, υλικό που συναντάται επίσης στο ταμπλό και στους αεραγωγούς.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Γιατί η Porsche βάζει δωρεάν καινούργια λάστιχα στις Carrera GT;
Όλα, φυσικά, σύμφωνα με το γούστο του ιδιοκτήτη, Victor Gómez. Και μην νομίζεις ότι, μετά από όλη αυτή τη διαδικασία, ο «μηδενισμός» έγινε για να την κλείσει σε κάποιο κλιματιζόμενο γκαράζ, περιμένοντας απλώς να αυξηθεί η αξία της.
Ο λάτρης της Porsche δηλώνει ξεκάθαρα ότι σκοπεύει να απολαύσει στο έπακρο το πολύτιμο απόκτημά του:
«Τώρα έχω μια Carrera GT σε καινούργια κατάσταση, με μηδενικά χιλιόμετρα στο οδόμετρο, η οποία είναι -εξωτερικά κι εσωτερικά- απολύτως σύμφωνη με τις προσωπικές μου προτιμήσεις».



