Porsche 928, restomod αλά γαλλικά με 400 άλογα

Porsche 928, restomod αλά γαλλικά με 400 άλογα

Η Nardone Automotive θα κάνει το ντεμπούτο της Goodwood Festival Of Speed με αυτή την αποκατεστημένη και εκσυγχρονισμένη Porsche 928 που χρειάστηκε τρία χρόνια δουλειάς.

Ο Thierry Nardone, Γάλλος επιχειρηματίας με έδρα την Aix-en-Provence και παθιασμένος με την Porsche 928, κόλλησε τον ιό του restomod το 2019. Και πέρασε τρία χρόνια σχεδιάζοντας και στη συνέχεια κατασκευάζοντας το όραμα της εκσυγχρονισμένης 928 που βλέπετε. Με διάσημους συνεργάτες μάλιστα, όπως το ιταλικό στούντιο σχεδιασμού BorromeodeSilva

Το αποτέλεσμα, μυώδες αλλά και νηφάλιο, ξαναφέρνει στην επικαιρότητα την τόσο ξεχωριστή σχεδίαση του γερμανικού GT χωρίς να την παραμορφώνει. Και είναι το πρώτο δημιούργημα της Nardone Automotive.

Με την πρώτη ματιά, νομίζεις ότι η ορίτζιναλ Porsche 928 S4 δεν έχει αλλάξει σχεδόν καθόλου.

Κάτι που από μόνο του αποτελεί επιτυχία για τους φαν του μοντέλου. Ύστερα όμως από μια πιο προσεκτική εξέταση, παρατηρείς τα φουσκωμένα φτερά, τη χαμηλότερη απόσταση από το έδαφος και τις ευμεγέθεις 18άρες ζάντες που θυμίζουν στη σχεδίασή τους ορισμένα μοντέλα από τον κατάλογο της Porsche της δεκαετίας του ’70. Σε σκούρο γκρι μάλιστα, έρχονται σε αντίθεση με την σαμπανιζέ απόχρωση του αυτοκινήτου που ομοίως αποτελεί ένα ρετρό νεύμα. Και τις τέσσερις μικρές αεροεισαγωγές αέρα που έχουν εμφανιστεί ακριβώς κάτω από το καπό.

Porsche 928 by Nardone Automotive

Τα εμπρός φώτα παραμένουν ανακλινόμενα, αλλά είναι πιο λεπτά απ’ ό,τι τα ορίτζιναλ και ενσωματώνουν τέσσερις μικρές πηγές LED, όπως οι σύγχρονες Porsche. Στο πίσω μέρος, όπως και στα σημερινά μοντέλα του κατασκευαστή από τη Στουτγάρδη, μια φωτεινή λωρίδα συνδέει τα φανάρια. 

Ο σχεδιαστής της Porsche 928, Wolfgang Möbius που σχεδίαζε υπό την επίβλεψη του Anatole «Tony» Lapine, είχαν ήδη αυτή την ιδέα στο μυαλό τους για ορισμένες εκδόσεις, αλλά εκείνη την εποχή έπρεπε να αρκεστούν στο κόκκινο πλεξιγκλάς χωρίς φωτισμό.

Porsche 928 by Nardone Automotive

Οι αλλαγές είναι πολύ πιο εμφανείς στο εσωτερικό της αυτής της Porsche 928. Ο πίνακας οργάνων, μειωμένος στα βασικά, συνδυάζει έναν στρογγυλό αναλογικό καντράν στο κέντρο και κίτρινες φωτεινές οθόνες στο στιλ της δεκαετίας του ’80. Το πλαστικό έχει εξαφανιστεί εις όφελος μιας μεταλλικής κεντρικής κονσόλας και τα καθίσματα ντύθηκαν θήκης με συνδυασμό καφέ δέρματος με Alcantara. Το αυθεντικό ραδιόφωνο του αυτοκινήτου έχει αντικατασταθεί από το σύστημα πολυμέσων PCCM, το οποίο προσφέρει η Porsche για τα «Classic» μοντέλα της. Συνδυάζει εμφάνιση εποχής και μοντέρνα χαρακτηριστικά.

Κάτω από το καπό του γερμανικού GT, το μοτέρ V8 ανέβηκε στα 400 άλογα, με άλλα λόγια 50 ίπποι παραπάνω απ’ ό,τι έβγαζε η στοκ 928S. Το ορίτζιναλ 5άρι χειροκίνητο σασμάν αντικαταστάθηκε από ένα 6άρι, επίσης χειροκίνητο, ενώ τοποθετήθηκε και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Προφανώς και έγιναν τροποποιήσεις στους άξονες, στην ανάρτηση που άλλαξε με άλλη ρυθμιζόμενη και στα φρένα με μεγαλύτερες δισκόπλακες και ενισχυμένα συστήματα. 

Επειδή αυτή η Porsche 928 όμως δεν είναι του σαλονιού αλλά για να στρίβει με όλα στον δρόμο, θα καταθέσει τα διαπιστευτήριά της στο Goodwood Festival Of Speed που γίνεται από τις 23 έως τις 26 Ιουνίου 2022. Πριν από αυτό, εκτίθεται στην Ιταλία, στο Milano, στο Salone del Mobile 2022. 

Porsche 928 by Nardone Automotive

Η Nardone Automotive σχεδιάζει να διαθέσει στην αγορά οκτώ κομμάτια από αυτή την restomod Porsche 928. Το καθένα τους εξατομικευμένο κατά πώς επιθυμεί ο πελάτης και με τιμή €480.000 € χωρίς τους φόρους, συν βέβαια την αξία του στοκ αυτοκινήτου. 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube