node/45131

Πανέτοιμη η M-Sport Ford World Rally Team για το φετινό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις

Όλα είναι έτοιμα για την M-Sport Ford WRT, λίγα μόλις 24ωρα πριν ανοίξει και επίσημα η αγωνιστική αυλαία του φετινού ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, στο οποίο θα συμμετάσχει με πέντε Ford Puma Hybrid Rally1.

Όλα είναι έτοιμα για την M-Sport Ford World Rally Team για το φετινό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, τον 10ο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ για το 2022. Με πέντε στο σύνολο Ford Puma Hybrid Rally1, η ομάδα αναμένεται να δώσει δυναμικό αγωνιστικό «παρών» αλλά και τον καλύτερο εαυτό της στις πάντοτε απαιτητικές διαδρομές του φετινού ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, έχοντας ως αιχμή του δόρατος της όλης προσπάθειας τον Γάλλο, εννέα φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή του WRC, Sébastien Loeb.

Αποτελώντας από το 1973 μια σταθερή αξία στο καλεντάρι του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις συνιστά και για το 2022 μια μοναδική πρόκληση τόσο για τα πληρώματα όσο και για τις ομάδες, περιλαμβάνοντας 16 ειδικές διαδρομές που καλύπτουν συνολικά κάτι περισσότερο από 300 αγωνιστικά χιλιόμετρα.

Αν μη τι άλλο, πρόκειται για ένα από τα πιο «σκληρά» ράλλυ του αγωνιστικού ημερολογίου, με ανθρώπους και μηχανές να δοκιμάζονται στα ελληνικά χώματα από τη σκόνη και τις πέτρες, κάτω από ακραίες θερμοκρασίες που αναμένεται να ξεπεράσουν τους 30 βαθμούς Κελσίου.

Η αυλαία του φετινού ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, που έχει ως έδρα την πόλη της Λαμίας, ανοίγει το απόγευμα της Πέμπτης 8 Σεπτεμβρίου, με όλα τα πληρώματα να συμμετέχουν σε μια επική όπως αναμένεται αντιπαράθεση «σώμα με σώμα» στην Super Special Stage, η οποία θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα, στο κατάμεστο από θεατές Ολυμπιακό Στάδιο. Η πραγματική όμως μάχη με τα ελληνικά χώματα ξεκινά την Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου, η οποία περιλαμβάνει δύο loop ειδικών διαδρομών, χωρίς μάλιστα ενδιάμεσο service.

Ο εννέα φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής του WRC αλλά και τρεις φορές νικητής του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, Sébastien Loeb, επιστρέφει στο μπάκετ του M-Sport Ford Puma Hybrid Rally1 μαζί με τη συνοδηγό του, Isabelle Galmiche, με την οποία κέρδισαν θριαμβευτικά στις αρχές της φετινής αγωνιστικής σεζόν το Ράλλυ Μόντε Κάρλο. Αν μη τι άλλο, η ταχύτητα αλλά και η εμπειρία του Γάλλου οδηγού στην Ελλάδα θα αποδειχθούν πολύτιμες για τον ίδιο και την ομάδα κατά τη διάρκεια του φετινού ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. 

Την ίδια στιγμή, ο Craig Breen αναμένεται να αξιοποιήσει και αυτός τις γνώσεις που έχει αποκομίσει από τις προηγούμενες συμμετοχές και διακρίσεις του στον εθνικό μας αγώνα, όπως τη νίκη που σημείωσε το 2014 στο ERC και τον τερματισμό του στο βάθρο την επόμενη χρονιά. 

Στη δεύτερη παρουσία του στην Ελλάδα, ο Gus Greensmith θα επιδιώξει να αποδείξει την ταχύτητά του, αντλώντας επίσης εμπειρίες από το περσινό ντεμπούτο του στο Ράλλυ Ακρόπολις, στο οποίο κατάφερε να αποσπάσει την πέμπτη θέση στη γενική κατάταξη.

Από τη μεριά του, ο Pierre-Louis Loubet επιστρέφει και αυτός στις τάξεις της M-Sport Ford WRT στην Ελλάδα, έχοντας εντυπωσιάσει την ομάδα του καθ' όλη τη διάρκεια της σεζόν.

Τέλος, ο Ιορδάνης Σερδερίδης δίνει δυναμικό «παρών» στο μπάκετ ενός ακόμα Ford Puma Hybrid Rally1  μετά το εντυπωσιακό ντεμπούτο του Έλληνα οδηγού σε αυτό στο Ράλλυ Κένυας, όπου κατέκτησε την έβδομη θέση.

Ford

«Ήταν μια αρκετά εξαντλητική ανατροπή για την ομάδα μας προκειμένου να ετοιμάσει πέντε αυτοκίνητα με χωμάτινες προδιαγραφές, αλλά τώρα είμαστε έτοιμοι για τον αγώνα στην Ελλάδα. Ανυπομονώ να έχουμε ξανά μαζί μας την Isabelle και τον Séb, και με την εμπειρία του σε αυτό τον αγώνα, νιώθουμε αισιόδοξοι. Δεν ήταν μια εύκολη σεζόν, σε καμία περίπτωση, αλλά έχουμε δει έναν πολλά υποσχόμενο και συναρπαστικό ρυθμό αγώνα από κάθε ένα από τα πληρώματά μας, οπότε πρέπει να βασιστούμε σε αυτό και να προχωρήσουμε. Ο αγώνας στην Ελλάδα είναι πάντα ένα επικό γεγονός. Δε λέγεται τυχαία Rally of Gods! Ανυπομονώ να επιστρέψει το WRC στο Ολυμπιακό Στάδιο για τη μάχη στην super special stage - ένα πραγματικά φοβερό σκηνικό για ένα συναρπαστικό άθλημα» δήλωσε ο επικεφαλής της ομάδας, Rich Millener. 

Από την πλευρά του ο Sébastien Loeb ανέφερε ότι «Το Ράλλυ Ακρόπολις είναι ένα ωραίο ράλλυ που πάντα απολάμβανα. Φέτος είναι διαφορετικά τα πράγματα σε σχέση με αυτά που ήξερα, και ο αγώνας φαίνεται πολύ λιγότερο τραχύς. Υπάρχουν μερικές ειδικές που είναι ακόμα οι ίδιες, αλλά κατά κύριο λόγο θα ξεκινήσουμε από το μηδέν. Δεν είναι εύκολος αγώνας, αλλά είναι υπέροχο να οδηγείς σε αυτόν, οπότε ανυπομονώ για αυτό. Θα κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ, θα προετοιμαστώ όσο το δυνατόν καλύτερα, και ελπίζω να καταφέρω να βρω έναν καλό ρυθμό όπως είχα στην Κένυα και την Πορτογαλία. Ας ελπίσουμε ότι θα τα πάμε λίγο καλύτερα, χωρίς λάθη ή προβλήματα. Αυτός είναι ο στόχος. Οι δοκιμές μας πήγαν καλά, η αίσθηση με το αυτοκίνητο ήταν η σωστή, και ήταν αρκετά καλή. Προσπαθήσαμε στον τομέα της ρύθμισης της ανάρτησης, στα διαφορικά και στο υβριδικό σύστημα, που όλα φαίνονταν να πηγαίνουν αρκετά καλά. Είμαι χαρούμενος μετά τις δοκιμές, το αυτοκίνητο δούλευε καλά, όλα ήταν εντάξει και είμαστε έτοιμοι».

[Πηγή: Ford]