node/36295

Opel Corsa-e, το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο ράλι

Θα αποτελέσει από το 2020 τη βάση για το Κύπελλο ADAC Opel, το θεσμό για την ανάδειξη νέων οδηγών ράλι.

Βασισμένο στο ηλεκτρικό Corsa-e παραγωγής, το νέο μικρό και προσιτό rallycar θα αντικαταστήσει το Adam R2 στο μετονομασμένο από του χρόνου ADAC Opel e-Rally Cup.

Το Opel Corsa e-Rally έχει τον ίδιο ηλεκτροκινητήρα 136 PS και 260 Nm του μοντέλου παραγωγής, καθώς και την ίδια μπαταρία των 50 kWh. Έχει όμως επιπλέον ελεγχόμενο διαφορικό Torsen και άλλες μετατροπές για αγωνιστική χρήση.

Οι μετατροπές αυτές είναι υπέρ-αρκετές για το ADAC Opel Rally Cup, που αποτελεί εδώ και κάμποσα χρόνια το πρώτο σκαλί για την καριέρα νέων οδηγών από 18 χώρες. Σημειώνουμε ότι, όσον αφορά στις επιδόσεις, το νορμάλ Corsa-e κάνει το 0-100 km/h σε 8,1”.

«Το Corsa-e είναι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο για τον καθένα: απόλυτα κατάλληλο για καθημερινή χρήση και εντελώς προσιτό. Χαρακτηριστικά που ισχύουν και για τους αγώνες. Το νέο Corsa είναι επίσης διασκεδαστικό στην οδήγηση και ιδιαίτερα δυναμικό. Χρησιμοποιώντας ως βάση το μοντέλο παραγωγής, είμαστε ο πρώτος κατασκευαστής αυτοκινήτων στον κόσμο που εξελίξαμε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο ράλι», είπε ο CEO της Opel, Michael Lohscheller.

Το νέο Κύπελλο αναμένεται να ξεκινήσει το καλοκαίρι του 2020, με τους πρώτους αγώνες να αποτελούν μέρος ορισμένων ράλι του Γερμανικού Πρωταθλήματος και άλλων επιλεγμένων διοργανώσεων. Η Opel και η ADAC προγραμματίζουν τουλάχιστον 10 αγώνες που θα μετρούν το 2021, οι οποίοι θα αποτελέσουν μια “Super Season” όπως στο WEC.

H Opel θα ετοιμάσει 15 αγωνιστικά Corsa-e Rally για το ADAC e-Rally Cup του 2020-2021, το καθένα από τα οποία αναμένεται να κοστίζει κάτω από €50.000.

[Πηγή: Opel]

node/39152
Opel Mokka 2020 dashboard

Ολοκαίνουργιο Opel Mokka: Νέο, πρωτότυπο ταμπλό

Η δεύτερη γενιά του Mokka θα εγκαινιάσει μια νέα οπτική οδήγησης για την Opel, ονόματι Pure Panel, με οθόνες αλά Mercedes-Benz.

Τετάρτη, 03 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Ολοκαίνουργιο Opel Mokka: Νέο, πρωτότυπο ταμπλό

Με το επόμενο Mokka, όλα αλλάζουν. Η δεύτερη γενιά του μικρού SUV Opel θα εγκαινιάσει νέους αισθητικούς κώδικες για την καροσερί, με τη μάσκα Vizor, αλλά και για το εσωτερικό. Το Mokka λοιπόν θα είναι το πρώτο μοντέλο παραγωγής που θα ενσωματώσει το ταμπλό «Pure Panel», γεύση του οποίου μας είχε δώσει το πρωτότυπο στο GT X Experimental.

Το Pure Panel είναι μια διάταξη από οθόνες τοποθετημένες εν σειρά, έτσι ώστε να δίνουν την εντύπωση ότι είναι μία. Αλλά εκείνο που θα παραμείνει είναι ένας αριθμός κλασικών κουμπιών για τη διευκόλυνση του οδηγού. Σε αυτό το πρώτο σκίτσο του ταμπλό του Mokka, βλέπουμε ότι οι οθόνες στεγάζονται σε ένα πλαίσιο που περιλαμβάνει επίσης γρίλιες εξαερισμού. Σχεδιασμός που παραπέμπει σε Mercedes-Benz νέας εσοδείας.

Όπως φαίνεται λοιπόν, το Mokka με το «Pure Panel» θα διαθέτει πολύ διαφορετικό ταμπλό από αυτό των τεχνικά και τεχνολογικά ξαδέλφων του, του DS 3 Crossback και του Peugeot 2008 (βλ. video-δοκιμή). Πάνω απ’ όλα όμως, θα εισάγει την Opel σε μια νέα εποχή, αυτή της ψηφιακής ατμόσφαιρας. Η εικόνα του νέου Mokka μόνο καθησυχαστική μας φαίνεται, καθώς για μια στιγμή «τρομάξαμε» με το υπερβολικά συμβατικό (συντηρητικό;) εσωτερικό του Corsa που παρουσιάστηκε μόλις πέρυσι.

Και όπως είπαμε και σας δείξαμε προ ημερών, το νέο Mokka εγκαταλείπει το γράμμα «X». Χρησιμοποιεί δε, νέα, πιο μεγάλη και πιο πεπλατυσμένη γραμματοσειρά για το όνομά του, που αναγράφεται πλέον ευμέγεθες στο κέντρο της πίσω πόρτας.

Το λανσάρισμά του αναμένεται μέσα στις επόμενες εβδομάδες, με το ντεμπούτο του να γίνεται, όπως και του Corsa, με μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Και στις ελληνικές εκθέσεις το αναμένουμε στις αρχές του 2021.

node/39136

Formula 1: Από την Αυστρία με διπλό αγώνα ξεκινά και πάλι το πρωτάθλημα

Στις 5 Ιουλίου ο πρώτος αγώνας της Formula 1 μετά τον κορονοϊό.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Formula 1: Από την Αυστρία με διπλό αγώνα ξεκινά και πάλι το πρωτάθλημα

Η πανδημία του κορονοϊού έβαλε «λουκέτο» και στους αγώνες της Formula 1. Σε όλο αυτό το διάστημα τόσο η FIA όσο και η Liberty Media σε συνεργασία με τις ομάδες αναζητούσαν τρόπους για την επανεκκίνηση του πρωταθλήματος μέσα στο πλαίσιο των μέτρων προφύλαξης από την πανδημία. 

Τώρα πλέον που πέρασε το κρίσιμο διάστημα της πανδημίας και οι χώρες άρχισαν να χαλαρώνουν τα μέτρα, η Formula 1 μπορεί υπό προϋποθέσεις να ταξιδέψει, τηρώντας βέβαια όλα τα μέτρα προστασίας. Σε αυτά περιλαμβάνονται συνεχή τεστ στους εργαζομένους, διαμονή σε ξεχωριστά δωμάτια στα ξενοδοχεία και βεβαίως αντισηπτικά, μάσκες, κτλ. 

Έτσι, η Formula 1 εκπόνησε ένα νέο πρόγραμμα επανεκκίνησης που περιλαμβάνει αγώνες εντός Ευρώπης, δύο από τους οποίους θα είναι διπλοί. Συγκεκριμένα διπλοί θα είναι οι αγώνες στην Αυστρία και την Αγγλία. 

Προς το παρόν λοιπόν και με ημερομηνία επανεκκίνησης την 5η Ιουλίου, το φετινό πρόγραμμα της Formula 1 διαμορφώνεται ως εξής:
5 Ιουλίου - Αυστρία
12 Ιουλίου - Αυστρία 
19 Ιουλίου - Ουγγαρία
2 Αυγούστου - Μ. Βρετανία
9 Αυγούστου - Μ. Βρετανία 
16 Αυγούστου - Ισπανία
30 Αυγούστου -  Βέλγιο
6 Σεπτεμβρίου - Ιταλία

Απομένει να δούμε πώς θα διαμορφωθεί το πρόγραμμα για τους εκτός Ευρώπης αγώνες.

TAGS