node/36857

Ο υπεύθυνος σχεδιασμού της BMW δίνει εξηγήσεις

Ο Ολλανδός Adrian van Hooydonk δικαιολογεί τις αποφάσεις που πάρθηκαν για τη σχεδιαστική ταυτότητα της βαυαρικής φίρμας.

Ο Adrian van Hooydonk, υπεύθυνος σχεδιασμού της BMW, μίλησε στο Autocar για τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της βαυαρικής φίρμας η οποία έχει γίνει αντικείμενο συζήτησης ανάμεσα στους φίλους του αυτοκινήτου.

Adrian van Hooydonk

Για όσους δεν έχουν παρακολουθήσει όλο το σίριαλ, να πούμε ότι οι περισσότερες αντιδράσεις έχουν να κάνουν με το μέγεθος της γρίλιας της BMW η οποία καταλαμβάνει πλέον το μεγαλύτερο κομμάτι της μάσκας και έχει ξενίσει τους πιο ρομαντικούς θαυμαστές της φίρμας.

Η συζήτηση αυτή έρχεται αρκετά χρόνια μετά από την εποχή Chris Bangle, ο οποίος μπορεί σχεδόν να προκάλεσε εξέγερση των φίλων της BMW με τις επιλογές του όμως κατάφερε να ανεβάσει σημαντικά τις πωλήσεις των αυτοκινήτων της. Μέσα στα χρόνια που ακολούθησαν, η BMW επέστρεψε σε μια πιο συντηρητική προσέγγιση μέχρι την πρόσφατη αλλαγή της σχεδιαστικής της ταυτότητας.

BMW X7

Ο Ολλανδός σχεδιαστής που βρίσκεται στην BMW από το 1992 δήλωσε:«Δεν είμαι ψυχολόγος όμως γνωρίζω πως η BMW είναι μια μάρκα που δεν έχει μόνο πελάτες αλλά και θαυμαστές. Γνωρίζουν όλη τη σχεδιαστική ιστορία μας και έχουν ισχυρή άποψη πάνω σε αυτήν. Δεν πιστεύω πως αυτό είναι κάτι κακό, σημαίνει πως έχουμε πραγματική σύνδεση με αυτούς τους ανθρώπους σε συναισθηματικό επίπεδο.»

«Γνωρίζω πως υπάρχει μια συζήτηση με τους θαυμαστές μας επειδή όταν συνήθισαν και αγάπησαν αυτό που κάναμε, εμείς ξεκινήσαμε ήδη να το αλλάζουμε. Σαν εταιρεία, πρέπει να συνεχίσουμε να προχωράμε. Τη στιγμή που θα μείνουμε στάσιμοι θα γίνουμε εύκολος στόχος. Η αγορά είναι πολύ ανταγωνιστική σήμερα, περισσότερο από ποτέ. Αλλά το δύσκολο πράγμα είναι να κάνεις αλλαγές όταν είσαι επιτυχημένος. Όταν αποτυγχάνεις, οι άνθρωποι θα σου πουν αμέσως πως χρειάζεται να κάνεις αλλαγές, όμως τότε θα είσαι σε κατάσταση πανικού.»

BMW 4 Concept

Όσον αφορά το πρωτότυπο BMW Concept 4 Series Coupé που είδαμε πρόσφατα στην Έκθεση Γενεύης, ο Hooydonk δήλωσε: «Είναι ένα σπορ coupé, και εξ'ορισμού πρέπει να έχει πολύ εκφραστικό σχεδιασμό, και αυτό είναι εμφανές περιμετρικά του οχήματος, όχι μόνο στο εμπρός μέρος. Όμως δεν έχει υπερβολικά πολλές γραμμές ή στοιχεία - δεν είναι ένα σύνθετο σχέδιο. Αυτό είναι που θέλουμε να κάνουμε για όλα τα αυτοκίνητά μας: να έχουμε λιγότερα στοιχεία, έτσι ώστε κάθε ένα από αυτά να παίζει σημαντικότερο ρόλο.»

Υπερασπιζόμενος των επιλογών του για την ανανεωμένη έκδοση της ναυαρχίδας BMW 7 Series, ο σχεδιαστής δήλωσε πως το γεγονός ότι ξεχωρίζει ήταν μέρος του αρχικού brief: «Το αυτοκίνητο (BMW 7 Series) άρεσε στο κοινό, όμως έλεγαν ότι είναι μεγάλο και ότι μοιάζει πολύ με το προηγούμενο, οπότε γιατί να αγοράσουν το καινούριο; Τώρα (μετά την ανανέωση) όλοι το έχουν προσέξει και η παραγωγή του έχει σημειώσει σημαντική αύξηση.»

Πηγή: Autocar

node/39102

Drag Race: BMW M8 Competition εναντίον S1000RR [video]

Το ισχυρότερο αυτοκίνητο παραγωγής της BMW σε μια κόντρα με το ισχυρότερο δίκυκλο της βαυαρικής φίρμας.

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Drag Race: BMW M8 Competition εναντίον S1000RR [video]

Το αυστραλέζικο CarExpert οργάνωσε μια αντισυμβατική κόντρα μεταξύ αυτοκινήτου και μοτοσικλέτας, θέλοντας να διαπιστώσει πόση διαφορά έχουν στις επιδόσεις δύο κορυφαία μοντέλα του ίδιου κατασκευαστή - η BMW M8 Competition και η BMW S1000RR!

H M8 Competition είναι το ισχυρότερο μοντέλο παραγωγής της BMW με 625 PS και 750 Nm από τον twin-turbo V8 4,4 λίτρων. Όλη αυτή η δύναμη μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου Steptronic 8 σχέσεων, επιτρέποντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 3,2" και τελική ταχύτητα έως 305 km/h.

Αντίστοιχα, στον κόσμο των δύο τροχών, η S1000RR είναι η ισχυρότερη πρόταση από τη βαυαρική φίρμα με τον τετρακύλινδρο κινητήρα 999 cc να αποδίδει 207 PS και 113 Nm. Το χαμηλό βάρος των 193,3 kg επιτρέπει επιτάχυνση 0-100 km/h σε μόλις 2,6" και τελική ταχύτητα 303 km/h σε ιδανικές συνθήκες. 

Συνοψίζοντας, το αυτοκίνητο έχει το πλεονέκτημα της τετρακίνησης (ειδικά σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης), ενώ το δίκυκλο έχει το πλεονέκτημα της ασυναγώνιστης αναλογίας kg/hp. Μπορεί λοιπόν στα χαρτιά η διαφορά να είναι χαοτική, όμως σε πραγματικές συνθήκες τα δεδομένα μπορεί να αλλάξουν.

Εκτός από το drag race, οι Αυστραλοί υπέβαλαν τα δύο οχήματα σε μια σειρά από ενδιαφέρουσες δοκιμασίες όπως sound check, μετρήσεις επιτάχυνσης και φρένων. Πριν σας αφήσουμε να δείτε το βίντεο, να πούμε πως τα δύο μοντέλα έχουν τεράστια διαφορά στην τιμή, καθώς η M8 Competition κοστίζει στην Αυστραλία $352.900 (€211.655) ενώ η S1000RR ξεκινά από τα $30.990 (€18.585).

[Πηγή: CarExpert]

node/39085

Η πρώτη φωτογραφία της ανανεωμένης BMW M5

Η M5 αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στις επόμενες εβδομάδες.

Πέμπτη, 28 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Η πρώτη φωτογραφία της ανανεωμένης BMW M5

Μόλις μια ημέρα μετά από την παρουσίαση της ανανεωμένης BMW 5 Series, ο Markus Flasch, υπεύθυνος της BMW M GmbH, δημοσίευσε στο Instagram μια εικόνα από την επερχόμενη M5!

Η φωτογραφία δεν μας δείχνει πολλά, όμως αποκαλύπτει τις ζάντες μεγάλης διαμέτρου με επτά διπλές ακτίνες σε μαύρη απόχρωση, τα νέα λεπτότερα φώτα με τεχνολογία Laserlight και τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα με έντονες πτυχώσεις, γρίλια σε μαύρο χρώμα και μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Επίσημο: Ανανεωμένη BMW 5 Series [video]

Κάτω από το καπό της ανανεωμένης M5 αναμένεται να δούμε μια βελτιωμένη έκδοση του twin-turbo V8 4,4 λίτρων με αυξημένη ισχύ και ροπή. Να θυμίσουμε πως στην απερχόμενη BMW M5 Competition, το μοτέρ αποδίδει 625 PS και 750 Nm επιτρέποντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 3,3" και τελική ταχύτητα έως 305 km/h.

Η επίσημη πρεμιέρα της ανανεωμένης M5 θα γίνει κάποια στιγμή μέσα στις επόμενες εβδομάδες. Όταν κυκλοφορήσει στην αγορά - πιθανότατα πριν το τέλος του 2020 - το πολυτελές σεντάν επιδόσεων θα έρθει αντιμέτωπο με την ανανεωμένη Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ που αναμένεται να παρουσιαστεί σύντομα, αλλά και με τα υφιστάμενα Audi RS 6 Avant και RS 7 Sportback.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Δοκιμάζουμε τη νέα BMW M5 στην πίστα των Σερρών και σε έρημα ορεινά στροφιλίκια

TAGS