node/37531

Ο Lewis Hamilton έχει ετοιμαστεί για την απόσυρσή του από τη Formula 1

Ο Lewis Hamilton είναι ο μόνος που έχει πλησιάσει τον Michael Schumacher των 7 παγκόσμιων τίτλων και μένει να δούμε αν σχεδιάζει να τον ξεπεράσει…

Μια ακόμα σεζόν στη Formula 1 ολοκληρώθηκε με τον Lewis Hamilton να κατακτά πανάξια τον τίτλο του παγκόσμιου πρωταθλητή για 6η φορά στην καριέρα του. Ο 34χρονος οδηγός είναι ο μόνος που έχει πλησιάσει τον Michael Schumacher των 7 παγκόσμιων τίτλων και μένει να δούμε αν σχεδιάζει να τον ξεπεράσει… ή απλώς να αποσυρθεί. Πάντως στο Grand Prix του Τέξας, που εξασφάλισε και μαθηματικά τον τίτλο, το γιόρτασε με την ψυχή του, αφιερώνοντας τον 6ο τίτλο στην οικογένεια του και στο Niki Lauda, που έφυγε από τη ζωή τον περασμένο Μάιο.

Ο Hamilton είναι από τους αθλητές που αφήνουν τα νούμερα να μιλάνε γι’ αυτούς. Εκτός των έξι τίτλων, έχει τις περισσότερες pole positions (88) ενώ είναι πρώτος και σ’ αυτές που συνδυάστηκαν με νίκη στον αγώνα (49). Αυτή τη στιγμή μετράει τους περισσότερους βαθμούς και έχει ανέβει στο podium συνολικά 151 φορές σε 250 αγώνες, σημειώνοντας πάνω από 60% ποσοστό επιτυχίας- το μεγαλύτερο έως σήμερα.

Παρά τα 34 του χρόνια ο Hamilton φαίνεται ιδιαίτερα δυνατός και οδηγεί εκπληκτικά το καλύτερο μονοθέσιο της Mercedes, η οποία δεσπόζει στο χώρο τα τελευταία χρόνια. Για την επόμενη σεζόν του 2020 το στοίχημα F1 της bwin δείχνει κορυφαίο φαβορί και πάλι το Βρετανό, αφού έχει βάλει στόχο να σπάσει όλα τα ρεκόρ του αθλήματος. Ο επόμενος πολύ σημαντικός στόχος για το Hamilton είναι να ισοφαρίσει ή ακόμη και να ξεπεράσει σε τίτλους το «θρυλικό» Michael Schumacher.

Ο ίδιος ο οδηγός έχει δηλώσει ωστόσο ότι δεν τον τρομάζει η ιδέα του να αποσυρθεί από το άθλημα. Όπως και πολλοί άλλοι πρωταθλητές διαφόρων σπορ, των οποίων οι καριέρες έχουν μια κάπως σύντομη διάρκεια, φρόντισε να αποκτήσει επιχειρηματικές δραστηριότητες και εκτός των αγώνων. Με αυτό τον τρόπο έχει προετοιμαστεί για την ημέρα που θα αποσυρθεί από τις πίστες και θα πρέπει να εξασφαλίζει το εισόδημα του με άλλους τρόπους. Βέβαια για έναν πιλότο όπως ο Hamilton, το πρόβλημα δε θα ήταν απλά να βιοποριστεί αλλά να περάσει το υπόλοιπο της ζωής του με τις ίδιες ανέσεις. Από τη Formula 1, με τόσες νίκες σε αγώνες, έχει βγάλει αρκετά χρήματα ώστε να μπορεί να επενδύσει σε επιχειρήσεις και να συνεχίσει σε άλλους κλάδους δραστηριοτήτων.

Ο Hamilton δείχνει να έχει το μυαλό του μέσα στο κεφάλι του, καθώς μπορεί να μιλάει για το θέμα της μελλοντικής του απόσυρσης τη στιγμή που ακόμα είναι ένας από τους κορυφαίους της F1. Πίσω στο 2017 ο κορυφαίος οδηγός είχε δηλώσει πως είχε σκεφτεί την απόσυρση μετά από σύγκρουση που είχε με τον Nico Rosberg στη Βαρκελώνη το 2016. Μετά από αρκετή σκέψη αποφάσισε να συνεχίσει να κάνει αυτό που αγαπάει περισσότερο, ενώ για τη μετά-Formula 1 εποχή δήλωσε πρόσφατα: «Για τα προηγούμενα πέντε με έξι χρόνια πραγματικά προσπάθησα να δουλέψω κι επάνω σε πράγματα που αγαπώ εκτός τους αθλητισμού. Έτσι, όταν σταματήσω θα έχω πράγματα να κάνω, κάθε χρόνο βοηθάω αυτό το πλάνο μου».

node/39399

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου: Έναρξη με 59 συμμετοχές αυτό το Σαββατοκύριακο

Οι αγώνες Αναβάσεων ξεκινούν από τον Αχλαδόκαμπο στις 4-5 Ιουλίου, με 59 οδηγούς να προετοιμάζονται για το πρώτο “Go” της αγωνιστικής χρονιάς.

Παρασκευή, 03 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου: Έναρξη με 59 συμμετοχές αυτό το Σαββατοκύριακο

Λίγες ώρες απομένουν πλέον για τη διεξαγωγή της Ανάβασης Αχλαδόκαμπου, η οποία θα αποτελέσει την πρεμιέρα του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Αναβάσεων και Ιστορικών Αυτοκινήτων, στις 4-5 Ιουλίου. Το δύσκολο έργο να φέρει εις πέρας την πρώτη φετινή διοργάνωση Ανάβασης ανέλαβε το Αθλητικό Σωματείο Συνδέσμου Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτων (Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α.), με τον αγώνα να προσελκύει τη συμμετοχή 59 οδηγών, οι οποίοι φιλοδοξούν να επανέλθουν με τον καλύτερο τρόπο στη δράση.

Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου έχει ως επίκεντρο την περιοχή της Αρκαδίας και συγκεκριμένα την Επαρχιακή Οδό Άργους-Τριπόλεως, ενώ βρίσκεται σε απόσταση περίπου 15 km από το Ναύπλιο και 35 km από την Τρίπολη. Η διαδρομή έχει μήκος 6,2 km, γεγονός που την καθιστά στη μεγαλύτερη του πρωταθλήματος. Λόγω μορφολογίας, καθώς συνδυάζει γρήγορα και τεχνικά κομμάτια σε οδόστρωμα που παρέχει εξαιρετική πρόσφυση, συνιστά πόλο έλξης για τους οδηγούς, οι οποίοι κάθε χρόνο τιμούν τη διοργάνωση με την παρουσία τους. Έτσι και φέτος, ο αριθμός των οδηγών που έχουν δηλώσει συμμετοχή κρίνεται, δεδομένων και των δυσμενών συνθηκών της εποχής μας λόγω της κρίσης που προκάλεσε η πανδημία του COVID-19, ιδιαίτερα ικανοποιητικός.

Όσον αφορά στις 59 συμμετοχές της Ανάβασης Αχλαδόκαμπου, η αρχή θα γίνει ως είθισται από την πάντοτε ανταγωνιστική Ομάδα Ν, η οποία έχει προσελκύσει συνολικά 11 οδηγούς, έχοντας ως πολυπληθέστερη κλάση τη Ν2, με 7 συμμετέχοντες. Στο πλαίσιο της Ομάδας Α, τον καλύτερό τους εαυτό θα δώσουν 9 οδηγοί, ενώ στη συνέχεια θα ακολουθήσουν οι 15 αγωνιζόμενοι στην θεαματική Ομάδα Ε. Η κατηγορία με τις περισσότερες συμμετοχές είναι η Formula Saloon, στο πλαίσιο της οποίας θα λάβουν μέρος 17 οδηγοί και από την οποία είναι αναμένεται να προκύψουν οι ταχύτεροι χρόνοι της ημέρας. Ο επίλογος των αγωνιστικών περασμάτων, θα γραφτεί από τα 7 Ιστορικά αυτοκίνητα που θα βρεθούν στην Αρκαδία για το πρώτο ραντεβού της χρονιάς, δίνοντας το δικό τους χρώμα στην Ανάβαση. Δείτε την αναλυτική λίστα με τους 59 συμμετέχοντες στο αρχείο pdf που επισυνάπτεται παρακάτω.

Από πλευράς προγράμματος, οι Χρονομετρημένες Δοκιμές θα διεξαχθούν το Σάββατο 4 Ιουλίου, ενώ το κυρίως μενού θα “σερβιριστεί” την Κυριακή 5 Ιουλίου, με την έναρξη του αγώνα να έχει προγραμματιστεί για τις 10:00. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο αγώνας θα μεταδοθεί σε Live Streaming από τη σελίδα edopeloponnisos.gr.

Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου θα διεξαχθεί με βάση τις τρέχουσες οδηγίες της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τη διεξαγωγή αγωνιστικών δραστηριοτήτων, και με βάση το εγκεκριμένο Υγειονομικό Πρωτόκολλο της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (Ο.Μ.Α.Ε), όσον αφορά στους αγώνες Αναβάσεων. Όπως προβλέπεται από τις οδηγίες της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού που ισχύουν αυτή τη στιγμή, ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί χωρίς την παρουσία θεατών.

ΜΑΡ

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2020 – Πρόγραμμα

Σάββατο 4 Ιουλίου
•    Διοικητικός και Αρχικός Τεχνικός Έλεγχος, ώρα 08:00 (Γραμματεία)
•    Διανομή  εντύπων και αριθμών συμμετοχής, ώρα 09:00 (Γραμματεία)
•    Υποχρεωτική ενημέρωση αγωνιζόμενων (πιτς) & κλείσιμο διαδρομής, ώρα 09:00
•    Έναρξη Χρονομετρημένων Δοκιμών, ώρα 10:30
Κυριακή 5 Ιουλίου
•    Κλείσιμο διαδρομής, ώρα 09:30
•    Εκκίνηση αγώνα, ώρα 10:00
•    Tελικός Τεχνικός Έλεγχος, μετά το τέλος του αγώνα (Parc Ferme)
•    Δημοσίευση αποτελεσμάτων, μετά το τέλος του αγώνα (Γραμματεία)
•    Απονομή Επάθλων, 2 ώρες μετά την ολοκλήρωση του αγώνα, σε χώρο που θα ανακοινωθεί

Η Γραμματεία του αγώνα θα λειτουργεί, τόσο το Σάββατο 4 Ιουλίου, όσο και την Κυριακή 5 Ιουλίου, στο χώρο εκκίνησης της ανάβασης. Στο ίδιο σημείο, θα βρίσκονται ο Επίσημος Πίνακας Ανακοινώσεων, καθώς και το Γραφείο Τύπου.

Live timing: www.infomega.gr/live/
Live streaming:  Εδώ Πελοπόννησος
Website αγώνα: www.assoaamotorsport.blogspot.com
Email: assoaa@ymail.com
Facebook: Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α.
Τηλέφωνα επικοινωνίας: 6974759800, 6974476407

[Δελτίο Τύπου ΑΣΣΟΑΑ / Φωτογραφία: Photorallypress]

node/39391

Αυτό είναι το αγωνιστικό VW Golf VIII GTI GTC

To πρώτο αγωνιστικό που βασίζεται στο Volkswagen Golf GTI όγδοης γενιάς έκανε την εμφάνισή του στη Νότιο Αφρική.

Παρασκευή, 03 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Αυτό είναι το αγωνιστικό VW Golf VIII GTI GTC

Η Volkswagen Motorsport παρουσίασε το αγωνιστικό VW Golf VIII GTI GTC με το οποίο θα συμμετέχει στο πρωτάθλημα Global Touring Cars (GTC) στη Νότιο Αφρική.

Το νέο μοντέλο αντικαθιστά το αγωνιστικό Jetta GTC μετά από τέσσερις σεζόν. Ο λόγος που η Volkswagen επέλεξε το νέο Golf GTI ως βάση, είναι για να προωθήσει την αντίστοιχη έκδοση δρόμου, καθώς το Jetta δεν διατίθεται πλέον ως δεξιοτίμονο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέα VW Golf VIII GTI, GTD και GTE

Το αγωνιστικό Golf VIII με τη γαλάζια φορεσιά και τα γκρι, μπλε και κόκκινα γραφικά, ξεχωρίζει αισθητικά από το επιθετικό αεροδυναμικό πακέτο που περιλαμβάνει προέκταση στον εμπρός προφυλακτήρα, επιπλέον εισαγωγή αέρα στη θέση της πινακίδας, εσοχές στο καπό, φουσκωμένα φτερά, τροχούς αγωνιστικού τύπου, πλευρικά μαρσπιέ και μια τεράστια σταθερή φτερούγα στο πίσω μέρος που στηρίζεται στην πίσω πόρτα.

VW Golf VIII GTI GTC

Το εσωτερικό έχει απογυμνωθεί από οτιδήποτε δεν είναι απαραίτητο με στόχο την εξοικονόμηση βάρους, με αποτέλεσμα να μη θυμίζει σε τίποτα την έκδοση παραγωγής. Εκεί βρίσκουμε bucket κάθισμα οδηγού, flat-bottom τιμόνι, πλήρες ρολ κέιτζ, πυροσβεστήρα, και ένα βασικό πάνελ στο ταμπλό με τους διακόπτες που χρειάζονται στην πίστα.

Όσον αφορά τα μηχανικά μέρη, η Volkswagen Motorsport δεν ανακοίνωσε τα τεχνικά χαρακτηριστικά, όμως είναι γνωστό πως σύμφωνα με τους κανονισμούς του GTC, όλα τα αυτοκίνητα που συμμετέχουν χρησιμοποιούν το ίδιο σωληνωτό πλαίσιο από χρωμόλυ, κινητήρα, κιβώτιο, εγκέφαλο, τροχούς, ελαστικά και ανάρτηση.

Το πρωτάθλημα Global Touring Cars (GTC) ξεκίνησε στη Νότιο Αφρική το 2016 και περιλαμβάνει τις κατηγορίες GTC1 και GTC2. Το 2020 το πρωτάθλημα δεν ξεκίνησε ακόμα λόγω πανδημίας, κάτι που αναμένεται να γίνει τον Αύγουστο. Στην επόμενη σεζόν του 2021, η Volkswagen Motorsport θα τρέξει με δύο Golf GTI στο GTC1, με οδηγούς τους Keagan Masters (πρωταθλητής GTC1 του 2019) και Daniel Rowe (πρωταθλητής GTC2 του 2016). 

[Πηγή: Volkswagen Motorsport]