Nissan: Ξανά στην παραγωγή ο 6κύλινδρος σε σειρά RB26 του Skyline

Nissan: Ξανά στην παραγωγή ο 6κύλινδρος σε σειρά RB26 του Skyline

Έναντι πολύ λογικού κόστους, τουλάχιστον για την JDM, η NISMO Heritage (ξανά)έβαλε στην παραγωγή το θρυλικό 6κύλινδρο straight-six μοτέρ, RB26DETT.

Καθώς το Skyline GT-R εδραιώνει τη θέση του ως ένα από τα πιο hot συλλεκτικά κομμάτια σε άνοδο, η ζήτηση για ορίτζιναλ ανταλλακτικά εποχής κορυφώνεται. Το πρόγραμμα NISMO Heritage της Nissan ενισχύθηκε στα τέλη του 2017 με μια πρώτη λίστα με νέα εργοστασιακά ανακατασκευασμένα εξαρτήματα, αλλά τώρα τα πράγματα γίνονται πιο σοβαρά, με τον κινητήρα RB26 του Γκοτζίλα να επιστρέφει στην παραγωγή.

Σύμφωνα με την ιαπωνική ιστοσελίδα της NISMO Heritage, το μπλοκ και οι κεφαλές του μοτέρ των 2,6 λίτρων μπαίνουν στο πρόγραμμα παραγωγής, με τις παραδόσεις να ξεκινούν την 1η Απριλίου. Η τιμή για το μπλοκ και την κεφαλή είναι 170.000 και 187.000 γεν αντίστοιχα -περίπου €1.370 και €1.505. Δεν είναι σαφές όμως εάν η τιμή αυτή περιλαμβάνει και τα έξοδα αποστολής, κάτι που μπορεί να επιβαρύνει με μεγάλο κόστος τους πελάτες εκτός Ιαπωνίας.

Nissan Skyline GT-R RB26DETT engine

Σύμφωνα πάντα με την ιστοσελίδα της NISMO Heritage, τα νέα αυτά είναι αναμφισβήτητα θετικά για τους λάτρεις του Skyline, οι οποίοι είναι γενικά πρόθυμοι να πληρώσουν αδρά για έναν ορίτζιναλ κινητήρα ή συγκεκριμένα εξαρτήματα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ό,τι θα θέλατε να ξέρετε για το Nissan Skyline [video]

Το μοτέρ RB26 είναι περισσότερο γνωστό για τη χρήση του στα Nissan Skyline GT-R BNR32 (1989-94), BCNR33 (1995-98) και BNR34 (1999-2002). Στο R32 Skyline απέδιδε 280 άλογα στις 6.800 rpm και 353 Nm για να ανέβει αργότερα στα 392 Nm, πάντα στις 4.400 rpm. Το μοτέρ φορούσε αλουμινένια κεφαλή, έξι πεταλούδες (τρία διπετάλουδα ενωμένα μεταξύ τους), έμβολα με ψύξη λαδιού και πολλά ακόμη. Το RB26 χρησιμοποιούσε ακόμη παράλληλο διπλό σύστημα υπερτροφοδότησης, με δύο κεραμικές τουρμπίνες T25 (Τ28 στο R34) και με wastegate που περιόριζαν την πίεση στα 0,69 bar, αν και το Skyline GT-R είχε ενσωματωμένη wastegate που άφηνε την πίεση να ανεβαίνει μέχρι τα 0,97 bar. Φυσικά μιλάμε για τον RB26DETT και όχι για οποιοδήποτε άλλο μοτέρ των RB-series που φορούσαν μονή πεταλούδα.

Nissan Skyline GT-R RB26DETT engine

Επρόκειτο λοιπόν για ένα τεχνολογικό θαύμα, αλλά ήταν επίσης στρωτό και με εκλεπτυσμένη λειτουργία μοτέρ ακόμα και για τα σημερινά πρότυπα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Αφιέρωμα Japan Legends: Nissan

Ύστερα από την υποστήριξη του R32 σε κάποια ανταλλακτικά από την NISMO Heritage που ξεκίνησε στο τέλος του 2017, η Nissan δρομολόγησε την κατασκευή πρόσθετων εξαρτημάτων για τα μοντέλα R33 και R34 στο τέλος του 2018, αλλά ήταν κυρίως μικρά κολάρα, διακοσμητικά στοιχεία, καλωδιώσεις και παρόμοια πράγματα. Τώρα πλέον διαθέτει μοτέρ υαλοκαθαριστήρων και ρεζερβουάρ για το πλυστικό σύστημα του παρμπρίζ για τα R33 και R34. Για το R32 υπάρχουν επίσης αντλίες βενζίνης, καζανάκι εξάτμισης και κομμάτια του αμαξώματος όπως φτερά, οροφές και εμπρός σπόιλερ μαζί με τα μεγάλα εξαρτήματα του κινητήρα.

Η κλιμάκωση της δραστηριότητας της NISMO Heritage σε αυτόν τον τομέα δείχνει ότι το πράγμα θα έχει συνέχεια, οπότε αυτός είναι ένας καλός λόγος για τους φαν της JDM να κάνουν πάρτι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζοντας ένα αγωνιστικό Nissan Skyline GT-R R32 στο χώμα [video]

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Κάθε Skyline GT-R πρώτης γενιάς επιβάλλεται να το σκίζεις στην πίστα [video]

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ BCNR33 Skyline GT-R 1995, o βασιλιάς του Nürburgring [video]

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Τα αγαπημένα μας JDM Legends ξεκατινιάζονται σε μια ωραία κόντρα ντριφτ! [video]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube