Gumpert RG Nathalie, το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο μεθανόλης

Gumpert RG Nathalie, το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο μεθανόλης

Μια ενεργειακή κυψέλη μεθανόλης μετατρέπει το καύσιμο σε ηλεκτρικό ρεύμα, το οποίο στη συνέχεια κινεί ένα ηλεκτρομοτέρ.

Ο άνθρωπος πίσω από το Gumpert Apollo, ο Roland Gumpert, συνεργάζεται με την κινεζική AIWAYS για να παρουσιάσει ένα αυτοκίνητο με μεθανόλη. Το πρώτο μεθανολο-ηλεκτρικό αυτοκίνητο στον κόσμο ντεμπουτάρισε στο Auto China 2018, στο Πεκίνο, με στόχο την επανάσταση στον τομέα των οχημάτων νέας ενέργειας.

Η Gumpert, που πλέον ονομάζεται Apollo Automobil, εκτός από την κινεζική start-up τεχνολογίας AIWAYS και με τη βοήθεια της δανέζικης εταιρείας τεχνολογίας, Serenergy, εξέλιξαν το σπορ Gumpert RG Nathalie, το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο στον κόσμο που «καίει» μεθανόλη για να παράγει την ισχύ του. Σύμφωνα με τον ιδρυτή και διευθυντή της Apollo Automobil, Roland Gumpert -πρώην επικεφαλής της Audi Sport- η νέα τεχνολογία σημαίνει ότι, «το αυτοκίνητο δεν χρειάζεται πρίζες ή ηλεκτρική φόρτιση». Η διαδικασία που ακολουθείται είναι τεχνολογικά παρόμοια με μιας κυψέλης καυσίμου, και μετατρέπει τη μεθανόλη σε ρεύμα για να κινήσει στην συνέχεια τον ηλεκτροκινητήρα.

Gumpert RG Nathalie

Ο Gumpert λέει ότι το RG Nathalie διανύει 1.200 km πριν χρειαστεί ανεφοδιασμό. «Αυτή η τεχνολογία θα κατακλύσει τον κόσμο. Δεν υπάρχει επαναφόρτιση και δεν υπάρχουν καλώδια για να συνδέσεις. Με τη μεθανόλη έχεις το δική σου μονάδα παραγωγής ενέργειας μέσα στο αυτοκίνητο», δήλωσε στους συναδέλφους μας στο Auto Express.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Αποκάλυψη για το Apollo Intensa Emozione των 780 PS [videos]

Οι μόνες εκπομπές από το αυτοκίνητο είναι νερό και διοξείδιο του άνθρακα. Ο διευθυντής του εργαστηρίου, Matthias Gumpert, εξήγησε ότι, «η παραγωγή μεθανόλης καταναλώνει διοξείδιο του άνθρακα από τον αέρα, οπότε το αυτοκίνητο έχει μηδενικές εκπομπές, επειδή αυτές αντισταθμίζονται στην παραγωγή του καυσίμου». 

Gumpert RG Nathalie

Η μεθανόλη μπορεί ήδη να αγοραστεί σε ορισμένα πρατήρια στην Ευρώπη και το σύστημα δεν χρειάζεται καμία αλλαγή στην υποδομή, σύμφωνα με τον Gumpert.

Μόνο 500 κομμάτια αυτού του σπορ αυτοκινήτου θα κατασκευαστούν, με τις παραδόσεις να ξεκινούν από τον επόμενο χρόνο. Η εταιρεία δεν μπορούσε ακόμη να αποκαλύψει την τιμή αλλά, όπως δήλωσε, το Gumpert RG Nathalie «θα είναι ακριβό».
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube