node/41436

WEVC: Μια Porsche 356a που μπαίνει στην... πρίζα!

Η εταιρεία Watt Electric Vehicle Company (WEVC) πιστεύει ακράδαντα, ότι το παρελθόν μπορεί να αποτελέσει τον καλύτερο οδηγό για το μέλλον. Το πρώτο της ηλεκτρικό μοντέλο άλλωστε αποδεικνύει του λόγου το αληθές.

Οι περισσότεροι ίσως, δεν γνωρίζετε την Watt Electric Vehicle Company. Δικαιολογημένα. Η εν λόγω εταιρεία με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο, δραστηριοποιείται στην κατασκευή και παραγωγή ευμετάβλητων πλατφορμών για ηλεκτρικά οχήματα, περιορισμένης όμως παραγωγής. Custom κατά κύριο λόγο προτάσεων.

Η γκάμα της βέβαια μπορεί να καλύψει από επιβατικά οχήματα έως λεωφορεία, ενώ το ίδιο «προσαρμόσιμη» είναι και σε ότι αφορά τα συστήματα κίνησης που συνοδεύουν τις πλατφόρμες της. Κίνηση στους εμπρός, στους πίσω ή και στους τέσσερις τροχούς; Εξαρτάται από τις ανάγκες. H WEVC πάντως προσφέρει και τις τρεις επιλογές.

por

Έφθασε όμως η ώρα όπως φαίνεται, η WEVC, να ρίξει στην αγορά και τη δική της πρόταση. Σύντομα λοιπόν, θα κυκλοφορήσει ένα κλασσικό κουπέ αμάξωμα, εμπνευσμένο από την Porsche 356a του 1955, το οποίο όπως η ίδια δηλώνει, θα είναι ο ορισμός του premium ηλεκτρικού σπορ οχήματος.

Το διθέσιο, πισωκίνητο μοντέλο (WEVC Coupe) συνδυάζει τη ρετρό εμφάνιση με την υψηλή τεχνολογία. Η προηγμένη αρχιτεκτονική της πλατφόρμας πάνω στην οποία χτίζεται δημιουργεί τις κατάλληλες συνθήκες για τη γέννηση ενός σπορ μοντέλου. Το αυτοκίνητο είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο και ανθρακονήματα, οι μπαταρίες τοποθετούνται κατά μήκος του πατώματος και το ελαφρύ ηλεκτρομοτέρ στο πίσω μέρος.

Η WEVC υποστηρίζει, ότι το βάρος του οχήματος δε ξεπερνά τα 1.000 kg, με την κατανομή του να είναι 50:50, ανάμεσα στους δύο άξονες. Η μπαταρία ιόντων λιθίου με την οποία εφοδιάζεται το μοντέλο είναι χωρητικότητας 40kWh προσφέροντας περισσότερα από 350 km αυτονομίας.

por1

Η αγγλική φίρμα, δεν ανακοίνωσε αναλυτικά τις τεχνικές προδιαγραφές του μοντέλου, ανέφερε ωστόσο, ότι με το μεσαίο σε ισχύ ηλεκτροκινητήρα, η απόδοση του συστήματος θα ξεπερνά τους 170 PS με τα πρώτα 100 km/h από στάση να έρχονται σε λιγότερο από 5’’. 

Σύμφωνα με την εταιρεία, ολοκληρώνονται σύντομα οι τελευταίες δοκιμές, προκειμένου το αυτοκίνητο να πάρει έγκριση τύπου από την ΕΕ, για παραγωγή βέβαια περιορισμένων αντιτύπων.

[Πηγή: WEVC]