node/37992

Volvo: Ηλεκτρικό XC90 το 2022

Η επόμενη γενιά του XC90 έρχεται το 2022, με πρεμιέρα της ηλεκτρικής έκδοσης για το μεγάλο SUV και την κατάργηση του ντίζελ.

Η Volvo είχε ήδη ανακοινώσει ότι το ηλεκτρικό XC40 ήταν μόνο το πρώτο βήμα πριν από άλλα, 100% ηλεκτρικά μοντέλα. Ποια; Ο επικεφαλής του γραφείου Τύπου υπαινίχθηκε ότι το λογικό θα ήταν η ναυαρχίδα της Volvo να περιλαμβάνεται στις επόμενες καινοτομίες. Σήμερα, οι συνάδελφοί μας από το Autoexpress ανακοίνωσαν ότι το ηλεκτρικό XC90 έχει προγραμματιστεί το 2022 να λανσαριστεί στην Ευρώπη.

Το μεγάλο SUV θα εξελιχτεί πάνω σε μια νέα εκδοχή της σπονδυλωτής πλατφόρμας SPA2. Εκτός από την ηλεκτρική έκδοση, το νέο XC90 θα προσφέρει προηγμένα χαρακτηριστικά αυτόνομης οδήγησης. Και αυτό δεν είναι η μόνη είδηση, δεδομένου ότι η Volvo δεν θα περιλαμβάνει έκδοση ντίζελ στην επόμενη γενιά του XC90. Παράδοξη επιλογή, τη στιγμή που ένας πετρελαιοκινητήρας είναι το ιδανικό μοτέρ γι’ αυτό το είδος του ταξιδιάρικου IX και δρομέα μεγάλων αποστάσεων.

Το μελλοντικό XC90 θα συναρμολογείται στο ολοκαίνουργιο αμερικανικό εργοστάσιο της Volvo στη South Carolina. O εξηλεκτρισμός του μεγάλου σουηδικού SUV δεν αφήνει περιθώριο αμφιβολίας για τα επόμενα λανσαρίσματα στη Volvo, με την γκάμα της Σειράς 90 και του XC60 που πιθανώς θα αλλάξουν σε ηλεκτρικά πριν από το 2025.

node/40003

Επίσημο: Audi R8 green hell [video]

Η ειδική έκδοση του Audi R8 για την πίστα του Nürburgring θα παραχθεί σε 50 μονάδες.

Κυριακή, 27 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Επίσημο: Audi R8 green hell [video]

Για να γιορτάσει την επιτυχημένη αγωνιστική πορεία του R8 LMS στην πίστα του Nürburgring (5 νίκες από το 2012 μέχρι σήμερα), η Audi παρουσίασε την ειδική έκδοση R8 green hell που θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό 50 μονάδων.

Πιο συγκεκριμένα, το αγωνιστικό Audi R8 LMS GT3 τερμάτισε πρώτο στην κατηγορία του το 2009, 2010, 2011 και πρώτο στη γενική κατάταξη το 2012, 2014, 2015, 2017 και 2019 στην "Πράσινη Κόλαση" (εκτός από το μοντέλο προδιαγραφών GT3, η Audi προσφέρει επίσης αντίστοιχες εκδόσεις προδιαγραφών GT4 και GT2).

Audi R8 Green Hell

Εμφανισιακά, το Audi R8 green hell ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά. Οι ιδιοκτήτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα στις αποχρώσεις Tioman green, ibis white, Daytona gray ή mythos black για το αμάξωμα, σε συνδυασμό με ματ μαύρα γραφικά που ξεκινούν από το καπό, συνεχίζουν στην οροφή και φτάνουν μέχρι την ουρά. Στο παρμπρίζ βρίσκουμε αυτοκόλητο με την επιγραφή "green hell R8" ενώ με το πακέτο matt black έχουμε μαύρες λεπτομέρειες σε γρίλια, σπλίτερ, μαρσπιέ, καθρέφτες, πλευρικές εισαγωγές αέρα, αεροτομή, διαχύτη κ.α. Κάθε ένα από τα 50 αυτοκίνητα που θα πουληθούν, θα έχουν τον αριθμό τους στις πόρτες. Όσο για τους τροχούς, έχουμε νέο σχέδιο με πέντε διπλές ακτίνες και διάμετρο 20" βαμμένο σε matt μαύρη απόχρωση με κόκκινες λεπτομέρειες.

Τις ίδιες αποχρώσεις έχει και η αγωνιστική φορεσιά του μοντέλου προδιαγραφών GT3 που συμμετέχει αυτές τις μέρες στις 24 Ώρες του Nürburgring (24-27 Σεπτεμβρίου).

Audi R8 green hell

Στο εσωτερικό βρίσκουμε ελαφριά bucket καθίσματα με επενδύσεις από Alcantara, ένα υλικό που χρησιμοποιείται επίσης στη στεφάνη του τιμονιού, στο σκέπαστρο του ψηφιακού πίνακα οργάνων, στις θέσεις για τα γόνατα και τα υποβραχιόνια. Όλο το εσωτερικό είναι μαύρο, με ραφές σε γαλαζοπράσινη απόχρωση Kallash fern, ενώ τα πατάκια φέρουν το έμβλημα green hell r8.

Ο κεντρικά τοποθετημένος V10 5,2 λίτρων αποδίδει 620 PS (+10 PS σε σχέση με την επετειακή έκδοση R8 Coupé V10 performance quattro). Η δύναμη μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου S tronic 7 σχέσεων και του συστήματος τετρακίνησης quattro σε συνδυασμό με μηχανικό κλείδωμα διαφορικού στον πίσω άξονα. Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 3,1" ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 331 km/h.

Το κόστος κάθε μιας από τις 50 μονάδες του Audi R8 green hell που θα παραχθούν στις εγκαταστάσεις Böllinger Höfe είναι 233.949,59 ευρώ στην αγορά της Γερμανίας.

[Πηγή: Audi]

node/40001

Επίσημο: Audi Q5 Sportback [video]

Πρεμιέρα για την την coupé-SUV έκδοση του Audi Q5 με το πρόθεμα Sportback.

Σάββατο, 26 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Επίσημο: Audi Q5 Sportback [video]

H Audi παρουσίασε σήμερα το Q5 Sportback, την coupé-SUV έκδοση του πρόσφατα ανανεωμένου Q5 η οποία τοποθείται στην αγορά απέναντι από τις BMW X4 και Mercedes-Benz GLC Coupe.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Ανανεωμένο Audi Q5 [video]

Όπως συμβαίνει με τις αντίστοιχες εκδόσεις όλων των SUV, το Q5 Sportback μοιράζεται το αμάξωμα με το Q5 μέχρι τη μεσαία κολώνα, αν εξαιρέσουμε τις ελαφρώς διαφορετικές εισαγωγές αέρα στον εμπρός προφυλακτήρα που απέκτησαν πλαίσιο σε στυλ αλουμινίου, ασορτί με την εξάγωνη γρίλια Singleframe και την ποδιά.

Audi Q5 Sportback

Από τη μέση και πίσω, το Q5 Sportback υιοθετεί πιο δυναμική σχεδίαση με εντονότερη κλίση της οροφής την οποία ακολουθούν και τα πλευρικά παράθυρα με αλουμινένιο πλαίσιο. Το πίσω παρμπρίζ έχει έντονη κλίση όμως παραμένει αρκετά μεγάλο για τα δεδομένα της κατηγορίας ενώ σκεπάζεται από μια αεροτομή που εκτείνεται και στις δύο πλευρές του.

Οι τονισμένοι ώμοι του Q5 καταλήγουν σε μια ενσωματωμένη αεροτομή ενώ πιο χαμηλά βρίσκουμε τα φώτα του Q5 με γραφικά τεχνολογίας OLED (προαιρετικά). Ανασχεδιασμένος είναι και ο πίσω προφυλακτήρας με μεγάλες εσοχές που περιβάλλονται από αλουμινένιο διακοσμητικό, και ενσωματωμένο διαχύτη.

Audi Q5 Sportback

Στο εσωτερικό η εικόνα είναι γνώριμη από το Q5. Στο ταμπλό πρωταγωνιστεί η οθόνη αφής 10,1" που φιλοξενεί το αναβαθμισμένο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας ΜΙΒ 3 το οποίο πλέον προσφέρει χειρισμό μέσω αφής και φωνητικών εντολών - ο περιστροφικός διακόπτης δεν υπάρχει πλέον δίνοντας τη θέση του σε μια επιπλέον θήκη για μικροαντικείμενα. Υπάρχει επίσης ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με διαγώνιο έως 12,3" και το προαιρετικό head-up display. Διαφορετικό από του Q5 είναι το flat-bottom τιμόνι με ενσωματωμένα πλήκτρα που δίνει μια πιο σπορ νότα στην καμπίνα ενώ και εδώ υπάρχει ο ambient εσωτερικός φωτισμός και του προαιρετικό ηχοσύστημα της Bang and Olufsen.

Τα πίσω καθίσματα είναι συρρόμενα και έχουν ανακλινόμενες πλάτες. Η ηλεκτρική πόρτα του χώρου αποσκευών ανοίγει με μια κίνηση του ποδιού όμως δε γνωρίζουμε ακόμη πόσο έχει επηρεαστεί η χωρητικότητα των 550 λίτρων του Q5 λόγω του διαφορετικού σχήματος της ουράς.

Audi Q5 Sportback

Η γκάμα των κινητήρων θα προέρχεται από το συγγενικό Q5 και θα περιλαμβάνει τους ήπια υβριδικούς (12V) κινητήρες 2.0 TFSI (261 PS / 370 Nm) και 2.0 TDI (204 PS / 400 Nm), τον ισχυρότερο 3.0 TFSI V6 (349 PS, / 500 Nm) στο SQ5 ενώ σύντομα θα προστεθούν στη γκάμα και εκδόσεις plug-in hybrid. Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου S tronic 7 σχέσεων και του συστήματος μόνιμης τετρακίνησης quattro.

Η ισχυρότερη έκδοση SQ5 Sportback εξοπλίζεται με ενεργές αναρτήσεις ενώ προαιρετικά διατίθεται και με αερανάρτηση. Σε κάθε περίπτωση ο οδηγός έχει πρόσβαση σε έως και 7 προγράμματα οδήγησης μέσω του Audi drive select

Πλούσιο θα είναι και το πακέτο συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού που θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων adaptive cruise control με traffic jam assist, Audi side assist, Audi pre sense rear, lane departure warning και parking system plus.

Το νέο Audi Q5 Sportback θα κυκλοφορήσει μέσα στο πρώτο μισό του 2021. Οι τιμές του αναμένεται να έχουν κάποια επιβάρυνση σε σύγκριση με τις αντίστοιχες εκδόσεις του Audi Q5.

[Πηγή: Audi]