node/36450

Volkswagen ID. 3: Πέρασε τις 30.000 προ-παραγγελίες

Η Volkswagen ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι οι προ-παραγγελίες του ηλεκτρικού ID. 3 μόλις ξεπέρασαν το όριο των 30.000 υπογραφών. Το νέο EV θα ντεμπουτάρει την επόμενη εβδομάδα στην ΙΑΑ 2019 στη Φρανκφούρτη.

Οι προ-παραγγελίες του ID. 3 βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη. Οι υπεύθυνοι επικοινωνίας του Wolfsburg λένε ότι για 30.000 αυτοκίνητα έχει γίνει ήδη κράτηση με αυτόν τον τρόπο. Μια προκαταβολή 1.000 ευρώ σου επιτρέπει να εγγραφείς στη λίστα αναμονής για το νέο κόμπακτ χάτσμπακ EV που η γερμανική φίρμα θα φέρει στο προσκήνιο της IAA 2019, την επόμενη εβδομάδα στη Φρανκφούρτη.

Οι προ-παραγγελίες προέρχονται κυρίως από τη Γερμανία, την Ολλανδία, τη Νορβηγία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Η Volkswagen δηλώνει ότι 100.000 διευθύνσεις e-mail είναι επίσης έτοιμες να κλείσουν ένα αυτοκίνητο μέσω εγγραφής στο newsletter της ειδησεογραφίας για το αυτοκίνητο. 

Ο διευθυντής πωλήσεων Jürgen Stackmann δήλωσε: «Η Volkswagen πέτυχε το στόχο της να καταγράψει 30.000 κρατήσεις για το ID 3 First Edition πριν από το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Η επιτυχία αυτή δείχνει ότι το μοντέλο έφτασε ακριβώς στη σωστή στιγμή, καθώς όλο και περισσότεροι καταναλωτές είναι έτοιμοι να στραφούν προς την ηλεκτρική κινητικότητα».

Το Volkswagen ID. 3 First Edition είναι μια ειδική έκδοση περιορισμένης παραγωγής. Η παραλλαγή αυτή διαθέτει συγκεκριμένη σήμανση, φορά την ενδιάμεση μπαταρία της γκάμας (αυτονομία 420 km κατά WLTP), είναι εξοπλισμένη με σύστημα πλοήγησης και ένα σύστημα φωνητικών εντολών, ενώ στο πακέτο περιλαμβάνεται ένα έτος δωρεάν επαναφόρτισης. 

Όταν ξεκινήσει η παραγωγή τον Νοέμβριο στο εργοστάσιο στο Zwickau, το Volkswagen ID. 3 θα λανσαριστεί εμπορικά σε 29 ευρωπαϊκές χώρες. Η μάρκα έχει βάλει στόχο να πουλά 100.000 μονάδες ετησίως μέχρι το 2020.

node/39720
BMW M3 Touring MY2022

Η BMW επιβεβαιώνει την M3 Touring

Χρειάστηκαν σχεδόν 30 χρόνια για την BMW να διαβεί το Ρουβίκωνα: Είναι πλέον επίσημο, η M3 Touring θα δει το φως της παραγωγής. Αυτή τη στιγμή βρίσκεται υπό εξέλιξη και θα φορέσει το μοτέρ S58 με 510 PS.

Πέμπτη, 13 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Η BMW επιβεβαιώνει την M3 Touring

Κανένας πια δεν το θεωρούσε πιθανό, σε σημείο μάλιστα κάποιοι να σκέφτονται να φτιάξουν μια «δικιά» τους M3 Touring. Η BMW αρνιόταν εδώ και χρόνια, από καταβολής του μοντέλου, να φτιάξει μια στέισον M3, χωρίς να επικαλείται κάποια δικαιολογία που να ευσταθεί. Αλλά το 2020 είναι η χρονιά που οι φαν του Μονάχου, της M3 και του συγκεκριμένου τύπου αμαξώματος, μπορούν να βάλουν ένα «τικ» στο δελτίο με τα «αιτήματά» τους. Η BMW σήμερα επιβεβαίωσε τη φήμη στην οποία είχαμε αναφερθεί πριν από δύο ημέρες: Η M3 Touring βρίσκεται υπό εξέλιξη.

«Τι θα λέγατε για ένα πολύ μεγάλο, πολύ σπονδυλωτό χώρο αποσκευών σε ένα σπορ αυτοκίνητο υψηλής απόδοσης;» διερωτάται η BMW στο δελτίο Τύπου της. Οι πελάτες της κατηγορίας, που βρίσκονται κυρίως σε αγορές που ενδιαφέρονται για στέισον (Γερμανία, Ελβετία, Σκανδιναβία), θα αποκριθούν ότι είναι σαφώς ευχαριστημένοι, αλλά θα πρέπει και να είναι υπομονετικοί.

Προφανώς θα προσπεράσουμε το μοναδικό πρωτότυπο Touring της M3 E46 που κατασκευάστηκε στις αρχές της δεκαετίας του ’00. Αυτή τη φορά, είμαστε εμπρός σε ένα μοντέλο παραγωγής που, ωστόσο, δεν λανσαριστεί εμπορικά πριν από το 2022. Μέχρι τότε, η BMW διασφαλίζει τον απαιτούμενο χρόνο για να λανσάρει τις νέες M3 και M4. Η M3 Touring θα μοιράζεται όμως τον κινητήρα με τα πιο κλασικά αδέρφια της, δηλαδή τη υφιστάμενη μονάδα S58 που υπάρχει ήδη κάτω από το καπό των X3 και X4 M, με 510 ίππους.

node/39718

Πρωτόγνωρο επίπεδο άνεσης στην καμπίνα της νέας Mercedes-Benz S-Class

Οι νέες εικόνες δείχνουν πως ο συνδυασμός σχεδίασης και τεχνολογίας θα είναι κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί μέχρι σήμερα.

Πέμπτη, 13 Αυγούστου 2020 | Αργύρης Τούντας Επικοινωνία

Πρωτόγνωρο επίπεδο άνεσης στην καμπίνα της νέας Mercedes-Benz S-Class

Με το ντεμπούτο της να είναι προγραμματισμένο για το Σεπτέμβριο, η Mercedes-Benz έχτισε σοφά τη σταδιακή αποκάλυψη των βασικών στοιχείων της. Τώρα σειρά είχαν εικόνες από το εσωτερικό, το οποίο σύμφωνα με την εταιρεία είναι «κάτι άλλο» από ό,τι γνωρίζαμε μέχρι σήμερα.

Για την ακρίβεια το χαρακτηρίζει ως ένα καταφύγιο μεταξύ του σπιτιού και του γραφείου, το οποίο αποτελεί την αποθέωση του «Luxury & well-being». Έχοντας σχεδιαστεί λαμβάνοντας εξίσου υπ’ όψη εκείνους που κάθονται στα εμπρός και στα πίσω καθίσματα, η καμπίνα της νέας S-Class χρησιμοποιεί τη δεύτερη γενιά του διαδραστικού συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MBUX. Και κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί πως η εικόνα είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακή, με έως πέντε οθόνες εκ των οποίων εκείνη που βρίσκεται στο κέντρο του ταμπλό είναι τοποθετημένη κατακόρυφα. Υπάρχουν επίσης στοιχεία από εσωτερικούς χώρους σπιτιών, γραφείων αλλά και σκαφών, ενώ σε ό,τι έχει να κάνει με τα υλικά, αρκεί να αναφέρουμε πως θα υπάρχει επιλογή έως και για ξύλο με ανοιχτούς πόρους και ενθέσεις από πραγματικό αλουμίνιο.

Ο ατμοσφαιρικός εσωτερικός φωτισμός έχει ενσωματωθεί στον έλεγχο Energizing Comfort, με 250 LEDs να είναι τοποθετημένες σε απόσταση 1,6 cm και να λειτουργούν σε συχνότητα 25 Hz, ελεγχόμενες σε πραγματικό χρόνο μέσω CAN data bus. Επιπλέον η ολιστική «Fit & Healthy» προσέγγιση φροντίζει ώστε το περιβάλλον να προσφέρει πάντα αυτό που χρειάζονται οι επιβάτες. Για παράδειγμα να σε τονώνει εάν αντιλαμβάνεται πως είσαι κουρασμένος ή να σε χαλαρώνει εάν βλέπει πως είσαι στρεσαρισμένος. Τα δεδομένα για να φτάσει σε αυτά τα συμπεράσματα τα συλλέγει σε συνεργασία με ειδικές εφαρμογές smartphone και wearables συσκευές.

Mercedes-Benz S-Class

Η τελευταία λέξη της εξέλιξης υπάρχει και στα καθίσματα, τόσο σε ό,τι έχει να κάνει με τη σχεδίασή τους, όσο και με τις λειτουργίες τους. Για παράδειγμα υπάρχει δυνατότητα αυτόματης ρύθμισης (!) εάν απλώς εισάγεις στο MBUX το ύψος σου, καθώς και προγράμματα μασάζ ανάλογα με το εάν η διαδρομή είναι σύντομη, μέτρια ή μεγάλη. Με την ενεργοποίηση του συστήματος Energizing μάλιστα, οι ρυθμίσεις του καθίσματος αλλάζουν ελαφρώς για λίγο, προκειμένου το σώμα να ξεπιαστεί. Είναι περιττό να αναφέρουμε πως η θέση οδήγησης είναι μελετημένη ώστε να κουμπώνει τέλεια σε κάθε σώμα και δέχεται τις μικρορυθμίσεις που χρειάζεται ακόμα και ο πιο απαιτητικός.

Ασφαλώς, όλα τα παραπάνω συστήματα λειτουργούν σε πλήρη αρμονία με το MBUX, ώστε κάθε φράση προς το αυτοκίνητο να ερμηνεύεται με το σωστό τρόπο. Για παράδειγμα εάν ο οδηγός πει «είμαι κουρασμένος» τότε ενεργοποιείται αυτόματα ένα «Energizing» πρόγραμμα για να τον τονώσει. Και εάν ένας επιβάτης πει το ίδιο, τότε ενεργοποιείται διαφορετικό πρόγραμμα για τη δική του ευεξία.

Mercedes-Benz S-Class

Μέρος των αναβαθμίσεων του MBUX αφορά και στην προστασία απέναντι σε επιθέσεις, ενώ για μερικές ειδικές ρυθμίσεις και λειτουργίες όπως οι ηλεκτρονικές πληρωμές θα απαιτείται η αναγνώριση δακτυλικού αποτυπώματος, προσώπου ή φωνής.
Ενδεικτικό της προσοχής στην λεπτομέρεια είναι και το νέο σύστημα φιλτραρίσματος του αέρα, το οποίο σύμφωνα με την Mercedes-Benz είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικό απέναντι στη σκόνη, τη γύρη και τις οσμές. Όλα τα παραπάνω, σε συνδυασμό με τον κορυφαίο δείκτη NVH του νέου μοντέλου αλλά και το σύστημα ανάρτησης E-Active Body Control που απομονώνει όσο γίνεται την καμπίνα από το ανάγλυφο του δρόμου, υπόσχονται πως η ποιότητα κύλισης της νέας S-Class θα θέσει νέα δεδομένα στην αυτοκινητοβιομηχανία.