node/34501

Subaru: Στη Γενεύη τα ευρωπαϊκά Forester και XV «e-Βoxer»

H Subaru αποκάλυψε στη Γενεύη των ευρωπαϊκών προδιαγραφών Forester και XV με σύστημα κίνησης e-Βoxer, συνδυασμό του μοτέρ-σήματος κατατεθέντος της εταιρείας με ηλεκτρική τεχνολογία.

Forester και XV με «e-Βoxer» αποτελούν τις δύο εξηλεκτρισμένες πρεμιέρες της Subaru για την ευρωπαϊκή αγορά. Το σύστημα που χρησιμοποιείται και στα δύο αυτοκίνητα αποτελείται από μια αναθεωρημένη έκδοση του δίλιτρου ατμοσφαιρικού μοτέρ μπόξερ FB20D, με άμεσο ψεκασμό -150 PS, 19,8 kgm. Στο κλασικό κιβώτιο CVT της εταιρείας υπάρχει ένα μικρό ηλεκτρομοτέρ, ισχύος 16 ίππων και ροπής 6,6 kgm που τροδοδοτείται και μια μικρή μπαταρία ιόντων λιθίου. Το όλο set-up (ηλεκτρομοτέρ, μπαταρία, ηλεκτρονικά και παρελκόμενα) ανεβάζει το βάρος των αυτοκινήτων κατά 110 kg.

e-Βoxer

Προσαρμόζοντας την ισχύ μεταξύ βενζινοκινητήρα και ηλεκτρικού κινητήρα ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης, το σύστημα e-Boxer ενσωματώνει διαφορετικούς τρόπους λειτουργίας, περιλαμβανομένου και ενός 100% ηλεκτρικού. Αυτή η τελευταία περιορίζεται σε ταχύτητα μέχρι τα 40 km/h, και μπορεί να λειτουργήσει μόνη της ανάλογα με το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας με αυτονομία μέχρι 1,6 km, αναφέρει ο κατασκευαστής.

e-Βoxer

Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου της εταιρείας, στόχος είναι όχι μόνο η οικονομία, αλλά και η δυναμικότερη απόκριση και η γραμμική επιτάχυνση, από την αστική μετακίνηση μέχρι την οδήγηση σε σκληρές οδικές συνθήκες. Και συμπληρώνει ότι, Forester και XV, υποστηριζόμενα από την νέα αρχιτεκτονική της εταιρείας, τη SGP (Subaru Global Platform), επωφελούνται επίσης από το χαμηλό κέντρο βάρους που διασφαλίζει ο επίπεδος κινητήρας και από το Συμμετρικό AWD, τετρακίνησης εγνωσμένης αξίας για την ισορροπημένη κατανομή της ροπής. 

Τα Forester και XV «e-Βoxer» θα λανσαριστούν εμπορικά στην ευρωπαϊκή αγορά το προσεχές φθινόπωρο. 

node/39112
Mercedes-AMG E 53 Coupé

Η Mercedes-Benz κόβει τις «63άρες AMG» από τις E-Class Coupé και Cabriolet

Εάν αναρωτιόσασταν για την άφιξη του V8 στην ανανεωμένη E-Class, να ξέρετε ότι δεν θα υπάρχει πλέον στις κουπέ και κάμπριο. Επομένως θα επιβιώσει μόνο η μπερλίνα AMG E 63, αφήνοντας το πεδίο ελεύθερο σε Audi RS7 και BMW M8.

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Η Mercedes-Benz κόβει τις «63άρες AMG» από τις E-Class Coupé και Cabriolet

Η Mercedes-Benz επανεξετάζει διαρκώς τα πολλά μοντέλα της: Κάποια διατηρούνται, κάποια νέα εμφανίζονται και άλλα εξαφανίζονται. Έτσι μπορεί ο κινητήρας V8 4.0 biturbo της AMG να δίνει σήμερα το παρών σχεδόν σε όλα τα SUV, αρχής γενομένης από την GLC, αλλά δεν ισχύει το ίδιο και για την E-Class. Ανανεωμένη εφέτος, μία από τις γηραιότερες Mercedes-Benz μαζί με την C-Class, η Ε διατίθεται σε τέσσερις εκδόσεις: μπερλίνα, στέισον, κουπέ και καμπριολέ.

Οι δύο τελευταίες, που επικεντρώνονται περισσότερο στο φαν, δεν θα έχουν πρόσβαση ωστόσο στον διτούρμπινο V8. Σύμφωνα με το αμερικανικό website Motor1, ο Γερμανός κατασκευαστής αποφάσισε να μην εντάσσει πλέον τις 63άρες εκδόσεις AMG στον κατάλογο των E-Class Coupé και Cabriolet, επειδή απλώς «δεν υπάρχει πλέον αυτή η ανάγκη».

Μια περίεργη επιλογή, δεδομένης της λιγότερο οικογενειακής τοποθέτησής τους στην γκάμα της E-Class σε σχέση με την μπερλίνα και τη στέισον. Οι 6κύλινδρες E 53 των 435 ίππων είναι κατά τα φαινόμενα επαρκείς και κατάλληλες για τη Mercedes-Benz σε αυτή την κατηγορία. Και επίσης κατά τα φαινόμενα, δεν θεωρεί πρόβλημα να αφήσει τις Audi και BMW να παίζουν μόνες τους μπάλα με μοντέλα όπως τα RS7 και M8.

node/39108

Honda: Έρχονται περισσότερα μοντέλα με περιπετειώδη εμφάνιση όπως το Jazz Crosstar

Για εκείνους που δεν θέλουν να αγοράσουν SUV αλλά διατηρούν ένα δραστήριο τρόπο ζωής.

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Honda: Έρχονται περισσότερα μοντέλα με περιπετειώδη εμφάνιση όπως το Jazz Crosstar

Το Jazz Crosstar, δηλαδή η περιπετειώδης έκδοση του νέου Jazz, θα ανοίξει το δρόμο και για άλλα μοντέλα της Honda με εμφάνιση που θα παραπέμπει σε SUV, καθώς η ιαπωνική φίρμα αναγνωρίζει την αυξημένη ζήτηση τους από το κοινό.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Επίσημο: Νέο Honda Jazz

Όπως δήλωσε ο Takeki Tanaka, υπεύθυνος εξέλιξης του Honda Jazz: «Η ζήτηση για συμπαγή πολυχρηστικά οχήματα είναι μια νέα μόδα, και στο μέλλον θα έχουμε μερικές εκδόσεις σε αυτή την κατεύθυνση. Οι αγοραστές του Jazz ανήκουν σε πολλά διαφορετικά ηλικιακά γκρουπ, και μας ενδιέφερε συγκεκριμένα να ικανοποιήσουμε πελάτες που ενδιαφέρονται για προηγμένη τεχνολογία και ένα δραστήριο τρόπο ζωής. Αυτό ήταν το κίνητρό μας για την εξέλιξη του Crosstar.»

«Μερίδα του αγοραστικού κοινού δεν συμμερίζεται την ανάγκη για SUV, λόγω του μεγάλου όγκου και του μειονεκτήματος στην οικονομία καυσίμου. Αυτοί είναι οι πελάτες που δεν θα ήθελαν ένα hatchback ή ένα saloon, αλλά προτιμούν να ξεχωρίζουν με ένα όχημα που να επικοινωνεί προς τα έξω τον δραστήριο τρόπο ζωής τους, και σε αυτούς πιστεύουμε πως το Crosstar ταιριάζει ιδανικά.»

Εκτός από τη Honda, αρκετοί άλλοι κατασκευαστές δείχνουν να ακολουθούν την τάση της αγοράς για μοντέλα crossover, όπως η Subaru με το XV, η Ford με τα Fiesta Active και Focus Active, η KIA με το xCeed, η Toyota με το Corolla Trek και η Audi με το A1 Citycarver.

[Πηγη: Autocar]