Στα σκαριά το ηλεκτρικό Audi RS6 e-tron

Στα σκαριά το ηλεκτρικό Audi RS6 e-tron

Η οικογένεια των μοντέλων S και RS μεταβαίνει στην ηλεκτρική εποχή με το RS6 e-tron να είναι ο πρωτοστάτης της αλλαγής.

Audi RS6 e-tron

Η Audi έχει δεσμευτεί ότι θα λανσάρει το τελευταίο μοντέλο της με κινητήρα εσωτερικής καύσης σε πέντε χρόνια από σήμερα. Αυτό σημαίνει πως όπως και τα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας της, έτσι και τα μοντέλα με τις επιγραφές S και RS δεν θα αποφύγουν τον εξηλεκτρισμό.

Μέχρι στιγμής, από την γκάμα ηλεκτρικών μοντέλων της Audi, μόνο το e-tron GT έχει φορέσει το σήμα RS με τα e-tron και e-tron Sportback να διατίθενται μόνο σε έκδοση S.

Όπως κάθε εταιρία έτσι και η Audi θέλοντας να διατηρήσει την ταυτότητα και το πελατολόγιο της και στην μετά ορυκτών καυσίμων εποχή, αποκάλυψε το A6 e-tron concept. Τον ηλεκτρικό διάδοχο του σημερινού Α6. Αυτό σημαίνει αυτομάτως ότι θα συνεχιστεί και η παράδοση του γρήγορου στέισον της Audi του RS6 Αvant.

Αudi A6 e-tron concept

Το RS6 e-tron θα λανσαριστεί πιθανότατα ταυτόχρονα με το A6 e-tron το 2023, ακολουθώντας το παράδειγμα των e-tron GT και RS e-tron GT.

Πιστό στην ιστορία του, το RS6 e-tron αναμένεται να αποφύγει τον κραυγαλέο σχεδιασμό με λίγες μόλις εξωτερικές λεπτομέρειες να το διαχωρίζουν από το A6 e-tron.

To A6 e-tron θα είναι το δεύτερο σε σειρά μοντέλο της Audi που θα βασίζεται στην πλατφόρμα PPE που εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Porsche.

Audi e-tron GT

Ήδη σύμφωνα με την Audi, το A6 e-tron concept εξοπλίζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ συνολικής απόδοσης 503 PS και 812 Nm. To Audi RS6 e-tron όπως είναι λογικό αναμένεται να έχει περισσότερη ισχύ από το βασικό A6 e-tron. Φήμες το θέλουν να αποκτά περίπου την ίδια ισχύ με το RS e-tron GT το οποίο έχει μέγιστη απόδοση 646 PS. 

To νέο μοντέλο θα επωφελείται από τις δυνατότητες ταχείας φόρτισης μέχρι 270 kW που προσφέρει η πλατφόρμα PPE. Αυτό σημαίνει ότι ο οδηγός με μόλις δέκα λεπτά φόρτισης θα μπορεί να προσθέσει στο αυτοκίνητο αυτονομία της τάξης των 300 km.

Το RS6 έχει προσφέρει αξέχαστους ήχους από τα V8 και V10 μοτέρ που βρέθηκαν κάτω από το καπό του όλα αυτά τα χρόνια. Απ' ότι φαίνεται όμως, ήρθε η ώρα για το σπορ μοντέλο της Audi να αφήσει στο παρελθόν το βουητό των θερμικών μοτέρ και να ακολουθήσει τον δρόμο της «ησυχίας». Επενδύοντας στην άμεση απόκριση και την οικολογική συνείδηση που προσφέρει η ηλεκτροκίνηση.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube