node/21223

Scoop: To Volkswagen Tiguan R για πρώτη φορά στο Nürburgring [video]

Το πιο εκρηκτικό Tiguan δοκιμάζεται στην Πράσινη Κόλαση, αλλά δεν θα το δούμε στις αγορές πριν από το καλοκαίρι του 2017.

Φυσικά και πλέον βρισκόμαστε σε μια νέα εποχή. Τα κλασικά κόμπακτ SUV εδώ και κάμποσα χρόνια έχουν μπει στην μπίζνα των σπόρτσκαρ. Και του νέου κανόνος δεν θα μπορούσε να ξεφύγει η Volkswagen που απ’ ό,τι φαίνεται στο video ξεκάθαρα δοκιμάζει ένα πρωτότυπο Tiguan R στην Πράσινη Κόλαση.

Με το χειμώνα να βρίσκεται επί θύραις, δεν έχουν μείνει και πολλές ημέρες για εργοστασιακά τεστ της προκοπής στο Nordschleife. Κάτι που σημαίνει ότι το αυτοκίνητο που βλέπετε στην οθόνη σας θα το ξαναδούμε στην περίφημη γερμανική πίστα την άνοιξη. Μέχρι τότε, οι κατασκοπευτικές φωτογραφίες θα μας έρχονται από τον Αρκτικό Κύκλο, όπου κατά τα ειωθότα θα συνεχίσει τις δοκιμές του.

Τα τελευταία πολλά χρόνια, η Volkswagen έχει ενστερνιστεί πλήρως τη μανιέρα να κολλά ένα σήμα «R» σε κάθε μοντέλο που βγάζει, περιλαμβανομένης και μιας έκδοσης σε περιορισμένη παραγωγή του Polo. Ωστόσο, το πραγματικό ενδιαφέρον προέκυπτε από τα «R» των Golf και Scirocco. Αλλά αυτό δεν την εμπόδισε να φτιάξει μέχρι και πρωτότυπο Beetle R που σχεδόν κόντεψε να μπει στην παραγωγή.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το VW Tiguan 2.0 TDI 4MOTION DSG

Αλλά με το δημοφιλή χαρακτήρα που έχουν αναπτύξει SUV επιδόσεων, όπως η BMW X5 M, για παράδειγμα, δεν αποτελεί έκπληξη ότι η Volkswagen επιχειρεί να κάνει το ίδιο με την πιο μαζική κατηγορία.

Το πρωτότυπο του Tiguan R, που βλέπουμε στο video, κάνει αισθητή την παρουσία του με την 4μπουκη εξάτμιση, σήμα κατατεθέν των hot μοντέλων του Ομίλου. Το αυτοκίνητα πατά λίγο χαμηλότερα από το στάνταρ μοντέλο και το body kit R line ενσωματώνει επίσης ένα σπόιλερ-χείλος εμπρός.

Για τον κινητήρα που φιλοξενείται κάτω από το καπό του δεν έχει γίνει κουβέντα, αλλά εκείνο που γνωρίζουμε είναι ότι η Volkswagen εξελίσσει ένα V6 τούρμπο που θα ταιριάζει στην πλατφόρμα MQB. Πάντως αυτό που ακούγεται στο video από το πρωτότυπο είναι πιθανότατα ο δίλιτρος TSI που βρίσκουμε στο στάνταρ Golf R.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Volkswagen Tiguan 2.0 BiTDI  

Εκτιμούμε ότι το μοτέρ αυτό στην παραπάνω εφαρμογή του εκτιμούμε ότι θα αποδίδει τουλάχιστον 310 άλογα και 41 χιλιογραμμόμετρα που περνούν με το σύστημα 4MOTION στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, του γνωστού μας DSG, επτά ταχυτήτων. Όπως και στο Golf R Variant δεν νομίζουμε ότι θα υπάρχει η οψιόν χειροκίνητου κιβωτίου.

Προφανώς ακόμη είναι νωρίς και δύσκολο χωρίς άλλα στοιχεία να εκτιμήσουμε τις επιδόσεις, αλλά θα είναι σαφώς ανώτερες από του υφιστάμενου τοπ Tiguan με το διτούρμπινο μοτέρ ντίζελ 2.0 BiTDI των 240 PS. Αλλά κάτι σε 5,5 δευτερόλεπτα για τα 0-100 km/h και τα περιοριζόμενη ηλεκτρονικά τελική ταχύτητα στα 250 km/h μας ακούγονται εφικτά.

Το βάρος αποτελεί τον πονοκέφαλο των κατασκευαστών όσον αφορά τις επιδόσεις και στα SUV το πρόβλημα γίνεται ακόμα μεγαλύτερο. Σε κάθε περίπτωση νομίζουμε ότι η VW θα καταβάλλει σημαντική προσπάθεια για τον περιορισμό του σε μια έκδοση «R», με τις εκτιμήσεις μας να το υπολογίζουν στα 1.700 kg, 100 κιλά κάτω από το Tiguan 2.0 BiTDI.

TAGS