Scoop: Νέα BMW X1 2016, χωρίς καμουφλάζ

Scoop: Νέα BMW X1 2016, χωρίς καμουφλάζ

Η επόμενη γενιά της BMW X1 απαθανατίστηκε χωρίς καμουφλάζ στην Κίνα.

Το βασικό SUV της BMW έχει «συλληφθεί» πάμπολλες φορές από το φωτογραφικό φακό, αλλά τώρα έχουμε την πιο αποκαλυπτική φωτογραφία του εμπρός μέρους της επερχόμενης BMW X1.

Στη φωτογραφία βλέπουμε μια μουσούδα που δεν ξεφεύγει από το υφιστάμενο σχεδιαστικό ύψος του Γερμανού κατασκευαστή, όπως αυτό έχει εκφραστεί στις υπάρχουσες X3, X4, X5 και X6. Βέβαια, αυτή η BMW αναμένεται να είναι ολοκληρωτικά διαφορετική από το υπάρχον μοντέλο. Βασισμένη πάνω στην πλατφόρμα UKL1 (under klasse), την ίδια που υποστηρίζει τα καινούργια MINI, αλλά και τις 1 και 2 Series, η νέα X1 θα είναι κατά βάση προσθιοκίνητη. Με επιπλέον χρέωση, ο υποψήφιος αγοραστής θα μπορεί να επιλέξει και μοντέλα με το σύστημα xDrive, πιθανότατα το ίδιο, άρτι εξελιχθέν για την 2 Series xDrive Active Tourer.

Το παράδοξο είναι ότι παρά τον αρχικώς προσθιοκίνητο προσανατολισμό της, η νέα BMW Χ1, σύμφωνα με τις διαρρέουσες πληροφορίες, θα είναι πιο «σκληροτράχηλη» στην όψη. Ένα στιλ που θα τη βοηθήσει να απεκδυθεί την εικόνα του μικρού στέισον. Επιπλέον για τις αναπτυσσόμενες αγορές της της Κίνας και της Ρωσίας, αλλά και εκείνη των ΗΠΑ, λέγεται ότι θα υπάρξει και μοντέλο με μακρύ μεταξόνιο. Αυτό θα διαθέτει μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, αλλά και τρίτη σειρά καθισμάτων.

Και ενώ για την Ευρώπη οι προδιαγραφές θέλουν την επόμενη X1 μικρότερη, για τις αναπτυσσόμενες αγορές της Κίνας και της Ρωσίας, αλλά και εκείνη των ΗΠΑ, λέγεται ότι θα υπάρξει και μοντέλο με μακρύ μεταξόνιο. Αυτό θα διαθέτει μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, αλλά και τρίτη σειρά καθισμάτων.

Η γκάμα των κινητήρων της νέας BMW X1 πιθανότατα θα προέρχεται από την 2 Series Active Tourer, οπότε και θα περιλαμβάνει:

  • 1.500άρης, 3κύλινδρος βενζίνης με μέγιστη ισχύ 136 PS και μέγιστη ροπή 22,4 kgm.
  • Δίλιτρος 4κύλινδρος βενζίνης με μέγιστη ισχύ 184 PS και μέγιστη ροπή 27,5 kgm.
  • Δίλιτρος 4κύλινδρος βενζίνης με μέγιστη ισχύ 231 PS και μέγιστη ροπή 35,7 kgm.
  • Δίλιτρος 4κύλινδρος ντίζελ με μέγιστη ισχύ 150 PS και μέγιστη ροπή 33,6 kgm.
  • Δίλιτρος 4κύλινδρο ντίζελ με μέγιστη ισχύ 184 PS και μέγιστη ροπή 38,3 kgm.

Αναμένεται επίσης να υπάρξει και μια υβριδική επαναφορτιζόμενη έκδοση που για θερμικό μοτέρ θα χρησιμοποιεί ένα 3κύλινδρο 1.500άρι βενζίνης και ένα ηλεκτρομοτέρ με μπαταρίες ιόντων λιθίου. Η υβριδική X1 θα αποδίδει συνδυασμένη ισχύ 190 PS και αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 30 km.

Η επόμενη BMW X1 θα είναι μικρότερη από το υφιστάμενο μοντέλο και η επίσημη παρουσίασή της τοποθετείται τον Ιούνιο του 2015. Οι πωλήσεις της θα ξεκινήσουν κιόλας από τον επόμενο μήνα.

[Πηγή Autohome, πηγή video TouriClips μέσω YouTube]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube