Scoop: Αυτό είναι το νέο Suzuki Swift+

Scoop: Αυτό είναι το νέο Suzuki Swift+

Η έκδοση παραγωγής του πρωτοτύπου Suzuki iK-2 αποτελεί ένα ευρύχωρο και καλά κατασκευασμένο παγκόσμιο κόμπακτ χάτσμπακ που θα έρθει να τοποθετηθεί πάνω από το πολύ επιτυχημένο Swift. Το αυτοκίνητο απαθανατίστηκε σε δοκιμές στην Ινδία χωρίς καμουφλάζ.

Το νέο Suzuki (Maruti) με την κωδική ονομασία YRA ξεκίνησε πρόσφατα δοκιμές σε δημόσιους δρόμους στην Ινδία.

Η προηγούμενη επαφή μας με το αυτοκίνητο ήταν με ένα πρωτότυπο βαριά καμουφλαρισμένο που δεν είχε καν νόημα η δημοσίευσή του, αλλά ευτυχώς τα νέα scoop ενσταντανέ αποκαλύπτουν πλήρως το αυτοκίνητο. Εκτός λοιπόν από τις μαύρες ταινίες στα εμπρός και πίσω φανάρια και στα σήματα, το υπόλοιπο πρωτότυπο δεν καλύπτεται από ίχνος καμουφλάζ και δίχως αμφιβολία αφορά το αυτοκίνητο παραγωγής 100%.

Η τελική έκδοση παραγωγής, απ’ ό,τι φαίνεται από τις φωτογραφίες, είναι ελαφρώς πιο υποτονική αισθητικά από το πρωτότυπο iK-2. Με σιλουέτα που διατηρεί την ισορροπία μεταξύ χάτσμπακ και στέισον, το YRA χαρακτηρίζεται από τη ρευστή φόρμα στο προφίλ (σχεδιαστική γλώσσα «Liquid Flow»), την κωνική πίσω κολόνα και την απλή επιφάνεια στο αμάξωμα χωρίς ακμές και γραμμώσεις. Η μάσκα με χρωμέ πλαίσιο στη βάση που χωρίζει τη μάσκα και τα τραβηγμένα προς τα πίσω εμπρός φανάρια αποπνέουν μια σχετική οικειότητα σε σχέση με τη καταγωγή του αυτοκινήτου.  

Η Suzuki φρόντισε να κρατήσει την καμπίνα του αυτοκινήτου μακριά από τα αδιάκριτα μάτια, αλλά υποθέτουμε ότι στο μεγαλύτερο μέρος της θα ενσωματώνει στοιχεία από το Swift. Και μιας και αφερθήκαμε στο τελευταίο, να πούμε ότι στοιχεία upmarket, όπως η οθόνη του συστήματος πολυμέσων Smartplay, ο αυτόματος κλιματισμός, οι πολλοί αερόσακοι και οι αισθητήρες παρκαρίσματος είναι κομμάτια του εξοπλισμού που θωρούνται απαραίτητα για την πολυτελή τοποθέτηση του αυτοκινήτου στις αναπτυσσόμενες αγορές της Ασίας. Αλλά και στοιχεία απαραίτητα για στοιχειωδώς καλή εμπορική πορεία στην Ευρώπη.

Βασισμένο στην επόμενη γενιά της ελαφριάς πλατφόρμας της Suzuki, το YRA θα έχει για βασικό μοτέρ της γκάμας στην Ινδία το 3κύλινδρο 1.000άρι μοτέρ τούρμπο BoosterJet με άμεσο ψεκασμό. Το μοτέρ αυτό αναμένεται να προέρχεται κατά βάση από το βενζινοκινητήρα K10B που χρησιμοποιεί η Suzuki στα μικρά αυτοκίνητα. Ο προέλευσης FIAT ντίζελ 1.300άρης DDiS στην έκδοση με τους 90 PS θα είναι επίσης διαθέσιμος με το YRA. Και τα δύο αυτά μοτέρ έχουν αποδειχτεί σε άλλα μικρά αυτοκίνητα της Suzuki με ιδιαίτερα υψηλή ενεργειακή απόδοση.

Το λανσάρισμα του νέου Suzuki YRA -ή όπως αλλιώς θα λέγεται- αναμένεται στο τέλος του 2015. Στην Ευρώπη, μιας και μιλάμε για ένα παγκόσμιο αυτοκίνητο, αναμένεται το δεύτερο 6μηνο του 2016 και με γκάμα μοτέρ που θα είναι πολύ κοντά σε αυτή του Suzuki SX4 S-Cross.

[Πηγή carblogindia]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube