RML Ferrari 250GT SWB: Το απόλυτο restomod

RML Ferrari 250GT SWB: Το απόλυτο restomod

Η αναβίωση της Ferrari 250GT SWB από τη βρετανική φίρμα RML, είναι το όνειρο κάθε γνήσιου petrolhead.

Όταν οι περισσότεροι ανεξάρτητοι και μη κατασκευαστές αναβιώνουν κλασικές προτάσεις της αυτοκινητικής ιστορίας σε σύγχρονα ηλεκτρικά μοντέλα, η βρετανική φίρμα RML πάει κόντρα στο ρεύμα «μιλώντας» στην καρδιά και στο μυαλό κάθε γνήσιου petrolhead. Η εκσυγχρονισμένη Ferrari 250GT SWB που αναβιώνουν οι Βρετανοί, δεν μπαίνει στην πρίζα, δεν έχει μπαταρίες στο δάπεδο της ούτε κάποιο ηλεκτρομοτέρ για την κίνηση της.

Αντιθέτως, κρύβει κάτω από το κλασικό περιτύλιγμα της ένα κινητήρα V12 φυσικής αναπνοής με 490 PS και 568 Nm ροπής, που χαρίζουν στο αμάξωμα των 1.470 kg μέγιστη τελική ταχύτητα 290 km/h και επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 0-100 km/h σε λιγότερο από 4’’.

Ferrari 250GT SWB

«Θέλαμε να δημιουργήσουμε κάτι μοναδικό. Ένα αυτοκίνητο λιτό και όμορφο σε εμφάνιση που να προσφέρει όμως ανόθευτη οδηγική απόλαυση. Δουλεύοντας πάνω στην Ferrari 250 GT SWB δεν μπορούσαμε να φανταστούμε κάτι καλύτερο για να πραγματοποιήσουμε το στόχο μας», δήλωσε ο CEO της RML, Michael Mallock.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ferrari 250 GT SWB Berlinetta Competizione αποκαταστημένη στο «σπίτι» της [video]

Το αυτοκίνητο που βλέπετε στις φωτογραφίες είναι το μοντέλο «0» ή όπως το ονομάζει η RML το μοντέλο «Car Zero». Με αυτό το αυτοκίνητο θα πραγματοποιηθούν οι τελικές δοκιμές εξέλιξης ώστε το restomod των Βρετανών να πάρει και επίσημα το «ok» για να κυλήσει στην παραγωγή. Μη φανταστείτε βέβαια κάποια «mass production» διαδικασία. Η Ferrari 250GT SWB της RML θα κατασκευαστεί σε μόλις 30 κομμάτια με την τιμή πώλησης να μην έχει ακόμα ανακοινωθεί.

Ferrari 250GT SWB

Τι θα αποκτήσουν όμως αυτοί οι 30 τυχεροί; Ένα από τα ομορφότερα και αναμφίβολα με βαρύ αγωνιστικό παρελθόν μοντέλα της Ferrari στη σύγχρονη εκδοχή του, που σημαίνει πέρα από το ελαφρύ ρετούς στην εμφάνιση, ανθρακονημάτινο πλαίσιο, αναρτήσεις κατά παραγγελία από την Öhlins, V12 κινητήρα, 6άρι χειροκίνητο σασμάν, κίνηση στους πίσω τροχούς, πλήθος τεχνικών επεμβάσεων και σύγχρονες πινελιές στην καμπίνα σε επίπεδο συστημάτων άνεσης, ασφάλειας, συνδεσιμότητας αλλά και ψυχαγωγίας. 

Ο Michael Mallock τόνισε ότι Ferrari 250GT SWB που δημιούργησε ο οίκος του «είναι ένας φόρος τιμής στον Πραγματικό Οδηγό, ένα αυτοκίνητο που συνδέει το παρελθόν με το παρόν», ενώ ο design engineer της φίρμας, Adnam Rahman, πρόσθεσε ότι «ο ήχος από τον V12 κινητήρα θυμίζει έντονα αυτόν ενός καθαρόαιμου αγωνιστικού μοντέλου». Τι άλλο να ζητήσει κανείς, θα συμπληρώσουμε εμείς. Ίσως το Τζόκερ…

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube