Renault Captur Ε-Tech
node/40157

Renault Captur: Τώρα και σε απλό υβριδικό

Ήδη με μοντέλο plug-in hybrid στην γκάμα του, το Captur εμπλουτίζεται με τον κινητήρα E-Tech των 140 ίππων, αλλά και με μια έκδοση RS Line με πιο σπορ look.

Η Renault εργάζεται σκληρά για να καλύψει την υβριδική αγορά. Eφέτος, λανσάρισε το πρώτο απλό υβριδικό σύστημα κίνησης πάνω στο Clio και το πρώτο επαναφορτιζόμενο υβριδικό στο Captur και στο Mégane Estate. Το μικρό crossover της γαλλικής φίρμας θα είναι το πρώτο μοντέλο της που θα υιοθετεί στην γκάμα του και τα δύο.

Το Ρόμβος λοιπόν όντως επισημοποίησε την άφιξη του κινητήρα E-Tech Hybrid κάτω από το καπό του Captur. Είναι το ίδιο πακέτο με αυτό του Clio, με 4κύλινδρο ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρα 1.6 με 90 PS, δύο ηλεκτρικούς κινητήρες 48 και 20 PS και το κιβώτιο 4x2. Η μέγιστη αθροιστική ισχύς είναι 140 άλογα, ενώ η μπαταρία έχει χωρητικότητα 1,2 kWh. Σύμφωνα με τη Renault, με αυτήν την έκδοση, μπορείς να οδηγείς στην πόλη έως και 80% αμιγώς ηλεκτρικά. Προσώρας, η Renault δεν έδωσε στοιχεία σχετικά με την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων. 

Renault Captur Ε-Tech

Αυτή η παραλλαγή αποτελεί πλεονέκτημα για το μικρό crossover της Renault, δεδομένου ότι θα προσφέρει στον καταναλωτή, ένα εξηλεκτρισμένο Captur, πιο προσιτό από το επαναφορτιζόμενο υβριδικό –αν και όταν η ελληνική αντιπροσωπεία κρίνει ότι ο χρόνος είναι πρόσφορος για να τα φέρει. Πάντως αξίζει να σημειώσουμε ότι, στις περισσότερες αγορές, η άφιξη μιας υβριδικής παραλλαγής σε ένα μοντέλο ανεβάζει τις πωλήσεις. 

Η Renault ανακοίνωσε επίσης μια ακόμα προσθήκη στην γκάμα του Captur: Την έκδοση RS Line. Μια ψευδό-σπορ έκδοση που συνήθως γίνεται η δημοφιλέστερη έκδοση στην γκάμα των μικρών και κόμπακτ SUV/crossover. Συγκεκριμένα για το Captur υπάρχει ένας ειδικού σχεδιασμού εμπρός προφυλακτήρας, με λεπίδα αλά F1. Στο πίσω μέρος, προστίθενται δύο νικελένια σιρίτια, ενώ ειδικού σχεδιασμού είναι και οι ζάντες. Στο εσωτερικό, υπάρχει μαύρη επένδυση στον ουρανό, αλουμινένια πεντάλ, διακοσμητικά με όψη κάρμπον, κόκκινα ένθετα στους αεραγωγούς και σπέσιαλ ταπετσαρία, με κόκκινες ρίγες και ραφές.

Renault Captur Ε-Tech

node/40251
Porsche Cayenne E-Hybrid

Μεγαλύτερες μπαταρίες για τις Porsche Cayenne E-Hybrid

Η Porsche ανακοίνωσε την αύξησης της ενεργειακής πυκνότητας των μπαταριών για τις επαναφορτιζόμενες υβριδικές Cayenne που πλησιάζουν πλέον τις 20 kWh.

Τετάρτη, 28 Οκτωβρίου 2020 | Επικοινωνία

Μεγαλύτερες μπαταρίες για τις Porsche Cayenne E-Hybrid

Σιγά σιγά, οι δυνατότητες των επαναφορτιζόμενων υβριδικών μοντέλων αυξάνονται στην Ευρώπη και σε όλο τον κόσμο. Από 5 kWh, ανέβηκαν στις δέκα, ύστερα στις 15 για τα μεγαλύτερα μοντέλα και πλέον στις 17,9 kWh στην Porsche, που μόλις ανακοίνωσε αυτό το νούμερο για την Cayenne E-Hybrid. Μέχρι τώρα το επαναφορτιζόμενο υβριδικό μεγάλο SUV του Zuffenhausen φορούσε μπαταρία 14,1 kWh.

Μπορεί να μην έχουμε φτάσει ακόμη στο ψυχολογικό (και ουσιαστικό) όριο των 20 kWh, αλλά οι 17,9 kWh έχουν άμεσες θετικές επιπτώσεις στην ηλεκτρική αυτονομία των Cayenne. Έτσι, η E-Hybrid μπορεί να καλύψει έως και 48 km αμιγώς ηλεκτρικά και η Cayenne Turbo S E-Hybrid έως και 42 km. Η ιπποδύναμη για τα δύο μοντέλα παραμένει απαράλλαχτη, 462 και 680 PS αντίστοιχα. 

Προσώρας η ελληνική αντιπροσωπεία δεν έχει ανακοινώσει την τιμή των αυτοκινήτων με τις μεγαλύτερες μπαταρίες. Η τιμή των υφιστάμενων μοντέλων ξεκινά από τις €108.200 για την Cayenne E-Hybrid, από €113.200 για την Cayenne E-Hybrid Coupé, από €202.900 για την Cayenne Turbo S E-Hybrid και από €207.200 για την Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé.

node/40246

Mercedes-AMG Project One: Θα έχει πάνω από 1.200 PS! [video]

Το υβριδικό υπεραυτοκίνητο της Mercedes-AMG μπορεί να καθυστερεί να παρουσιαστεί σε τελική μορφή παραγωγής, όμως θα είναι πιο ισχυρό από όσο νομίζαμε!

Τρίτη, 27 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Mercedes-AMG Project One: Θα έχει πάνω από 1.200 PS! [video]

Η Mercedes-AMG Project One είναι ένα από τα υπεραυτοκίνητα που περιμένουμε εδώ και πολλά χρόνια, με τη μακρά περίοδο δοκιμών και εξέλιξης να συνεχίζεται, παρότι το μοντέλο παρουσιάστηκε σε μορφή πρωτοτύπου στην Έκθεση Φρανκφούρτης του 2017. Σήμερα, νέες φήμες έρχονται στη δημοσιότητα για την έκδοση παραγωγής, η οποία πρόκειται να διαφέρει αρκετά από το αρχικό πρωτότυπο.

Όσον αφορά το σύστημα κίνησης plug-in hybrid που αποτελείται από υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα V6 1,6 λίτρων και 4 ηλεκτροκινητήρες, αυτό φημολογείται πως θα αποδίδει πάνω από 1.200 PS (η αρχική εκτίμηση έκανε λόγο για 1.000 PS).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ο Lewis Hamilton συναντά την Mercedes-AMG Project One [video]

Αλλαγές σε σχέση με το πρωτότυπο θα έχουμε και στην εξωτερική σχεδίαση. Η σταθερή αεροτομή στο πίσω μέρος που είναι εμπνευσμένη από την Formula 1 θα έχει ενεργά πτερύγια, οι απολήξεις της εξάτμισης θα είναι τέσσερις αντί για δύο ενώ νέο θα είναι και το σχέδιο τροχών. Στο εσωτερικό θα έχουμε ψηφιακό πίνακα οργάνων και κεντρική οθόνη αφής, με την Mercedes-AMG να εργάζεται αυτή την περίοδο στο κομμάτι της ηχομόνωσης.

Σύμφωνα με την τελευταία επίσημη ενημέρωση της Mercedes-AMG, οι πρώτες παραδόσεις σε πελάτες είναι προγραμματισμένες για το 2021 - πιθανότατα στο δεύτερο τρίμηνο - καθώς η εξέλιξη βρίσκεται πλέον σε προχωρημένο στάδιο. Παρακάτω μπορείτε να δείτε το τελευταίο επίσημο βίντεο από τις δοκιμές που δημοσιεύθηκε τον Αύγουστο του 2020.

[Πηγή: The Supercar Blog]