node/34109

Range Rover HST: Νέος 6κύλινδρος σε σειρά και εξυβριδισμός

Η Land Rover ανακοινώνει έναν ολοκαίνουργιο 6κύλινδρο κινητήρα σε σειρά 400 ίππων κάτω από το καπό του Range Rover. Τη συνοδεία ελαφριού υβριδικού συστήματος, πρεμιέρας για το βρετανικό SUV.

«Φύγε V6, έλα 6κύλινδρε στη σειρά». Ύστερα από τη Mercedes-Benz που άνοιξε το δρόμο και η Land Rover παραιτείται από τον κινητήρα V υπέρ ενός ολοκαίνουργιου 6κύλινδρου μοτέρ in-line από την οικογένεια Ingenium. Αυτός ο ολοκαίνουριος βενζινοκινητήρας εγκαινιάζεται στο Range Rover σε μια άνευ προηγουμένου έκδοση HST που μπαίνει σφήνα μεταξύ της κλασικής γκάμας και του θυελλώδους SVR.

Με χωρητικότητα τριών λίτρων και τούρμπο twin scroll (και ηλεκτρικό κομπρέσορα), το νέο μοτέρ αποδίδει 400 PS και 56 kgm –υπάρχει και πιο λάτι εκδοχή του με 360 άλογα και 50,5 kgm. H εταιρεία ανακοινώνει για το Range Rover HST σπριντ 0-100 km/h σε 6,2” και τελική ταχύτητα 225 km/h. Νούμερα, ειδικά το δεύτερο που φαίνονται μάλλον μικρά για τέτοια ισχύ, αλλά απόλυτα κατανοητά για τη φύση και την αεροδυναμική του αυτοκινήτου.

Renge Rover HST mild hybrid engine

Η θερμική καινοτομία δεν έμεινε ορφανή στη Land Rover, δεδομένου ότι το Range Rover HST διαθέτει ελαφρύ υβριδικό σύστημα με εναλλάκτη-μίζα που βοηθά το 6κύλινδρο μοτέρ, ηλεκτρικό συμπιεστή και ηλεκτρικό 48βολτο σύστημα.

Range Rover HST

Δυστυχώς, δεν μπορείς να κάνεις θαύματα ακόμα και με ένα τέτοιο σύστημα κίνησης, καθώς η LR ανακοινώνει εκπομπές CO2 213 g/km.