Range Rover Evoque: Νέοι κινητήρες

Range Rover Evoque: Νέοι κινητήρες

Το Range Rover Evoque υιοθετεί ένα νέο μοτέρ ντίζελ 2.0 mild hybrid, με 163 ή 204 άλογα, και κατεβαίνει στη βασική έκδοση στη βενζινοκίνητη γκάμα με ένα 3κύλινδρο μοτέρ 1.5 με 160 PS.

Range Rover Evoque Autobiography ΜΥ2020

Με εμπορική καριέρα μικρότερη από δύο χρόνια, η δεύτερη γενιά του Evoque εξελίσσει την προσφορά της στην γκάμα των κινητήρων. Έτσι, το μικρό Range Rover θα φορά πλέον μια νέα 4κύλινδρη μονάδα ντίζελ 2.0 εξοπλισμένη με 48βολτο ηλεκτρικό σύστημα, με μίζα-εναλλάκτη.

Ο νέος κινητήρας αντικαθιστά τον παλιό δίλιτρο ντίζελ με τα 150 και τα 180 άλογα. Η ισχύς αναπροσαρμόζεται έτσι στα 163 και στα 204 άλογα -αλλά τα μοντέλα ονομάζονται D165 και D200. Το μικρότερο εξακολουθεί να διατίθεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και κίνηση εμπρός, προκειμένου να μειωθεί η βασική τιμή του ντίζελ.

Από την πλευρά των βενζινοκινητήρων, το Evoque αποκλιμακώνει τη βασική χωρητικότητα. Και τολμά να περάσει σε ένα «μικρό» 3κύλινδρο μοτέρ 1,5! Πρόκειται για το ίδιο θερμικό μπλοκ που φορά η επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση. Χωρίς την υποβοήθηση ηλεκτρομοτέρ λοιπόν, το μικρότερο βενζινοκίνητο Evoque, που συνδυάζεται με αυτόματο 8άρι κιβώτιο, αποδίδει 160 PS και 260 Nm. Στην γκάμα παραμένει φυσικά ο 4κύλινδρος δίλιτρος κινητήρας με τα 200, 249 και 300 άλογα.

Η Land Rover αναβάθμισε επίσης τα πολυμέσα με το νέο σύστημα ψυχαγωγίας Pivi, με δυνατότητα ενημερώσεων over-the-air. Επιπλέον, η γκάμα του Evoque εμπλουτίζεται με την πολυτελή έκδοση Autobiography (που βλέπετε και στην φωτογραφία), με ζάντες 21 ιντσών και εξωτερικά διακοσμητικά στοιχεία στο χρώμα του χαλκού. Στην καμπίνα, υπάρχει θερμαινόμενο και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο τιμόνι, θερμαινόμενα και αεριζόμενα εμπρός καθίσματα και θερμαινόμενο πίσω κάθισμα.

Να σημειώσουμε ότι το νέο μοτέρ ντίζελ mild hybrid εντάσσεται και στην γκάμα του Discovery Sport. 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube