Prodrive Hunter: Από το Dakar, στους δρόμους

Prodrive Hunter: Από το Dakar, στους δρόμους

Η Prodrive παρουσίασε την έκδοση δρόμου του αγωνιστικού της μοντέλου που συμμετέχει στο ράλι Dakar, υποστηρίζοντας ότι είναι το απόλυτο hypercar… για κάθε είδους επιφάνεια.

Με 610 ίππους, σοφιστικέ σύστημα τετρακίνησης και φουλ αγωνιστικά γονίδια, το Hunter της Prodrive, πήρε έγκριση να κυκλοφορήσει ελεύθερο στους δρόμους!

Εξελιγμένο από τον τεράστιο Sebastien Loeb, το Hunter, είναι ακόμα πιο σκληροπυρηνικό από το αγωνιστικό που είχε στα χέρια του ο Γάλλος! Για την ακρίβεια, είναι πιο ισχυρό και με πληθώρα ρυθμίσεων στην ανάρτηση του ώστε να μπορεί να είναι το ίδιο αποδοτικό σε κάθε είδους επιφάνεια. 

hunter

Ωστόσο, οι άνθρωποι της Prodrive φρόντισαν ώστε να δημιουργήσουν και ένα θάλαμο επιβατών που να μπορεί να υποστηρίξει… την καθημερινή χρήση. Ο Ian Callum, που επιμελήθηκε του σχεδιασμού του μοντέλου, έβαλε το χεράκι του και στα ενδότερα διαμορφώνοντας ανάλογα το θάλαμο των επιβατών. Η πολεμική ατμόσφαιρα διατηρείται, εμπλουτίζεται όμως με τις απαραίτητες ψηφιακές πινελιές και ευκολίες στους τομείς της άνεσης και της συνδεσιμότητας. 

hunter

Ο… «κυνηγός» της Prodrive μετρά περισσότερα από 40 χρόνια εμπειρίας σε απαιτητικές εκτός δρόμου διαδρομές και όπως δήλωσε ο πρόεδρος της εταιρείας, David Richards, η αυτοκινητοβιομηχανία δεν έχει να παρουσιάσει πολλά αντίστοιχα παραδείγματα. Να σημειώσουμε βέβαια στο σημείο αυτό, πως υπήρχε αντίστοιχο πρότζεκτ και μάλιστα ελληνικό, όχι στα χαρτιά αλλά με σάρκα και οστά, το εξαιρετικό Korres P4 του Δημήτρη Κορρέ, που δυστυχώς όμως δεν προχώρησε στην παραγωγή για πώληση… 

«Υπάρχουν πολλά hypercars σήμερα στην αγορά, όλα όμως χρειάζονται καλούς δρόμους ή πίστες για να αποδείξουν τι αξίζουν. Εμείς δημιουργήσαμε ένα hypercar που μπορεί κανείς να το χρησιμοποιήσει σε οποιαδήποτε διαδρομή επιθυμεί» ανέφερε χαρακτηριστικά.  

hunter

Το Hunter, διατηρεί τον κινητήρα του αγωνιστικού μοντέλου του Dakar, φέρει την ίδια δομή ανάρτησης (διπλά ψαλίδια εμπρός/πίσω) και εφοδιάζεται με 6τάχυτο σασμάν, το οποίο για την έκδοση δρόμου έχει αναβαθμισμένο λογικό για ακόμα ταχύτερες αλλαγές σε κλάσματα του δευτερολέπτου. 

Ο twin-turbo V6 κινητήρας των 3,5 lt με τον οποίο εφοδιάζεται αποδίδει 610 ίππους και 700 Nm ροπής, με τα πρώτα 0-100 km/h από στάση να έρχονται σε λιγότερα από 4’’ και τη μέγιστη τελική ταχύτητα να ανέρχεται στα 300 km/h.  

hunter

Στέκεται στα 400 mm από το έδαφος και πατά πάνω σε 35’’ ελαστικά, τα οποία είναι ειδικά σχεδιασμένα ώστε να ανταπεξέρχονται με την ίδια ακρίβεια τόσο σε ασφάλτινες όσο και σε χωμάτινες διαδρομές.

Το αυτοκίνητο είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο και ανθρακόνημα, με στόχο τη μείωση του βάρους και τη βέλτιστη ακαμψία, ενώ και στην έκδοση… δρόμου διατηρείται στην καμπίνα ο κλωβός ασφαλείας.

Τα πρώτα αυτοκίνητα θα παραδοθούν προφανώς σε πελάτες της Prodrive στη Μέση Ανατολή και κατόπιν θα ακολουθήσουν οι λοιποί ενδιαφερόμενοι από τα υπόλοιπα μέρη του κόσμου.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube