node/4518

Αποκαλύπτονται τα μυστικά του Korres 4

Η πρώτη επίσημη εμφάνιση του Korres 4, του εντυπωσιακού πρωτότυπου που έχει κατασκευαστεί εξ ολοκλήρου από ελληνικά μυαλά και χέρια, έγινε στα πλαίσια του αγώνα ταχύτητας της ΦΙΛΠΑ

Η πρώτη επίσημη εμφάνιση του Korres 4, του εντυπωσιακού πρωτότυπου που έχει κατασκευαστεί εξ ολοκλήρου από ελληνικά μυαλά και χέρια, έγινε το ΣΚ που μας πέρασε στα πλαίσια του αγώνα ταχύτητας της ΦΙΛΠΑ στο Αεροδρόμιο του Τατοΐου.

Όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες, το δημιούργημα του Δημήτρη Κορρέ εμφανίστηκε «γυμνό». Αυτό έγινε αφενός επειδή η τελική μορφή του αμαξώματος δεν έχει καθοριστεί ακόμα, αφετέρου για να προβληθεί το σημαντικότερο ατού του Korres 4 έναντι οποιουδήποτε άλλου τετράτροχου έχει κυλίσει τις ρόδες του στο δρόμο: η επαναστατική ανάρτηση. Έμπνευση για το σχεδιασμό της αποτέλεσε η ανάρτηση του... Citroën 2CV.

Ο Δημήτρης Κορρές έχει καταφέρει να σχεδιάσει μια διάταξη ανάρτησης που δίνει ελευθερία άρθρωσης μεγαλύτερη από των καλύτερων οχημάτων εκτός δρόμου και κράτημα αντίστοιχο σπορ αυτοκινήτων στην άσφαλτο. Τα ελατήρια, που δεν φαίνονται πουθενά, είναι κρυμμένα πίσω από τα πλαϊνά μαρσπιέ, ενώ η συμπίεση κάθε τροχού μεταφέρεται ως δύναμη έκτασης στον διαγωνίως απέναντι. Ούτε τα αμορτισέρ δεν είναι συμβατικά, αφού λειτουργούν εντελώς διαφορετικά απ’ ότι έχουμε συνηθίσει.

Παράλληλα, το Korres 4 διαθέτει ένα πλήρως μηχανικό σύστημα ρύθμισης ύψους. Στη χαμηλότερη θέση η κοιλιά του μπορεί να ακουμπάει στο έδαφος (!) ενώ στην ψηλότερη απέχει 50 cm από αυτό. Ρηξικέλευθες λύσεις υιοθετούνται και στο σύστημα μετάδοσης του Korres 4. Μόνο ο κινητήρας είναι συμβατικός, αφού πρόκειται για τον 7λιτρο V8 505 ίππων της Chevrolet Corvette Z06. Οι εκτιμώμενες επιδόσεις είναι 0-100 km/h σε 3,8” καιτελική ταχύτητα κοντά στα 300 km/h.

Δείτε παρακάτω δύο ενδεικτικά βίντεο για τις δυνατότητες του αυτοκινήτου του Δημήτρη Κορρέ.

[Πηγή: 2CV forum / Φωτογραφίες: Κώστας Σινανίδης]

TAGS
node/39458

Jeep Wrangler Rubicon 392 Concept με κινητήρα V8

Το Jeep Wrangler γίνεται ακόμα ισχυρότερο βελτιώνοντας παράλληλα τις εκτός δρόμου δυνατότητές του.

Δευτέρα, 13 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Jeep Wrangler Rubicon 392 Concept με κινητήρα V8

Ανήμερα της πρεμιέρας του Ford Bronco, η FCA παρουσίασε το πρωτότυπο Jeep Wrangler Rubicon 392 Concept με κινητήρα V8 6,4 λίτρων για να κλέψει λίγο από τη δημοσιότητα του μεγαλύτερου ανταγωνιστή του εμβληματικού της μοντέλου.

Ο κινητήρας V8 χωρητικότητας 6,4 λίτρων (392 cubic feet) αποδίδει 450 PS και 610 Nm που μεταδίδονται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενισχυμένου αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων και βελτιωμένου συστήματος τετρακίνησης. Σύμφωνα με την Jeep, η επιτάχυνση 0-97 km/h απαιτεί λιγότερο από 5", ένα εντυπωσιακό νούμερο για Wrangler.

Για ακόμα καλύτερες δυνατότητες εκτός δρόμου, το Wrangler απέκτησε εμπρός και πίσω άξονες Dana 44, κεντρικό διαφορικό Selec-Track, ηλεκτρικό κλείδωμα Tru-Lok εμπρός και πίσω διαφορικού, τροχοί 17" με θηριώδη εκτός δρόμου ελαστικά 37", αλουμινένια ελατήρια Fox και κιτ ανύψωσης της Mopar που αυξάνει την απόσταση από το έδαφος κατά 51 mm στα 337 mm. Η εξάτμιση αλλάζει ήχο με το πάτημα ενός κουμπιού, καθιστώντας σαφές σε όλους πως αυτό το Wrangler είναι διαφορετικό.

Εκτός από τους τροχούς, το Jeep Wrangler Rubicon 392 Concept ξεχωρίζει από το φουσκωμένο καπό με την εισαγωγή αέρα, την εξωτερική απόχρωση Granite Crystal, τους προφυλακτήρες από ατσάλι, το βαρούλκο της Warn, το προστατευτικό κάλυμμα του πατώματος, τις κομμένες πόρτες, την υφασμάτινη αναδιπλόυμενη οροφή και τα αφαιρούμενα πάνελ. Στο εσωτερικό βρίσκουμε σπορ τιμόνι και νέα καθίσματα με δερμάτινες επενδύσεις Red Rock και χρυσές ραφές.

Η Jeep, αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο το Wrangler Rubicon 392 να εξελιχθεί σε έκδοση παραγωγής. Αν αυτό συμβεί, τότε θα είναι η πρώτη φορά από το μακρινό 1981 που ένα Jeep Wrangler φορά κινητήρα V8 - όπως το Jeep CJ με τον V8 5,0 λίτρων που απέδιδε 125 PS.

node/39427

Q4 Sportback e-tron concept: Το νέο ηλεκτρικό coupé SUV της Audi [video]

Μετά από το Audi Q4 e-tron, η γερμανική εταιρεία παρουσίασε και την Sportback εκδοχή του που θα κυκλοφορήσει το 2021.

Τετάρτη, 08 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Q4 Sportback e-tron concept: Το νέο ηλεκτρικό coupé SUV της Audi [video]

Μετά από το περσινό Q4 e-tron concept, η Audi παρουσίασε το το νέο Q4 Sportback e-tron concept - ένα ηλεκτρικό coupé SUV με δυναμική σχεδίαση με το οποίο μας προϊδεάζει για το αντίστοιχο μοντέλο παραγωγής που θα ακολουθήσει μέσα στο 2021.

Σχεδιαστικά, το Q4 Sportback e-tron ξεχωρίζει από το πιο συμβατικό αδερφάκι του χάρη στο διαφορετικό σχεδιασμό από τη μεσαία κολώνα και πίσω που παραπέμπει σε coupé. Η οροφή έχει έντονη κλίση και καταλήγει σε μια αεροτομή και επιθετικά φώτα που ενώνονται με μια λωρίδα LED. Πιο χαμηλά, ο μεγάλος προφυλακτήρας ενσωματώνει διακοσμητικές εσοχές, πτερύγια, φωτιζόμενο έμβλημα e-tron και διαχύτη σε απόχρωση αλουμινίου.

Την εικόνα συμπληρώνουν η διαφορετική γρίλια στο εμπρός μέρος, τα τονισμένα φτερά, οι τροχοί 22", η απόχρωση kinetic grey και τα μαρσπιέ που είναι βαμμένα σε dark grey (αντί για το πιο διακριτικό glossy black του Q4 e-tron)

Audi Q4 Sportback e-tron

Οι διαστάσεις είναι παραπλήσιες, με μήκος 4.600 mm (+10mm), πλάτος 1.900 mm (σταθερό), ύψος 1.600 mm (-10mm) και μεταξόνιο 2.770 mm (σταθερό), όμως το Sportback έχει καλύτερο συντελεστή οπισθέλκουσας 0.26 cd (-0.01 cd) χάρη στην πιο αεροδυναμική διαμόρφωση της ουράς.

Στο εσωτερικό η εικόνα είναι γνώριμη, καθώς το ταμπλό προέρχεται αυτούσιο από το Q4 e-tron με οθόνη αφής 12,3" που έχει κλίση προς τον οδηγό, ψηφιακό πίνακα οργάνων και head-up display με επαυξημένη πραγματικότητα. Η καμπίνα είναι αυστηρά τετραθέσια με τα καθίσματα να έχουν ενσωματωμένα προσκέφαλα. Οι ανοιχτόχρωμες επενδύσεις ενισχύουν την αίσθηση ευρυχωρίας, τα πατάκια είναι από ανακυκλώσιμα υλικά ενώ βρίσκουμε επίσης Alcantara και λεπτομέρειες από microfiber και plexiglass.

Audi Q4 Sportback e-tron

Όπως και το Q4 e-tron concept, έτσι και η έκδοση Sportback βασίζεται στην πλατφόρμα MEB του VW Group. Το ηλεκτρικό σύστημα αποτελείται από δύο ηλεκτροκινητήρες με 150 kW/310 Νm στον εμπρός άξονα και 75 kw/150 Nm στον πίσω άξονα. Η συνδυαστική απόδοση είναι 225 kW (306 PS) χαρίζοντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 6,3" και τελική ταχύτητα ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 180 m/h.

Η μπαταρία χωρητικότητας 82 kWh που ζυγίζει 510 kg, προσφέρει αυτονομία 450 km (WLPT) και μπορεί να φορτίσει στο 80% της ενέργειάς της σε περίπου μισή ώρα. Σύμφωνα με το δελτίο τύπου, οι πισωκίνητες εκδόσεις θα έχουν ακόμα μεγαλύτερη αυτονομία 500 km (WLPT) ανάμεσα σε κάθε φόρτιση.

Audi Q4

Η Audi κάνει λόγο για δυναμική οδική συμπεριφορά χάρη στο χαμηλό κέντρο βάρους που παραπέμπει σε σεντάν, και την αναλογία βάρους 50:50 ανάμεσα στους δύο άξονες. Η ανάρτηση αποτελείται από γόνατα MacPherson εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, με ενεργά αμορτισέρ.

Εκτός από το Q4 Sportback e-tron που θα είναι το έβδομο κατά σειρά ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής της Audi, η εταιρεία παρουσίασε πρόσφατα και τα e-tron S και e-tron Sportback S. Η γερμανική εταιρεία έχει ανακοινώσει πως η γκάμα της θα περιλαμβάνει πάνω από 20 ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι το 2025, με στόχο τα εξηλεκτρισμένα μοντέλα να αφορούν το 40% των συνολικών της πωλήσεων.

[Πηγή: Audi]