Πρεμιέρα για το ανανεωμένο Toyota Aygo X με τους 116 PS

Πρεμιέρα για το ανανεωμένο Toyota Aygo X με τους 116 PS

H υβριδική τεχνολογία της ιαπωνικής φίρμας κουμπώνει στο ανανεωμένο Toyota Aygo X που υπόσχεται ασυναγώνιστη οικονομία καυσίμου ανοίγοντας νέα σελίδα στην κατηγορία του.

Χρησιμοποιώντας τα μηχανικά μέρη των μεγαλύτερος Yaris και Yaris Cross το ανανεωμένο Toyota Aygo X υπόσχεται σύμφωνα με την Toyota τις χαμηλότερες εκπομπές CO2 από οποιοδήποτε άλλο υβριδικό αυτοκίνητο στην Ευρώπη.

Το φρεσκαρισμένο μίνι του ιαπωνικού κολοσσού κατασκευάζεται στην Ευρώπη (στο εργοστάσιο της Toyota στo Κόλιν της Τσεχίας) προκειμένου να ανταποκρίνεται με τον καλύτερο τρόπο στις ανάγκες των καταναλωτών της Γηραιάς Ηπείρου.

Όπως βλέπουμε, το Aygo X έχει αποκτήσει πλέον μια πιο επιθετική μάσκα με νέα φωτιστικά σώματα και μεγαλύτερο καπό. Στο προφίλ και στο πίσω μέρος δεν παρατηρούμε μεγάλες αλλαγές (μαύρα προστατευτικά και ζάντες που φτάνουν τις 18”), μιας και όπως τόνισαν οι άνθρωποι της Toyota το Aygo X που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 2022 είναι ένα αυτοκίνητο που ακόμα και σήμερα αρέσει στο κοινό. Ενδεικτικά να αναφέρουμε πως μετρά περί τις 287.000 πωλήσεις.  

Η έλευση του ανανεωμένου Toyota Aygo X στην ελληνική αγορά αναμένεται στα τέλη του 2025

Toyota Aygo X

Ο εσωτερικός διάκοσμος παραμένει σύγχρονος και κομψός, με ψηφιακό πίνακα επτά ιντσών, ηλεκτρονικό χειρόφρενο, ξεχωριστό πάνελ για τον κλιματισμό με φυσικούς διακόπτες, δύο θύρες USB-C, ασύρματη φόρτιση, ψηφιακό κλειδί, αναδιπλούμενους ηλεκτρικούς καθρέπτες και τεχνολογία καθαρισμού αέρα nanoeX™ στις πλουσιότερες εκδόσεις. Η Toyota αναφέρει πως τέσσερις επιβάτες θα βολευτούν χωρίς παραχωρήσεις με την χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ να αγγίζει τα 231 lt.

Ο μεγαλύτερος νεωτερισμός του ανανεωμένου Aygo X αφορά τον κινητήρα του. Καθώς ο 1.000άρης βενζινοκινητήρας της εν κυκλοφορία γενιάς αντικαθίσταται πλέον από τον 1.500άρη των 116 ίππων. Το 0-100 km/h έρχεται σε λιγότερο από 10” και οι εκπομπές CO2 είναι μόλις 86 g/km (18% μικρότερο ανθρακικό αποτύπωμα σε σχέση με τον προκάτοχό του).

Toyota Aygo X

Για να προσαρμοστεί ώστε να φιλοξενεί τα υβριδικά εξαρτήματα χωρίς να αλλάξει το μεταξόνιο των 2.43 m ή τον χώρο αποσκευών, απαιτήθηκαν καινοτόμες λύσεις συσκευασίας.  Για πρώτη φορά σε υβριδικό Toyota, οι δύο στοίβες κυψελών της μπαταρίας είναι τοποθετημένες κατά μήκος κάτω από τα πίσω καθίσματα, εξοικονομώντας χώρο. Η μπαταρία μεταφέρθηκε κάτω από τον χώρο αποσκευών χωρίς να μειώνεται η χωρητικότητα.

Χάρη στην πλατφόρμα GA-B και τη χαμηλή τοποθέτηση της υβριδικής μπαταρίας, το αυτοκίνητο έχει χαμηλό κέντρο βάρους, άκαμπτο αμάξωμα και ακτίνα στροφής 4,7 μέτρα για ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία και ευκολία χρήσης εντός πόλης.

Toyota Aygo X

Παράλληλα, οι άνθρωποι της Toyota υπόσχονται βελτιωμένη ηχομόνωση χάρη στα νέα εξαρτήματα απόσβεσης θορύβου. Ακόμη το Aygo X εξοπλίζεται με το πακέτο Toyota Safety Sense, με βελτιωμένο σύστημα πρόληψης σύγκρουσης, υποβοήθηση παραμονής στη λωρίδα, αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας. Αλλά και νέες λειτουργίες όπως σύστημα ακινητοποίησης έκτακτης ανάγκης και προληπτική υποβοήθηση οδηγού. Για πρώτη φορά στο Aygo X, υποστηρίζονται ασύρματες ενημερώσεις λογισμικού (OTA).

Τέλος, για πρώτη φορά παρουσιάζεται και η έκδοση GR Sport, με πιο σπορ εμφάνιση και πινελιές από την Gazoo Racing. Ξεχωρίζει η δίχρωμη Mustard απόχρωση, το μοτίβο G-pattern στη μάσκα και οι ειδικές ζάντες. Εσωτερικά διαθέτει λεπτομέρειες σε μαύρο και γκρι, καθώς και κεντήματα GR. Η ανάρτηση και το τιμόνι έχουν ρυθμιστεί ειδικά για πιο σπορτίβ συμπεριφορά χωρίς να θυσιάζεται η άνεση στην πόλη.

Toyota Aygo X GR Sport

Η έλευση του ανανεωμένου Toyota Aygo X στην ελληνική αγορά αναμένεται στα τέλη του 2025.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube