node/36888

Porsche Taycan 4S: Η πιο προσιτή έκδοση

Μικρότερη μπαταρία και χαμηλότερη απόδοση με εκτιμώμενη τιμή από €112.000 στην ελληνική αγορά.

Περίπου ενάμιση μήνα μετά από την πρεμιέρα των Taycan Turbo και Taycan Turbo S, η Porsche παρουσιάζει την Taycan 4S, μια πιο προσιτή έκδοση με χαμηλότερη ισχύ και μικρότερη μπαταρία.

porsche

Η βασική Taycan 4S έχει δύο ηλεκτροκινητήρες (ένα σε κάθε άξονα) με συνδυαστική απόδοση 530 PS (390 kW) και μπαταρία χωρητικότητας 79,2 kWh. Για όσους θέλουν κάτι περισσότερο, η εταιρεία προσφέρει και το πακέτο Performance Battery Plus που αυξάνει την απόδοση στους 571 PS (420 kW) και την χωρητικότητα της μπαταρίας στα 93,4 kWh (ίδια μπαταρία με τις Taycan Turbo και Taycan Turbo S). Η Porsche δεν ανακοίνωσε την αυτονομία των νέων εκδόσεων καθώς βρίσκονται σε διαδικασία μετρήσεων. Πάντως γνωρίζουμε πως χάρη στην τεχνολογία 800 volt, η μπαταρία φορτίζει από το 5% στο 80% σε μόλις 22,5 λεπτά μέσω ταχυφορτιστή.

Ανεξαρτήτως μπαταρίας, η Taycan 4S επιταχύνει από τα 0-97 km/h σε 3,8" και η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 km/h. Επιπλέον, το μοντέλο εξοπλίζεται με το ενεργό σύστημα Porsche 4D Chassis Control, αερανάρτηση και ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ PASM (Porsche Active Suspension Management). Τα φρένα αποτελούνται από αεριζόμενους δίσκους 360 mm εμπρός με 6πίστονες δαγκάνες βαμμένες σε κόκκινο χρώμα, και 358 mm πίσω με 4πίστονες δαγκάνες.

porsche

Η νέα έκδοση ξεχωρίζει από τις ισχυρότερες Turbo και Turbo S χάρη στις νέες ζάντες 19" με αεροδυναμικό σχεδιασμό, τη μαύρη απόχρωση του πίσω διαχύτη (αντί για το χρώμα του αμαξώματος) και την ελαφρώς διαφορετική διαμόρφωση του εμπρός σπλίτερ και των πλευρικών μαρσπιέ. O συντελεστής οπισθέλκουσας του γερμανικού σπορ σεντάν ξεκινά από τα 0,22 cd.

Στο εσωτερικό η Porsche προσφέρει την επιλογή για επενδύσεις χωρίς καθόλου δέρμα, με χρήση ανακυκλώσιμων υλικών. Στο βασικό εξοπλισμό ανήκουν ηλεκτρικά καθίσματα με μνήμες για οκτώ διαφορετικές ρυθμίσεις, keyless entry και ambient εσωτερικός φωτισμός.

Η εμπορική πορεία της Taycan 4S θα ξεκινήσει την άνοιξη του 2020 με εκτιμώμενη τιμή από.€112.000 στην ελληνική αγορά. Αντίστοιχα, η Taycan Turbo ξεκινά στην Ελλάδα από €159.400 και η κορυφαία Taycan Turbo S από €194.100.

node/39112
Mercedes-AMG E 53 Coupé

Η Mercedes-Benz κόβει τις «63άρες AMG» από τις E-Class Coupé και Cabriolet

Εάν αναρωτιόσασταν για την άφιξη του V8 στην ανανεωμένη E-Class, να ξέρετε ότι δεν θα υπάρχει πλέον στις κουπέ και κάμπριο. Επομένως θα επιβιώσει μόνο η μπερλίνα AMG E 63, αφήνοντας το πεδίο ελεύθερο σε Audi RS7 και BMW M8.

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Η Mercedes-Benz κόβει τις «63άρες AMG» από τις E-Class Coupé και Cabriolet

Η Mercedes-Benz επανεξετάζει διαρκώς τα πολλά μοντέλα της: Κάποια διατηρούνται, κάποια νέα εμφανίζονται και άλλα εξαφανίζονται. Έτσι μπορεί ο κινητήρας V8 4.0 biturbo της AMG να δίνει σήμερα το παρών σχεδόν σε όλα τα SUV, αρχής γενομένης από την GLC, αλλά δεν ισχύει το ίδιο και για την E-Class. Ανανεωμένη εφέτος, μία από τις γηραιότερες Mercedes-Benz μαζί με την C-Class, η Ε διατίθεται σε τέσσερις εκδόσεις: μπερλίνα, στέισον, κουπέ και καμπριολέ.

Οι δύο τελευταίες, που επικεντρώνονται περισσότερο στο φαν, δεν θα έχουν πρόσβαση ωστόσο στον διτούρμπινο V8. Σύμφωνα με το αμερικανικό website Motor1, ο Γερμανός κατασκευαστής αποφάσισε να μην εντάσσει πλέον τις 63άρες εκδόσεις AMG στον κατάλογο των E-Class Coupé και Cabriolet, επειδή απλώς «δεν υπάρχει πλέον αυτή η ανάγκη».

Μια περίεργη επιλογή, δεδομένης της λιγότερο οικογενειακής τοποθέτησής τους στην γκάμα της E-Class σε σχέση με την μπερλίνα και τη στέισον. Οι 6κύλινδρες E 53 των 435 ίππων είναι κατά τα φαινόμενα επαρκείς και κατάλληλες για τη Mercedes-Benz σε αυτή την κατηγορία. Και επίσης κατά τα φαινόμενα, δεν θεωρεί πρόβλημα να αφήσει τις Audi και BMW να παίζουν μόνες τους μπάλα με μοντέλα όπως τα RS7 και M8.

node/39108

Honda: Έρχονται περισσότερα μοντέλα με περιπετειώδη εμφάνιση όπως το Jazz Crosstar

Για εκείνους που δεν θέλουν να αγοράσουν SUV αλλά διατηρούν ένα δραστήριο τρόπο ζωής.

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Honda: Έρχονται περισσότερα μοντέλα με περιπετειώδη εμφάνιση όπως το Jazz Crosstar

Το Jazz Crosstar, δηλαδή η περιπετειώδης έκδοση του νέου Jazz, θα ανοίξει το δρόμο και για άλλα μοντέλα της Honda με εμφάνιση που θα παραπέμπει σε SUV, καθώς η ιαπωνική φίρμα αναγνωρίζει την αυξημένη ζήτηση τους από το κοινό.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Επίσημο: Νέο Honda Jazz

Όπως δήλωσε ο Takeki Tanaka, υπεύθυνος εξέλιξης του Honda Jazz: «Η ζήτηση για συμπαγή πολυχρηστικά οχήματα είναι μια νέα μόδα, και στο μέλλον θα έχουμε μερικές εκδόσεις σε αυτή την κατεύθυνση. Οι αγοραστές του Jazz ανήκουν σε πολλά διαφορετικά ηλικιακά γκρουπ, και μας ενδιέφερε συγκεκριμένα να ικανοποιήσουμε πελάτες που ενδιαφέρονται για προηγμένη τεχνολογία και ένα δραστήριο τρόπο ζωής. Αυτό ήταν το κίνητρό μας για την εξέλιξη του Crosstar.»

«Μερίδα του αγοραστικού κοινού δεν συμμερίζεται την ανάγκη για SUV, λόγω του μεγάλου όγκου και του μειονεκτήματος στην οικονομία καυσίμου. Αυτοί είναι οι πελάτες που δεν θα ήθελαν ένα hatchback ή ένα saloon, αλλά προτιμούν να ξεχωρίζουν με ένα όχημα που να επικοινωνεί προς τα έξω τον δραστήριο τρόπο ζωής τους, και σε αυτούς πιστεύουμε πως το Crosstar ταιριάζει ιδανικά.»

Εκτός από τη Honda, αρκετοί άλλοι κατασκευαστές δείχνουν να ακολουθούν την τάση της αγοράς για μοντέλα crossover, όπως η Subaru με το XV, η Ford με τα Fiesta Active και Focus Active, η KIA με το xCeed, η Toyota με το Corolla Trek και η Audi με το A1 Citycarver.

[Πηγη: Autocar]