node/34507

Porsche Taycan: 20.000 πελάτες έκαναν ήδη προ-κράτηση

Η Porsche επιβεβαίωσε ότι η Taycan θα παρουσιαστεί επισήμως στο κοινό τον Σεπτέμβριο, επ’ ευκαιρία της ΙΑΑ 2019, στην Φρανκφούρτη. Και ότι 20.000 άνθρωποι έδωσαν ήδη προκαταβολή €2.500 για προ-κράτηση.

Άλλοι καιροί, άλλα ήθη! Ο κόσμος του αυτοκινήτου γίνεται όπως αυτός των video games. Στα τελευταία, είναι πλέον σύνηθες να αγοράζεις ημιτελή παιχνίδια, στη φάση της εξέλιξης «beta». Αυτό που αποκαλείται ως «εκ των προτέρων πρόσβαση», εφαρμόζει πλέον και η αυτοκινητοβιομηχανία, ειδικά οι ακριβές φίρμες, που φαίνεται να έχουν χτυπήσει φλέβα χρυσού. Η πιο γνωστή καμπάνια εκκίνησης είναι αυτή του Tesla Model 3: Παρουσιάστηκε τον Μάρτιο του 2016, με τις πρώτες παραδόσεις να γίνονται τρία χρόνια αργότερα.

Στην Porsche, επίσης πήραν το χρόνο τους -με το αζημίωτο- μέχρι να παρουσιάσουν την Taycan. Η τελική έκδοση παραγωγής θα λανσαριστεί τον Σεπτέμβριο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, όπως μόλις επιβεβαίωσε η Porsche, η οποία επωφελήθηκε της ευκαιρίας για να αναφέρει ότι 20.000 άτομα έχουν ήδη υπογράψει την προκαταβολή ύψους € 2.500 για τη γερμανική ηλεκτρική μπερλίνα. 

Porsche Taycan

Όλοι τους, προφανώς, χωρίς να γνωρίζουν το τελικό σχέδιο του αυτοκινήτου, πώς θα είναι η καμπίνα και χωρίς να είναι σε θέση να δοκιμάσουν το αυτοκίνητο. Προς το παρόν, η Porsche απλώς μιλάει για 500 km αυτονομίας, αλλά σύμφωνα με το παλιό πρότυπο NEDC. Όσον αφορά τα άλλα χαρακτηριστικά που έχει δώσει η Porsche στη δημoσιότητα, η Taycan θα φορά δύο κινητήρες (ένας σε κάθε άξονα) που θα αποδίδουν συνδυασμένη ισχύ 600 PS. Η γερμανική μπερλίνα θα χρειάζεται λιγότερο από 3,5” για το σπριντ των 0-100 km/h και 12” για το αντίστοιχο των 0-200 km/h. 

Αυτές οι 20.000 οψιόν αγοράς προέρχονται από όλο τον κόσμο -και από την Ευρώπη- και αυτό που μπορούμε μπορούμε να στοιχηματίσουμε με ασφάλεια είναι ότι οι περισσότεροι αγοραστές θα είναι Νορβηγοί και θα ακολουθούν οι Γερμανοί.

node/39677

Porsche 911 GT3 RS MR: Το καλό έγινε ακόμα καλύτερο [video]

Η Manthey-Racing βελτιώνει την κορυφαία έκδοση πίστας της Porsche 991.2 στη δύση της καριέρας της.

Κυριακή, 09 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Porsche 911 GT3 RS MR: Το καλό έγινε ακόμα καλύτερο [video]

Μετά από τη βελτιωμένη Porsche 911 GT2 RS MR που το 2018 έκανε ρεκόρ γύρου 6’ 40” 33 στο Nürburgring (7" πιο γρήγορη από την εργοστασιακή 911 GT2 RS), η Manthey-Racing επιστρέφει με ένα πλήρες βελτιωτικό πακέτο για την Porsche 911 GT3 RS το οποίο απευθύνεται σε εκείνους που θέλουν ένα όχημα απόλυτα στημένο για την πίστα.

Το μοντέλο βασίζεται στην GT3 RS της γενιάς 991.2 καθώς αυτή βρίσκεται στη δύση της καριέρας της λίγο πριν από την πρεμιέρα της αντίστοιχης έκδοσης της 992.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε την 991.2 Porsche 911 GT3 RS [video]

Αισθητικά, η 911 GT3 RS MR ξεχωρίζει χάρη στους προαιρετικούς τροχούς από μαγνήσιο με αεροδυναμικά καλύμματα από ανθρακονήματα, τα επιπλέον πτερύγια στον προφυλακτήρα, τις προεκτάσεις των μαρσπιέ, τη μεγάλη σταθερή φτερούγα στην ουρά από ανθρακονήματα και το νέο ανθρακονημάτινο κάλυμμα του κινητήρα.

Porsche 911 GT3 RS MR

Όλα αυτά προστέθηκαν με γνώμονα τη βελτίωση της παραγωγής κάθετης δύναμης στην πίστα και τη διατήρηση του βάρους σε χαμηλά επίπεδα, όμως οι επεμβάσεις δε σταματούν εκεί. Το πακέτο περιλαμβάνει επίσης ρυθμιζόμενη ανάρτηση MR coilover kit με σφιχτότερα ελατήρια και αναβαθμισμένα τακάκια των φρένων. Η Manthey-Racing εξέλιξε τα εν λόγω εξαρτήματα μετά από δοκιμές σε διάφορες πίστες ανά τον κόσμο, χρησιμοποιώντας την εμπειρία της από τους αγώνες.

Όσοι ενδιαφέρονται για αναβάθμιση της δικής τους GT3 RS μπορούν να επικοινωνήσουν με την εταιρεία για αγορά και τοποθέτηση του kit. Δε γνωρίζουμε το κόστος του πακέτου αλλά αν κρίνουμε από την 911 GT2 RS MR δεν θα είναι φθηνό καθώς εκεί οι επεμβάσεις κόστιζαν €95.000!

[Πηγή: Manthey-Racing]

node/39675

Το 2023 το νέο Nissan GT-R

Σύμφωνα με πληροφορίες η εξέλιξη του μοντέλου έχει ήδη ξεκινήσει η εξέλιξή του και θα έχει ολοκληρωθεί μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.

Κυριακή, 09 Αυγούστου 2020 | Αργύρης Τούντας Επικοινωνία

Το 2023 το νέο Nissan GT-R

Σχετικά με την αντικατάσταση του θρυλικού πλέον Nissan GT-R έχουν γραφτεί πολλά. Ωστόσο από τον τελευταίο Οκτώβριο έχει επιβεβαιωθεί επίσημα πως η απάντηση είναι θετική ως προς αυτό το πρότζεκτ.

Πρόσφατα μάλιστα, ο COO (Chief Operating Officer) της Nissan Motor Co. ανέφερε σε συνέντευξή του στο Automotive News πως η εταιρεία ήδη δουλεύει επάνω στην επόμενη γενιά του μοντέλου και σύμφωνα με τα λεγόμενά του θα είναι έτοιμη μέσα στο 2023.

Επιβεβαίωσε δε πως γίνονται μελέτες και πάνω σε υβριδικό σύστημα, όπως άλλωστε είχαμε ξαναγράψει τον προηγούμενο Οκτώβριο, το οποίο θα έχει τις ρίζες του στους αγώνες και θα είναι KERS (Kinetic Energy Recovery System). Η χρήση του τελευταίου πάντως δε θα πρέπει να θεωρείται ακόμα δεδομένη.

Δείτε ακόμα: "Συγκρίνουμε" στην Ιταλία Nissan GT-R και Lamborghini Urus

TAGS