node/35030

Porsche: Ετοιμάζει υβριδικές και ηλεκτρικές Boxster και Cayman

Ο Oliver Blume επιβεβαίωσε τα σχέδια εξηλεκτρισμού των σπορ διθέσιων μοντέλων.

H Porsche ετοιμάζει πλήρως ηλεκτροκίνητες αλλά και υβριδικές εκδόσεις των 718 Boxster και 718 Cayman σύμφωνα με τον πρόεδρο της εταιρείας, Oliver Blume.

«Έχουμε ήδη κατασκευάσει ηλεκτρικά πρωτότυπα της 718 και ένα υβριδικό πρωτότυπο βρίσκεται σε διαδικασία εξέλιξης. Αν δούμε τη νέα γενιά αυτών των μοντέλων είναι πιθανό, όμως δεν είναι ακόμα ξεκάθαρο αν θα είναι επαναφορτιζόμενο υβριδικό ή απλά υβριδικό.», δήλωσε στο Autocar ο Oliver Blume.

Porsche 718

Η νέα γενιά των μοντέλων αναμένεται να μπει στην παραγωγή το 2022, με την Porsche να εξετάζει το ενδεχόμενο τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα διθέσια sportscar να διατεθούν στην αγορά παράλληλα με υβριδικές εκδόσεις των σημερινών γενιών τους, κάτι αντίστοιχο δηλαδή με την στρατηγική που έχει ανακοινώσει για τη νέα Macan.

«Για τουλάχιστον δύο με τρία χρόνια θα έχουμε και τα δύο. Σε αυτό το σημείο θα αποφασίσουμε αν θα αναβαθμίσουμε τους κινητήρες εσωτερικής καύσης σύμφωνα με τα πρότυπα Euro 7, ή αν θα συνεχίσουμε πλήρως ηλεκτρικά. Ο ρυθμός με τον οποίο οι χώρες αλλάζουν προτιμήσεις είναι διαφορετικός - για παράδειγμα η Κίνα θέλει ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα τώρα ενώ η Ρωσία δεν είναι και τόσο βιαστική.» δήλωσε ο Oliver Blume.

Η ηλεκτρικές 718 Boxster και 718 Cayman θα βασίζονται σε μια κοντύτερη έκδοση της πλατφόρμας PPE που χρησιμοποιούν οι Taycan και Taycan Sports Turismo. Όσο για τις mild-hybrid και plug-in hybrid εκδόσεις, αυτές θα χρησιμοποιούν την τεχνολογία εξηλεκτρισμού που εξελίσσεται ήδη για την ανανεωμένη 911.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το σύστημα 48V θα συνεργάζεται με ηλεκτροκινητήρα που θα ενσωματωθεί σε μια εξελιγμένη έκδοση του αυτόματου κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Porsche 718

Μέχρι το 2025, οι μπαταρίες θα προσφέρουν αύξηση της αυτονομίας κατά 25%, χάρη σε μεγαλύτερη πυκνότητα και βελτιωμένη σχέση βάρους-απόδοσης. Ο όμιλος Volkswagen έχει ήδη επενδύσει £76 εκατομμύρια λίρες στην εταιρεία QuantumScape, επιτρέποντας και στην Porsche να έχει πρόσβαση στις τελευταίες εξελίξεις των μπαταριών τεχνολογίας solid-state.

Πηγή: Autocar

node/39179
FIAT e-Ducato

H FΙΑΤ λανσάρει το ηλεκτρικό e-Ducato

Νέα είσοδος στον κόσμο των ηλεκτρικών επαγγελματικών οχημάτων με το FΙΑΤ e-Ducato, το οποίο έρχεται να συνδράμει το Ducato CNG στην γκάμα του Ιταλού κατασκευαστή.

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

H FΙΑΤ λανσάρει το ηλεκτρικό e-Ducato

Σιγά σιγά, ο κόσμος των ηλεκτρικών επαγγελματικών βαν επεκτείνεται. Η Ford, το Grοupe PSA, το Volkswagen Group, το γκρουπ της Renault… Η γκάμα της επιλογής γίνεται όλο και πιο σημαντική και σήμερα έρχεται η Fiat Chrysler Automobiles να πάρει κι αυτή μέρος στο πάρτι. 

Ο ιταλο-αμερικανικός γίγαντας βρίσκεται μάλλον πίσω από τις εξελίξεις, καθυστερώντας τον εξηλεκτρισμό των μοντέλων του, οπότε η άφιξη του e-Ducato είναι ένα μοναδικό γεγονός και έρχεται σε συνέχεια της παρουσίασης του πρωτοτύπου πριν από ένα χρόνο.

FIAT e-Ducato 

Φιγουράροντας στην γκάμα δίπλα στο Ducat GNV, το e-Ducato ήταν μια ευκαιρία για τη FIAT να παρουσιάσει έναν ολοκαίνουργιο λογότυπο που συνδυάζει ιδιαίτερη γραμματοσειρά και μπλε χρώμα.

FIAT e-Ducato

Η FIAT ανακοινώνει ότι έχει αναλύσει περίπου 28.000 σχόλια πελατών επαγγελματικών οχημάτων για να μάθει με μεγαλύτερη ακρίβεια τις χρήσεις και το όριο της ηλεκτρικής κινητικότητας σε αυτόν τον τομέα: «Οι αναλύσεις επικεντρώθηκαν στα χιλιόμετρα, στη δυνατότητα διαμόρφωσης του μοντέλου για κάθε τύπο αποστολής, στα έξοδα κατανάλωσης, στη χρήση του οχήματος και στη θερμοκρασία», διευκρίνισε η FIAT.

FIAT e-Ducato

Το αποτέλεσμα είναι ένα Ducato νέου τύπου που υιοθετεί ηλεκτροκινητήρα 90 kW (122 PS) και 280 Nm, με δυνατότητα φόρτωσης μεταξύ 10 m3 και 17 m3 ανάλογα με την έκδοση, και με ωφέλιμο φορτίο 1.950 kg. Η FIAT θα προσφέρει πολλές επιλογές συστοιχιών στο Ducato, οι οποίες θα έχουν αυτονομία που θα κυμαίνεται από 220 έως 360 km για τις πιο απαιτητικές παραλλαγές.

Φανταζόμαστε ότι η FIAT θα πρέπει να επανέλθει αργότερα με περισσότερες πληροφορίες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά, την τιμή και την γκάμα που δεν είναι ακόμη πλήρως γνωστά.

FIAT e-Ducato

node/39178
MG ZS EV

MG ZS: To ηλεκτρικό SUV σε έκδοση μεγάλης αυτονομίας

Μέλος και ιδιοκτησία του κινεζικού ομίλου SAIC, η MG ετοιμάζει μια έκδοση με αυτονομία 500 km για το ηλεκτρικό SUV της.

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

MG ZS: To ηλεκτρικό SUV σε έκδοση μεγάλης αυτονομίας

Γιορτάζοντας την αναγέννηση της βρετανικής φίρμας, το MG ZS EV κυκλοφόρησε πριν από λίγες εβδομάδες σε κάποιες από τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές. 

Το ευρωπαϊκό μοντέλο φορά μπαταρία 44 kWh που επιτρέπει στο ηλεκτρικό SUV να έχει αυτονομία έως 260 km στον κύκλο WLTP. Μια ικανοποιητική απόδοση για την καθημερινή χρήση, αλλά αναμφίβολα περιορισμένη για ταξίδια μέσης/μεγάλης απόστασης. 

Προκειμένου να μην στερηθεί το πελατολόγιο των χιλιομετροφάγων, η MG λέγεται ότι ετοιμάζει μια νέα μπαταρία για να αυξήσει την εμβέλεια του ηλεκτρικού της SUV της στα 500 km. Σε αυτό το στάδιο ούτε η χωρητικότητα της νέας συστοιχίας έχει καθοριστεί, ως εκ τούτου ούτε πάνω σε ποιο κύκλο έχει υπολογιστεί η παραπάνω αυτονομία.

Το ινδικό πρακτορείο ειδήσεων Livemint ανέφερε ότι το αυτοκίνητο θα λανσαριστεί το 2022 στην ινδική αγορά, όπου οι πωλήσεις του MG ZS έχουν ξεκινήσει καλά. Αλλά μιας και όλα τα αυτοκίνητα της MG κατασκευάζονται στις εγκαταστάσεις ενός και μόνου εργοστασίου, μπορούμε να υποθέσουμε με μια σχετική ασφάλεια ότι αυτή η έκδοση μεγάλης αυτονομία θα φτάσει στην Ευρώπη με τον ίδιο χρονικό ορίζοντα.