Φαρδύτερη πλατφόρμα για το νέο Range Rover Evoque

Φαρδύτερη πλατφόρμα για το νέο Range Rover Evoque

Ένα πρώιμο μουλάρι εξέλιξης για τη δεύτερη γενεά του Evoque «επιδεικνύει» τους νέους βραχίονες στην ανάρτηση και φαρδύτερα μετατρόχια.

Μουλάρι πρώιμης εξέλιξης του Range Rover Evoque δεύτερης γενιάς απαθανατίστηκε σε δοκιμές με φαρδύτερα μετατρόχια και νέα στοιχεία στην ανάρτηση.

Κάτι που μας αφήνει να υποθέσουμε ότι το νέο Evoque θα πατά σε καινούργια, μεγαλύτερη πλατφόρμα και ως εκ τούτου θα παρέχει περισσότερο χώρο στην καμπίνα.

Το μεταξόνιο του αυτοκινήτου δείχνει αμετάβλητο, αλλά από την άλλη χρησιμοποιεί τελείως ανασχεδιασμένους βραχίονες στο set-up της ανάρτησης.

Πέρα όμως από τα δομικά και δυναμικά στοιχεία, αλλαγές υπάρχουν και στο αμάξωμα. Οι θόλοι των τροχών και το ψηλότερο πίσω μέρος μπορεί να αποδοθεί σε αλλαγές τόσο στο σασί όσο και στο αμάξωμα, ενώ ο πιο επίπεδος πίσω προφυλακτήρας υπονοεί πιο κάμπακτ σχεδιασμό στο αντίστοιχο μέρος. Πάντως, αυτό που αναμένουμε σχετικά με το στιλ του αυτοκινήτου είναι κάτι ανάλογο με αυτό που γνωρίζουμε ήδη από το νέο Range Rover Velar και το Discovery.

Το καμουφλάζ που καλύπτει την μύτη του αυτοκινήτου είναι ένα σημάδι ότι η Land Rover δοκιμάζει αυτό το μουλάρι με κομμάτια που προσεχώς θα μπουν στην παραγωγή. Πηγές του Autocar UK πιστεύουν ότι το νέο εμπρός μέρος αποτελεί αντικείμενο των δοκιμών που βλέπουμε, τεστάροντας την ψύξη του κινητήρα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Range Rover Evoque Convertible 2.0 TD4 180 PS

Η Land Rover τηρεί σιγή ιχθύος σχετικά με τον αντικαταστάτη του Evoque, δηλώνοντας ότι δεν σχολιάζει προσεχή μοντέλα. Παρόλα αυτά, η ίδια πηγή λέει ότι αυτή είναι η πλατφόρμα του Evoque Mk2 και ότι σχεδιάστηκε προκειμένου να φιλοξενήσει τους πρόσφατους 4κύλινδρους κινητήρες, ντίζελ και βενζίνης, της σειράς Ingenium. Μοτέρ που προσφέρουν βελτιωμένες επιδόσεις, μειωμένες εκπομπές και χαμηλότερη κατανάλωση.

Τα στοιχεία της ασφαλιστικής κάλυψης δείχνουν ότι το μουλάρι δοκιμών είναι ένα δίλιτρο τουρμποντίζελ, είτε αυτό που διατίθεται με το υφιστάμενο Evoque είτε κάποιο μελλοντικό σύνολο μοτέρ/κιβωτίου, αλλά μένει να το αποσαφηνίσουμε. Πάντως, η τροποποιημένη τάπα του ρεζερβουάρ μας ωθεί να υποθέσουμε το δεύτερο.

Το νέο Range Rover Evoque Mk2 πιθανότατα θα είναι μοντέλο 2020, οπότε πρέπει να το αναμένουμε μέσα στο 2019.

[Πηγή και περισσότερες φωτογραφίες Αutocar]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube