node/34921

Peugeot: Ξαναβάζει σε παραγωγή το 405!

Όχι! Καλά διαβάσατε! Η κυβέρνηση του Αζερμπαϊτζάν ανακοίνωσε την έναρξη παραγωγής του 405. Peugeot και Khazar θα κατασκευάζουν μία και μόνη αυτόματη έκδοση.

Ύστερα από το Ιράν, η Κεντρική Ασία. Το Peugeot 405 αρνείται πεισματικά να πάρει σύνταξη. Η μπερλίνα του Sochaux, με ηλικία άνω των τριάντα ετών, παράγεται και πάλι στο Αζερμπαϊτζάν, ενώ ο Γάλλος κατασκευαστής το συναρμολογεί επί τόπου με την τοπική εταιρεία Khazar. Το περίεργο δε είναι ότι το αυτοκίνητο ονομάζεται «Peugeot Khazar 406», ενώ στην πραγματικότητα είναι προφανές ότι πρόκειται για την πλατφόρμα του 405.

Από το 1987 που πρωτολανσαρίστηκε, η γαλλική μπερλίνα έχει εκσυγχρονιστεί σε μεγάλο βαθμό: Αυτόματο σύστημα κλιματισμού, ηλεκτρικά εμπρός καθίσματα, θύρες USB ή ακόμα και... ραντάρ όπισθεν.

Peugeot Khazar 406

Προφανώς, υφιστάμενο πάνω στη βάση του Peugeot 405, μην περιμένετε θαύματα από την άποψη των μηχανικών μερών. Ξεχάστε τα σύγχρονα μοτέρ Puretech και τους άλλους κινητήρες BlueHDi. Εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα μπλοκ βενζίνης της παλιάς κοπής της Peugeot, με εκατό άλογα.

To μοτέρ θα είναι πιθανότατα ένας TU5 με 1.587 cc, αν και δεν ξέρουμε σε ποια ακριβώς έκδοσή του. Αλλά για να μιλούν για 100 περίπου άλογα πιθανότατα θα πρόκειται για τον 8βάλβδιδο TU5 JP/L4 ή TU5 JP+ και όχι για το 16βάλβιδο J4/JP4.

Peugeot Khazar 406

Το εργοστάσιο θα παράγει 1.000 μονάδες ετησίως από το «Khazar 406» και από τη στιγμή που μόλις ξεκίνησε τη λειτουργία του, είναι σαφές ότι η συνταξιοδότηση της γαλλικής μπερλίνας δεν φαίνεται στον ορατό ορίζοντα. Η παρουσία της Peugeot σε αυτό το μέρος του πλανήτη δεν οφείλεται στην τύχη, καθώς είναι στρατηγική, ειδικά όσον αφορά τις εξαγωγές σε Ασία και Ρωσία.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Peugeot 403 1955-1967

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Peugeot 404 1960-1975 [video]

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Peugeot 504 1968-1983 [video]

Peugeot Khazar 406

node/39154
Lancia e-Integrlae

Ηλεκτροσόκ για τη Lancia Delta HF Integrale

Η εταιρεία του rallycrossman, Guerlain Chicherit ανακοινώνει τη δημιουργία ενός rétrofit για τη Lancia Delta HF Integrale, φέρνοντάς την στην εποχή της ηλεκτροκίνησης.

Τετάρτη, 03 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Ηλεκτροσόκ για τη Lancia Delta HF Integrale

Μπορεί να γνωρίζετε τον Guerlain Chicherit, τον διάσημο Γάλλο οδηγό αγώνων που έχει φορέσει πολλά καπέλα. Ο Chicherit ξεκίνησε την καριέρα του ως σκιέρ πριν πάρει στα χέρια του το τιμόνι πολλών και διαφορετικών αυτοκινήτων, από το raid του Dakar μέχρι το Rallycross.

Έκτοτε, ο οδηγός αγώνων από τη Σαβοΐα μετατράπηκε σε επιχειρηματία, έχοντας ιδρύσει τη δική του αγωνιστική ομάδα (GC Competition). Αλλά και μια εταιρεία που ειδικεύεται στην ενέργεια και στην αποθήκευσή της με τη μορφή μεγάλων κινητών μπαταριών που αντικαθιστούν τις γεννήτριες.

Η GC Competition και η GCK Energy (το «GC» από το «Guerlain Chicherit», δεν έχουμε μόνο στην Ελλάδα αυτό το χούι με τις ονομασίες των εταιρειών) θα ενώσουν τις δυνάμεις τους λοιπόν για να προτείνουν στους καταναλωτές μέχρι το τέλος του έτους ηλεκτρικά αυτοκίνητα, και όχι ό,τι κι ό,τι. «Η GC Kompetition θα παρουσιάσει στο τέλος του χρόνου τα πρώτα της αγωνιστικά Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα, καθώς και το πρώτο πρωτότυπο μιας εμπορικής γκάμα, της E-Retrofit Premium (εξηλεκτρισμός θρυλικών μοντέλων για παθιασμένους). Οι προ-παραγγελίες θα ξεκινήσουν τον Οκτώβριο του 2020».

Το πρώτο μοντέλο της E-Retrofit Premium είναι ήδη γνωστό: Μια Lancia Delta HF Integrale αλά… ελεκτρίκ. Υπάρχουν πιθανότητες αυτό το είδος του πρότζεκτ να κάνει τους λάτρεις του μοντέλου και τους συλλέκτες να τρίζουν τα δόντια τους, αλλά ο πυρετός της μετατροπής παλαιών αυτοκινήτων σε ηλεκτρικά φαίνεται να έχει μια ισχυρή δυναμική. Ειδικά δεδομένου, ότι οι μετασκευές του είδους σε κάποιες ευρωπαϊκές χώρες απολαμβάνουν δημόσιας επιδότησης. 

Άντε να δούμε τι θα ανακοινώσει ο πρωθυπουργός σε δύο ημέρες σχετικά με τον εξηλεκτρισμό της ΙΧ και δημόσιας κινητικότητας. Του είπαν άραγε οι σύμβουλοί του για το ηλεκτρικό retrofit; Ή ακόμη ψάχνουν να βρουν μέχρι τα πόσα… κυβικά θα ισχύει η επιδότηση;

node/39153

Πλησιάζει η ώρα της νέας BMW M4

Όλες οι πληροφορίες που έχουμε για τη νέα γενιά της BMW M4 που βρίσκεται προ των πυλών.

Τετάρτη, 03 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Πλησιάζει η ώρα της νέας BMW M4

Μόλις μια ημέρα μετά από την επίσημη πρεμιέρα της BMW 4 Series Coupé, οι φίλοι της βαυαρικής φίρμας έχουν αρχίσει να σχηματίζουν στη φαντασία τους την κορυφαία M4 η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στο 2020.

Ανάμεσά τους και ο καλλιτέχνης X-Tomi Design, ο οποίος δεν έχασε χρόνο και δημιούργησε αυτή την ψηφιακά επεξεργασμένη εικόνα βασισμένος σε μια από τις επίσημες φωτογραφίες της 4 Series (εμπρός όψη 3/4) ενώ και εμείς δεν μπορέσαμε να αντισταθούμε και δημιουργήσαμε τη δική μας εκδοχή για την ουρά της M4 (κεντρική φωτογραφία).

BMW M4 rendering

Η BMW M4 θα διαφέρει αισθητικά από την μέχρι στιγμής ισχυρότερη M440i xDrive (375 PS), χάρη στη διαφορετική διαμόρφωση της γρίλιας, τις ανασχεδιασμένες εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα, το εντονότερο σπλίτερ, τα πιο φουσκωμένα φτερά, του τροχούς μεγαλύτερης διαμέτρου με φαρδύτερα ελαστικά, την αεροτομή από ανθρακονήματα, τον μεγαλύτερο διαχύτη και τις τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης. Είναι επίσης πιθανό να υιοθετήσει και μεγαλύτερες εσοχές στα φτερά, ένα σήμα κατατεθέν των μοντέλων με το έμβλημα M.

Όσον αφορά τον κινητήρα, ολόκληρη η οικογένεια των M3 Sedan, M4 Coupé, M4 Convertible και M4 Gran Coupé θα χρησιμοποιεί μια σημαντικά αναβαθμισμένη έκδοση του εξακύλινδρου σε σειρά twin-turbo 3,0 λίτρων. Το μοτέρ θα αποδίδει από 480 PS στις απλές εκδόσεις έως και 510 PS στην κορυφαία Competition. Η δύναμη θα μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων Steptronic και του συστήματος τετρακίνησης xDrive και σπορ διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στον πίσω άξονα.

Στην έκδοση Competition, η επιτάχυνση 0-100 km/h αναμένεται να ολοκληρώνεται σε κάτω από 4,0". Παραδοσιακά, η τελική ταχύτητα θα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 km/h, ενώ θα υπάρχει η δυνατότητα τοποθέτησης του κόφτη υψηλότερα με το προαιρετικό M Driver’s Package. Επιπλέον, όπως και η απερχόμενη M4, η νέα γενιά θα εξοπλίζεται με μεγαλύτερα φρένα M Sport και ενεργή ανάρτηση Adaptive M με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ και επιθετικό στήσιμο.

Ακούγεται επίσης πως η BMW ετοιμάζει και μια πιο προσιτή έκδοση με χαμηλότερη ισχύ που θα συνδυάζει χειροκίνητο κιβώτιο και κίνηση στους πίσω τροχούς όμως κάτι τέτοιο δεν έχει επιβεβαιωθεί από επίσημα χείλη.

Οι κυριότεροι ανταγωνιστές της νέας BMW M4 Coupé είναι το πρόσφατα ανανεωμένο Audi RS 5 Coupé και η νέα γενιά της Mercedes-AMG C 63 S Coupe που βρίσκεται επίσης προ των πυλών.

TAGS