node/39945

Πέντε μοναδικές McLaren Senna GTR LM με αγωνιστικές φορεσιές από το 1995

Τα υπεραυτοκίνητα πίστας είναι βαμμένα στα χρώματα των McLaren F1 GTR που πρωταγωνίστησαν στο Le Mans το 1995.

Η McLaren παρουσίασε πέντε μοναδικές Senna GTR που κατασκευάστηκαν στα πρότυπα των πέντε αγωνιστικών McLaren F1 GTR που τερμάτισαν στις θέσεις 1, 2, 4, 5 και 13 στις 24 Ώρες του Le Mans το 1995.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: McLaren Senna GTR

Τη δημιουργία των υπεραυτοκινήτων πίστας ανέλαβε το τμήμα McLaren Special Operations (MSO), με κάθε μια από τις αγωνιστικές φορεσιές χρειάστηκαν από 800 μέχρι και μερικές χιλιάδες εργατοώρες για την εφαρμογή τους. Τα λογότυπα των χορηγών είναι βαμμένα στο χέρι, όπως και όλα τα γραφικά, ενώ το μοναδικό αυτοκόλλητο βρίσκεται στην οροφή. Εκτός από τα χρώματα των F1 GTR, οι Senna GTR LM έχουν πεντάκτινες ζάντες της OZ με χρυσές δαγκάνες φρένων και χρυσά αμορτισέρ ως ακόμα μια αναφορά στον πρόγονό τους. Παράλληλα διατηρούν το εντυπωσιακό αεροδυναμικό πακέτο της Senna GTR που μπορεί να παράγει έως και 1.000 kg κάθετης δύναμης και έχουν νέες διπλές απολήξεις της εξάτμισης από Inconel.

Στο εσωτερικό βρίσκουμε τιμόνι και καθίσματα αγωνιστικού τύπου με το λογότυπο GTR LM, ζώνες έξι σημείων, paddles αλλαγής σχέσεων από χρυσό και πεντάλ κατασκευασμένα από νιτρίδιο τιτανίου. Επιπλέον, κάθε μοντέλο έχει πλακέτα "1 of 1" που υποδηλώνει το συλλεκτικό του χαρακτήρα, και πληροφορίες για την αντίστοιχη F1 GTR του 1995 πάνω στα ανθρακονημάτινα μαρσπιέ (τα ονόματα των τριών οδηγών, την ημερομηνία του αγώνα και τη θέση στην οποία τερμάτισε).

Αναβαθμισμένος είναι και ο κινητήρας twin-turbo V8 4,0 λίτρων που πλέον αποδίδει 845 PS και 800 Nm (20 PS σε σύγκριση με τις υπόλοιπες Senna GTR) ενώ έχει κόφτη στις 9.000 rpm. 

Ας δούμε όμως το κάθε μοντέλο ξεχωριστά:


McLaren Senna GTR LM 825/1

McLaren Senna GTR LM 825/1

Πρωτότυπο: McLaren F1/01R ‘The Ueno Clinic car’ (1η θέση)
Οδηγοί: Yannick Dalmas, Masanori Sekiya και JJ Lehto


McLaren Senna GTR LM 825/6

McLaren Senna GTR LM 825/6

Πρωτότυπο: McLaren F1/06R ‘The Harrods car’ (3η θέση)
Οδηγοί: Andy Wallace, Derek Bell και Justin Bell


McLaren Senna GTR LM 825/2

McLaren Senna GTR LM 825-2

Πρωτότυπο: McLaren F1/02R ‘The Gulf car’ (4η θέση)
Οδηγοί:  Maurizio Sandro Sala, Mark Blundell και Ray Bellm


McLaren Senna GTR LM 825/7

McLaren Senna GTR LM 825/7

Πρωτότυπο: McLaren F1/07R ‘The Jacadi car’ (5η θέση)
Οδηγοί: Fabien Giroix, Olivier Grouillard και Jean-Denis Deletraz


McLaren Senna GTR LM 825/5

McLaren Senna GTR LM 825/5

Πρωτότυπο: McLaren F1/05R ‘The Cesar car’ (13η θέση)
Οδηγοί: Jean-Luc Maury-Laribiere, Marc Sourd και Hervé Poulin


Οι πέντε τυχεροί ιδιοκτήτες των μοντέλων που προέρχονται από ΗΠΑ, Ευρώπη και Ηνωμένο Βασίλειο, θα έχουν την ευκαιρία να τα οδηγήσουν στη θρυλική πίστα του Le Mans λίγο πριν από τον αγώνα του 2021. Η McLaren δεν θέλησε να αποκαλύψει την τιμή κάθε μοντέλου που προφανώς είναι αρκετά υψηλότερη από τα £1,1 εκατομμύρια στερλίνες (προ φόρων) που κοστίζει μια "απλή" Senna GTR.

node/40251
Porsche Cayenne E-Hybrid

Μεγαλύτερες μπαταρίες για τις Porsche Cayenne E-Hybrid

Η Porsche ανακοίνωσε την αύξησης της ενεργειακής πυκνότητας των μπαταριών για τις επαναφορτιζόμενες υβριδικές Cayenne που πλησιάζουν πλέον τις 20 kWh.

Τετάρτη, 28 Οκτωβρίου 2020 | Επικοινωνία

Μεγαλύτερες μπαταρίες για τις Porsche Cayenne E-Hybrid

Σιγά σιγά, οι δυνατότητες των επαναφορτιζόμενων υβριδικών μοντέλων αυξάνονται στην Ευρώπη και σε όλο τον κόσμο. Από 5 kWh, ανέβηκαν στις δέκα, ύστερα στις 15 για τα μεγαλύτερα μοντέλα και πλέον στις 17,9 kWh στην Porsche, που μόλις ανακοίνωσε αυτό το νούμερο για την Cayenne E-Hybrid. Μέχρι τώρα το επαναφορτιζόμενο υβριδικό μεγάλο SUV του Zuffenhausen φορούσε μπαταρία 14,1 kWh.

Μπορεί να μην έχουμε φτάσει ακόμη στο ψυχολογικό (και ουσιαστικό) όριο των 20 kWh, αλλά οι 17,9 kWh έχουν άμεσες θετικές επιπτώσεις στην ηλεκτρική αυτονομία των Cayenne. Έτσι, η E-Hybrid μπορεί να καλύψει έως και 48 km αμιγώς ηλεκτρικά και η Cayenne Turbo S E-Hybrid έως και 42 km. Η ιπποδύναμη για τα δύο μοντέλα παραμένει απαράλλαχτη, 462 και 680 PS αντίστοιχα. 

Προσώρας η ελληνική αντιπροσωπεία δεν έχει ανακοινώσει την τιμή των αυτοκινήτων με τις μεγαλύτερες μπαταρίες. Η τιμή των υφιστάμενων μοντέλων ξεκινά από τις €108.200 για την Cayenne E-Hybrid, από €113.200 για την Cayenne E-Hybrid Coupé, από €202.900 για την Cayenne Turbo S E-Hybrid και από €207.200 για την Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé.

node/40246

Mercedes-AMG Project One: Θα έχει πάνω από 1.200 PS! [video]

Το υβριδικό υπεραυτοκίνητο της Mercedes-AMG μπορεί να καθυστερεί να παρουσιαστεί σε τελική μορφή παραγωγής, όμως θα είναι πιο ισχυρό από όσο νομίζαμε!

Τρίτη, 27 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Mercedes-AMG Project One: Θα έχει πάνω από 1.200 PS! [video]

Η Mercedes-AMG Project One είναι ένα από τα υπεραυτοκίνητα που περιμένουμε εδώ και πολλά χρόνια, με τη μακρά περίοδο δοκιμών και εξέλιξης να συνεχίζεται, παρότι το μοντέλο παρουσιάστηκε σε μορφή πρωτοτύπου στην Έκθεση Φρανκφούρτης του 2017. Σήμερα, νέες φήμες έρχονται στη δημοσιότητα για την έκδοση παραγωγής, η οποία πρόκειται να διαφέρει αρκετά από το αρχικό πρωτότυπο.

Όσον αφορά το σύστημα κίνησης plug-in hybrid που αποτελείται από υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα V6 1,6 λίτρων και 4 ηλεκτροκινητήρες, αυτό φημολογείται πως θα αποδίδει πάνω από 1.200 PS (η αρχική εκτίμηση έκανε λόγο για 1.000 PS).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ο Lewis Hamilton συναντά την Mercedes-AMG Project One [video]

Αλλαγές σε σχέση με το πρωτότυπο θα έχουμε και στην εξωτερική σχεδίαση. Η σταθερή αεροτομή στο πίσω μέρος που είναι εμπνευσμένη από την Formula 1 θα έχει ενεργά πτερύγια, οι απολήξεις της εξάτμισης θα είναι τέσσερις αντί για δύο ενώ νέο θα είναι και το σχέδιο τροχών. Στο εσωτερικό θα έχουμε ψηφιακό πίνακα οργάνων και κεντρική οθόνη αφής, με την Mercedes-AMG να εργάζεται αυτή την περίοδο στο κομμάτι της ηχομόνωσης.

Σύμφωνα με την τελευταία επίσημη ενημέρωση της Mercedes-AMG, οι πρώτες παραδόσεις σε πελάτες είναι προγραμματισμένες για το 2021 - πιθανότατα στο δεύτερο τρίμηνο - καθώς η εξέλιξη βρίσκεται πλέον σε προχωρημένο στάδιο. Παρακάτω μπορείτε να δείτε το τελευταίο επίσημο βίντεο από τις δοκιμές που δημοσιεύθηκε τον Αύγουστο του 2020.

[Πηγή: The Supercar Blog]