node/35003

Παρουσιάστηκε η πρώτη Aston Martin DBS 59

Σε περιορισμένη παραγωγή 24 μονάδων από το τμήμα Q by Aston Martin.

Η Aston Martin παρουσίασε την πρώτη DBS 59 παραγωγής, μια από τις 24 μονάδες που θα κατασκευαστούν από το τμήμα Q by Aston Martin ως φόρος τιμής για τη νίκη της εταιρείας στις 24 ώρες του Le Mans το 1959.

Το 1-2 της Aston Martin DBR1 στο Le Mans του 1959 έχει μείνει στην ιστορία ως ένας από τους σημαντικότερους θριάμβους της βρετανικής φίρμας στο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Η κάθε DBS 59 συμβολίζει μία από τις 24 ώρες του αγώνα όπου οι οδηγοί Roy Salvadori και Caroll Shelby κατέκτησαν την πρώτη θέση τερματίζοντας μπροστά από το δεύτερο αυτοκίνητο των Maurice Trintignant και Paul Frere.

DBS 59

Η ειδική έκδοση της DBS Superleggera ξεχωρίζει από την εξωτερική απόχρωση Aston Martin Racing Green με την οροφή και τα αεροδυναμικά βοηθήματα σε gloss carbon fiber και μικρές λεπτομέρειες στο χρώμα του χαλκού. Την εικόνα συμπληρώνουν οι εντυπωσιακές σφυρύλατες δίχρωμες ζάντες 21" και τα ειδικά εμβλήματα στα φτερά, το εμπρός και το πίσω μέρος.

Στο εσωτερικό, οι επενδύσεις στα καθίσματα και τις πόρτες είναι απομίμηση του υλικού που χρησιμοποιήθηκε στην αγωνιστική DBR1, το οποίο συνδυάζεται με υψηλής ποιότητας δέρμα σε αποχρώσεις Obsidian Black και Chestnut Tan. Οι αναφορές στο Le Mans του 1959 είναι πολλές, με ένα χάρτη της πίστας στα πίσω ηχεία, λογότυπο "59 Edition" στις πλάτες των καθισμάτων και ειδική επιγραφή με σκίτσο της DBR1 στο σκιάδιο.

Επιπλέον, οι 24 τυχεροί ιδιοκτήτες της DBS 59 θα λάβουν μαζί με το αυτοκίνητο μια ρέπλικα του κράνους, της στολής και των γαντιών που φορούσε ο Carroll Shelby, κάτι που ανεβάζει τη συλλεκτική αξία του μοντέλου.

Μηχανικά, η DBS 59 δεν διαφέρει από την DBS Superleggera, με τον κινητήρα V12 5,2 λίτρων να της χαρίζει τελική ταχύτητα 340 km/h.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: DBZ Centenary Collection από την Aston Martin και τον Zagato

node/39722

Η ανανεωμένη Porsche Panamera έκανε ρεκόρ στο Nürburgring

Η Porsche θα παρουσιάσει σύντομα την ανανεωμένη έκδοση της δεύτερης γενιάς Panamera - την ταχύτερη λιμουζίνα στην Πράσινη Κόλαση.

Πέμπτη, 13 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Η ανανεωμένη Porsche Panamera έκανε ρεκόρ στο Nürburgring

Η Porsche ανακοίνωσε πως η επερχόμενη ανανεωμένη έκδοση της Panamera έσπασε το ρεκόρ της ταχύτερης λιμουζίνας (executive car) στην πίστα του Nürburgring με χρόνο 7:29.81.

Πίσω από το τιμόνι της ελαφρώς καμουφλαρισμένης Panamera αγνώστων λοιπών στοιχείων (αν και από τις εξατμίσεις εικάζουμε πως είναι η έκδοση Turbo) βρέθηκε ο οδηγός εξέλιξης Lars Kern που κάλυψε τα 20.832 m της πίστας στο ιδιαίτερα σεβαστό χρόνο των 7:29.81 - ιδιαίτερα αν λάβουμε υπόψην το βάρος και την κατηγορία του μοντέλου. Το ρεκόρ έγινε στις 24 Ιουλίου με εξωτερική θερμοκρασία 22ο Κελσίου και θερμοκρασία ασφάλτου 34ο Κελσίου. Το αυτοκίνητο είχε αγωνιστικό κάθισμα και ρολ κέιτζ για λόγους ασφαλείας όμως κατά τα άλλα βρισκόταν σε εργοστασιακή μορφή, με τα προαιρετικά ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 που εξελίχθηκαν αποκλειστικά για τη νέα Panamera.

«Οι βελτιώσεις στο στήσιμο και τον κινητήρα της νέας Panamera ήταν διαρκώς αντιληπτές κατά τη διάρκεια αυτού του γύρου σε μια πίστα που θεωρείται μια από τις πιο δύσκολες στον κόσμο. Συγκεκριμένα στα τμήματα Hatzenbach ή Bergwerk και Kesselchen, η νέα ρύθμιση του ηλεκτρομηχανικού συστήματος ελέγχου των κλίσεων ήταν αξιόπιστα αποδοτικό, χαρίζοντας στην Panamera απίστευτη σταθερότητα παρά τις ανωμαλίες στην επιφάνεια της πίστας. Στην Schwedenkreuz, το αυτοκίνητο επωφελήθηκε από το βελτιωμένο κράτημα και την αυξημένη πρόσφυση των νέων ελαστικών Michelin sports. Κατάφερα να πιάσω ταχύτητες στις στροφές που δεν θα πίστευα ότι είναι δυνατές με την Panamera.», δήλωσε ο Kern.

H σημερινή, δεύτερη γενιά (971) της Porsche Panamera παρουσιάστηκε το 2016. Τότε, ο ίδιος οδηγός με την Panamera Turbo είχε σημειώσει χρόνο 7:38:46 στην πίστα μήκους 20,6 km (χρονομετρήθηκε σε απόσταση 200 m μακρύτερη από το σημερινό μήκος). Η ανανεωμένη Panamera κάλυψε την αντίστοιχη διαδρομή σε 7:25:04, κάτι που την καθιστά περίπου 13" ταχύτερη από τον προκάτοχό της.

[Πηγή: Porsche]

node/39720
BMW M3 Touring MY2022

Η BMW επιβεβαιώνει την M3 Touring

Χρειάστηκαν σχεδόν 30 χρόνια για την BMW να διαβεί το Ρουβίκωνα: Είναι πλέον επίσημο, η M3 Touring θα δει το φως της παραγωγής. Αυτή τη στιγμή βρίσκεται υπό εξέλιξη και θα φορέσει το μοτέρ S58 με 510 PS.

Πέμπτη, 13 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Η BMW επιβεβαιώνει την M3 Touring

Κανένας πια δεν το θεωρούσε πιθανό, σε σημείο μάλιστα κάποιοι να σκέφτονται να φτιάξουν μια «δικιά» τους M3 Touring. Η BMW αρνιόταν εδώ και χρόνια, από καταβολής του μοντέλου, να φτιάξει μια στέισον M3, χωρίς να επικαλείται κάποια δικαιολογία που να ευσταθεί. Αλλά το 2020 είναι η χρονιά που οι φαν του Μονάχου, της M3 και του συγκεκριμένου τύπου αμαξώματος, μπορούν να βάλουν ένα «τικ» στο δελτίο με τα «αιτήματά» τους. Η BMW σήμερα επιβεβαίωσε τη φήμη στην οποία είχαμε αναφερθεί πριν από δύο ημέρες: Η M3 Touring βρίσκεται υπό εξέλιξη.

«Τι θα λέγατε για ένα πολύ μεγάλο, πολύ σπονδυλωτό χώρο αποσκευών σε ένα σπορ αυτοκίνητο υψηλής απόδοσης;» διερωτάται η BMW στο δελτίο Τύπου της. Οι πελάτες της κατηγορίας, που βρίσκονται κυρίως σε αγορές που ενδιαφέρονται για στέισον (Γερμανία, Ελβετία, Σκανδιναβία), θα αποκριθούν ότι είναι σαφώς ευχαριστημένοι, αλλά θα πρέπει και να είναι υπομονετικοί.

Προφανώς θα προσπεράσουμε το μοναδικό πρωτότυπο Touring της M3 E46 που κατασκευάστηκε στις αρχές της δεκαετίας του ’00. Αυτή τη φορά, είμαστε εμπρός σε ένα μοντέλο παραγωγής που, ωστόσο, δεν θα λανσαριστεί εμπορικά πριν από το 2022. Μέχρι τότε, η BMW διασφαλίζει τον απαιτούμενο χρόνο για να λανσάρει τις νέες M3 και M4. Η M3 Touring θα μοιράζεται όμως τον κινητήρα με τα πιο κλασικά αδέρφια της, δηλαδή τη υφιστάμενη μονάδα S58 που υπάρχει ήδη κάτω από το καπό των X3 και X4 M, με 510 ίππους.