Το παρασκήνιο της νέας Porsche 911 R

Το παρασκήνιο της νέας Porsche 911 R

Σύμφωνα με τα πιο επίσημα χείλη, η ιδέα υπήρχε εδώ και καιρό. Απλώς, τώρα μπόρεσε να υλοποιηθεί.

Συγκεκριμένα υπήρχε από το χειμώνα του 2013 όπως δήλωσε ο επικεφαλής του τμήματος GT της Porsche, Andreas Preuninger.

Μεταξύ των «μουλαριών» της GT3 υπήρχε κι ένα αυτοκίνητο με χειροκίνητο κιβώτιο για back to back σύγκριση με το PDK. Παρότι για διάφορους λόγους το ημιαυτόματο προτιμήθηκε τελικά, όλοι λάτρεψαν τη χειροκίνητη GT3.

Έτσι το τμήμα GT αποφάσισε να την ελαφρώσει κι άλλο, να της προσθέσει αυτοκόλλητες λωρίδες, ένα πιο κλασικό εσωτερικό και να τη παρουσιάσει στη διοίκηση ως 911 R. Η απάντηση ήταν θετική, όμως μέχρι να βρεθεί η απαραίτητη χωρητικότητα στις γραμμές παραγωγής πέρασαν 13 μήνες.

Το αρχικό πλάνο προέβλεπε μόνο 600 κομμάτια, τα οποία αυξήθηκαν σε 991 μετά την πολύ θερμή υποδοχή των πρώτων φωτογραφιών στο διαδίκτυο. Εάν μάλιστα η επιτυχία της R επαληθευτεί στην πράξη το αυτοκίνητο δεν αποκλείεται να περάσει και σε κανονική παραγωγή, προφανώς όχι ως έκδοση R.

Ωστόσο, η μεγάλη είδηση είναι ότι στην επόμενη GT3 θα υπάρχει και επισήμως πλέον η επιλογή χειροκίνητου κιβωτίου, και μόνο η ακόμα πιο πιστάδικη GT3 RS θα διατίθεται αποκλειστικά με το PDK.

Ενδιαφέρουσες είναι και οι πληροφορίες ότι τα μοντέλα GT –τουλάχιστον στο άμεσο μέλλον- θα διατηρήσουν τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες τους, συμπεριλαμβανομένης και της 718 Cayman GT4. Μοναδική εξαίρεση θα είναι η GT2 RS που θα παρουσιαστεί μέσα στο 2017 και χαρακτηρίζεται ως ένα «θηρίο» για λίγους που θα απαιτεί βαθύ σεβασμό.

[Πηγή: Autocar.co.uk]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube