Παιχνίδια δημοσιότητας και μαθήματα μάρκετινγκ με το νέο MINI

Παιχνίδια δημοσιότητας και μαθήματα μάρκετινγκ με το νέο MINI

Στη ΜΙΝΙ ξέρουν καλά το παιχνίδι του μάρκετινγκ, τους όρους, τα μυστικά, τους κανόνες. Και έχουν αποδείξει ότι το κάνουν τέλεια.

Τι είναι πιο προκλητικό; Το γυμνό ή το ημίγυμνο: Σαφώς το δεύτερο. Αυτό που σου δείχνει κάτι αλλά σε αφήνει να φανταστείς τα πιο σημαντικά και ωραία.
Κάπως έτσι σκέφτηκαν στη ΜΙΝΙ ως φαίνεται και… άφησαν του παπαράτσι (όπως κάνουν οι σταρ) να φωτογραφίσουν ένα μισοσκεπασμένο αυτοκίνητο που μπορεί να είναι και μπορεί να μην είναι το νέο ΜΙΝΙ. Ετσι δημιουργείται η περιέργεια, η προσμονή.

Στη ΜΙΝΙ τόνιζουν πως… "τα  Μέλη της Βασιλικής Οικογένειας, διάσημοι ηθοποιοί, ποδοσφαιριστές, αλλά και top models, γνωρίζουν την αίσθηση που προκαλούν οι… χαραμάδες στα άδυτα της ιδιωτικής ζωής και τώρα το ΜΙΝΙ φαίνεται να είναι το τελευταίο θύμα. Κατανοούμε το παγκόσμιο ενδιαφέρον για την οικογένειά μας, αλλά δεν αρμόζει στη Βρετανική ιδιοσυγκρασία να στέλνει κανείς τέτοιες φωτογραφίες σε όλο τον κόσμο".

Και καταλήγουν: ¨Σαν γνήσιος εκπρόσωπος του Βρετανικού φλέγματος, το ΜΙΝΙ δεν εκφράζει κάποιο παράπονο, αν και θα θέλαμε επισήμως να δηλώσουμε ότι η όλη υπόθεση δεν μας κολακεύει, αφού οι φωτογραφίες που δημοσιεύτηκαν δεν προβάλλουν την ωραία μας εμφάνιση. Όπως όλοι οι διάσημοι γνωρίζουν, αυτοί οι μεγάλοι τηλεφακοί έχουν την ολέθρια ικανότητα να παραμορφώνουν τα πάντα, επιφάνειες, γραμμές, γωνίες. Η συμβουλή μας: την επόμενη φορά πλησιάστε περισσότερο το αντικείμενο του πόθου σας. Αν δεν τα καταφέρετε, μην ανησυχείτε, πολύ σύντομα θα έχετε την ευκαιρία να γνωρίσετε το ΜΙΝΙ από κοντά και προσωπικά ώστε να το φωτογραφίσετε από όλες τις πλευρές".

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube