Opel: Προ των πυλών η 8η γενιά του Astra

Opel: Προ των πυλών η 8η γενιά του Astra

Το νέο Opel Astra βρίσκεται ένα βήμα πριν την παραγωγή, με την 8η γενιά του μοντέλου να μη θυμίζει σε τίποτα το παρελθόν.

Δεν είναι μυστικό, ότι η Opel προετοιμάζει εδώ και καιρό, τη νέα 8η γενιά του best-seller μοντέλου της. Το επερχόμενο Astra θα είναι το πιο καινοτόμο, το πιο ριζοσπαστικό, το καλύτερο που έχει κατασκευαστεί ποτέ η εταιρεία στα 41 χρόνια ζωής του μοντέλου. Τουλάχιστον, αυτό υποστηρίζουν οι ίδιοι οι άνθρωποι της Opel. 

H 8η γενιά θα βασίζεται στην πλατφόρμα EMP2 του ομίλου Stellantis, που σημαίνει ότι θα μπορεί να υποστηρίξει πέραν των παραδοσιακών βενζινοκινητήρων-πετρελαιοκινητήρων και plug-in hybrid εκδόσεις, ενώ θα συνεχίσει να διατίθεται τόσο σε 5θυρο αμάξωμα όσο και σε Tourer.

Σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, οι plug-in hybrid εκδόσεις θα κυκλοφορούν σε δυο εκδοχές: μια «απλή» με μετάδοση της κίνησης στους μπροστινούς τροχούς και μία πιο extreme, τετρακίνητη, με ισχύ που θα ξεπερνά τους 300 ίππους και θα φέρει κατά πάσα πιθανότητα τα λογότυπα OPC.

Αισθητικά, παρότι οι πρώτες φωτογραφίες που έδωσε στη δημοσιότητα η Opel δε μαρτυρούν και πολλά, οι πλέον μυημένοι στο νέο σχεδιαστικό προφίλ της φίρμας, μπορούν εύκολα να καταλάβουν ότι το νέο Astra θα εμπνέεται σε μεγάλο βαθμό από το ολοκαίνουργιο Mokka, γεγονός που μαρτυρά η μάσκα Vizor με την οποία θα εφοδιάζεται και το νέο μικρομεσαίο χάτσμπακ των Γερμανών. 

astra

Σε αντίστοιχο ύφος θα κινηθεί και το πίσω μέρος του αυτοκινήτου όπου πλέον θα αναγράφεται ολογράφως στο κέντρο της πέμπτης πόρτας και το όνομα του μοντέλου.

Στην καμπίνα, δεσπόζει το «Pure Panel» ψηφιακό κόκπιτ με τις δυο ευμεγέθεις οθόνες οι οποίες είναι στραμμένες προς τη μεριά του οδηγού, με την Opel να κάνει λόγο ότι το τεχνολογικό υπόβαθρο του μοντέλου θα είναι εκ των κορυφαίων στην κλάση. Σαφώς και οι φυσικοί διακόπτες θα περιοριστούν στους απολύτως απαραίτητους, με τους χώρους να είναι αναβαθμισμένοι τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές.

astra

Το νέο Opel Astra θα κατασκευάζεται στο Russelsheim της Γερμανίας, με το έτερο εργοστάσιο της φίρμας στη Βρετανία (πλησίον του λιμανιού στο Ellesmere) να παραμένει ακόμα άγνωστο εάν θα υποστηρίξει την παραγωγή του μοντέλου αφού ακόμα δεν έχουν ληφθεί οι τελικές αποφάσεις από τα υψηλόβαθμα στελέχη του ομίλου Stellantis.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube