node/35798

Opel: Νέο, ολοκαίνουργιο Astra από το 2021

Το επιβεβαίωσε το ίδιο το Rüsselsheim: Η καινούργια γενιά του Astra θα λανσαριστεί νωρίτερα από το αναμενόμενο, σε δύο χρόνια από τώρα

Η Opel βρίσκεται σε τροχιά πλήρους ανανέωσης της γκάμας της, ύστερα από την εξαγορά της από το Groupe PSA. Έτσι, το νέο Corsa έκτης γενιάς βρίσκεται επί θύραις, το 2020 θα αναδιατυπωθεί η παρουσία της στα B-SUV με το νέο Mokka X και από το 2021 θα έχουμε στην αγορά ένα ολοκαίνουργιο Astra.

Και αυτό δεν είναι ούτε σπέκουλα ούτε κάποια λογική ή λογικοφανής υπόθεση. Ο ίδιος ο Γερμανός κατασκευαστής το ανακοίνωσε μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα. Η Opel επιβεβαίωσε μάλιστα ότι το αυτοκίνητο θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο στο Rüsselsheim, μια επιστροφή στις ρίζες, καθώς το σημερινό Astra συναρμολογείται στην Πολωνία και στη Βρετανία. 

Μια ανακοίνωση που είναι αλήθεια ότι μας εξέπληξε, καθώς η Opel ξεκίνησε την επικοινωνία του νέου κόμπακτ χάτσμπακ της πριν καν το υφιστάμενο περάσει από το σαλόνι καλλωπισμού για το ως είθισται φρεσκάρισμα του μέσου της ζωής του. Εδώ να θυμίσουμε ότι το Astra Κ λανσαρίστηκε το 2015 και κατά τα φαινόμενα θα υποστεί ένα ελαφρύ ανασχεδιασμό. Κάτι που αναμένουμε από το φθινόπωρο και με λανσάρισμά του στην ΙΑΑ, στη Φρανκφούρτη τον προσεχή Σεπτέμβριο, για να τη βγάλει άλλα δύο χρόνια.

Μην βιαστείτε βέβαια να πείτε ότι κόντυνε η καριέρα της γενιάς αυτής λόγω της εξαγοράς. Το γαλλικό γκρουπ μπορεί να επιταχύνει το ημερολόγιο των μοντέλων για να γυρίσει τη σελίδα «General Motors» μια ώρα αρχύτερα, αλλά στην περίπτωση του Astra τα πράγματα βαδίζουν μάλλον κατά τα ειωθότα των έξι ετών ανά γενιά: Θυμίζουμε, η σημερινή γενιά Κ έξι χρόνια (2015-2021), η προηγούμενη J επίσης έξι χρόνια επίσης (2009-2015), ενώ η H παρέμεινε στην αγορά ένα χρόνο λιγότερο (2004-2009). 

Το επόμενα Astra θα πατά πάνω στην αρχιτεκτονική EMP2, την ίδια πλατφόρμα δηλαδή που στηρίζει και το Peugeot 308 (το οποίο αναμένεται επίσης να αντικατασταθεί τέλος του 2020), αλλά θα υιοθετεί και την γκάμα των μοτέρ του τελευταίου. Η Opel ανακοίνωσε επίσης ότι μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση θα συμπεριλαμβάνεται στην γκάμα του νέου Astra. 

Αλλά για να σπεκουλάρουμε και λίγο, θα βλέπαμε μια επιτάχυνση για την ανανέωση του Astra που θα το έφερνε από το 2021 στο 2020. Και ο λόγος είναι ότι αυτή τη στιγμή, η φίρμα έχει κακό αποτύπωμα άνθρακα, κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε πρόστιμα το Groupe PSA, τώρα που η Ευρώπη προετοιμάζεται να επιβάλλει κυρώσεις σε πολύ ρυπογόνους ομίλους και εταιρείες. Και όσον αφορά το CO2, η νέα γενιά του Astra θα βρίσκεται σε πολύ καλύτερη θέση, κατεβάζοντας τόσο το μέσο όρο της γκάμας του Rüsselsheim όσο και του Groupe PSA.

node/39179
FIAT e-Ducato

H FΙΑΤ λανσάρει το ηλεκτρικό e-Ducato

Νέα είσοδος στον κόσμο των ηλεκτρικών επαγγελματικών οχημάτων με το FΙΑΤ e-Ducato, το οποίο έρχεται να συνδράμει το Ducato CNG στην γκάμα του Ιταλού κατασκευαστή.

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

H FΙΑΤ λανσάρει το ηλεκτρικό e-Ducato

Σιγά σιγά, ο κόσμος των ηλεκτρικών επαγγελματικών βαν επεκτείνεται. Η Ford, το Grοupe PSA, το Volkswagen Group, το γκρουπ της Renault… Η γκάμα της επιλογής γίνεται όλο και πιο σημαντική και σήμερα έρχεται η Fiat Chrysler Automobiles να πάρει κι αυτή μέρος στο πάρτι. 

Ο ιταλο-αμερικανικός γίγαντας βρίσκεται μάλλον πίσω από τις εξελίξεις, καθυστερώντας τον εξηλεκτρισμό των μοντέλων του, οπότε η άφιξη του e-Ducato είναι ένα μοναδικό γεγονός και έρχεται σε συνέχεια της παρουσίασης του πρωτοτύπου πριν από ένα χρόνο.

FIAT e-Ducato 

Φιγουράροντας στην γκάμα δίπλα στο Ducat GNV, το e-Ducato ήταν μια ευκαιρία για τη FIAT να παρουσιάσει έναν ολοκαίνουργιο λογότυπο που συνδυάζει ιδιαίτερη γραμματοσειρά και μπλε χρώμα.

FIAT e-Ducato

Η FIAT ανακοινώνει ότι έχει αναλύσει περίπου 28.000 σχόλια πελατών επαγγελματικών οχημάτων για να μάθει με μεγαλύτερη ακρίβεια τις χρήσεις και το όριο της ηλεκτρικής κινητικότητας σε αυτόν τον τομέα: «Οι αναλύσεις επικεντρώθηκαν στα χιλιόμετρα, στη δυνατότητα διαμόρφωσης του μοντέλου για κάθε τύπο αποστολής, στα έξοδα κατανάλωσης, στη χρήση του οχήματος και στη θερμοκρασία», διευκρίνισε η FIAT.

FIAT e-Ducato

Το αποτέλεσμα είναι ένα Ducato νέου τύπου που υιοθετεί ηλεκτροκινητήρα 90 kW (122 PS) και 280 Nm, με δυνατότητα φόρτωσης μεταξύ 10 m3 και 17 m3 ανάλογα με την έκδοση, και με ωφέλιμο φορτίο 1.950 kg. Η FIAT θα προσφέρει πολλές επιλογές συστοιχιών στο Ducato, οι οποίες θα έχουν αυτονομία που θα κυμαίνεται από 220 έως 360 km για τις πιο απαιτητικές παραλλαγές.

Φανταζόμαστε ότι η FIAT θα πρέπει να επανέλθει αργότερα με περισσότερες πληροφορίες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά, την τιμή και την γκάμα που δεν είναι ακόμη πλήρως γνωστά.

FIAT e-Ducato

node/39178
MG ZS EV

MG ZS: To ηλεκτρικό SUV σε έκδοση μεγάλης αυτονομίας

Μέλος και ιδιοκτησία του κινεζικού ομίλου SAIC, η MG ετοιμάζει μια έκδοση με αυτονομία 500 km για το ηλεκτρικό SUV της.

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

MG ZS: To ηλεκτρικό SUV σε έκδοση μεγάλης αυτονομίας

Γιορτάζοντας την αναγέννηση της βρετανικής φίρμας, το MG ZS EV κυκλοφόρησε πριν από λίγες εβδομάδες σε κάποιες από τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές. 

Το ευρωπαϊκό μοντέλο φορά μπαταρία 44 kWh που επιτρέπει στο ηλεκτρικό SUV να έχει αυτονομία έως 260 km στον κύκλο WLTP. Μια ικανοποιητική απόδοση για την καθημερινή χρήση, αλλά αναμφίβολα περιορισμένη για ταξίδια μέσης/μεγάλης απόστασης. 

Προκειμένου να μην στερηθεί το πελατολόγιο των χιλιομετροφάγων, η MG λέγεται ότι ετοιμάζει μια νέα μπαταρία για να αυξήσει την εμβέλεια του ηλεκτρικού της SUV της στα 500 km. Σε αυτό το στάδιο ούτε η χωρητικότητα της νέας συστοιχίας έχει καθοριστεί, ως εκ τούτου ούτε πάνω σε ποιο κύκλο έχει υπολογιστεί η παραπάνω αυτονομία.

Το ινδικό πρακτορείο ειδήσεων Livemint ανέφερε ότι το αυτοκίνητο θα λανσαριστεί το 2022 στην ινδική αγορά, όπου οι πωλήσεις του MG ZS έχουν ξεκινήσει καλά. Αλλά μιας και όλα τα αυτοκίνητα της MG κατασκευάζονται στις εγκαταστάσεις ενός και μόνου εργοστασίου, μπορούμε να υποθέσουμε με μια σχετική ασφάλεια ότι αυτή η έκδοση μεγάλης αυτονομία θα φτάσει στην Ευρώπη με τον ίδιο χρονικό ορίζοντα.