Opel: Νέο Astra OPC με 300 PS

Opel: Νέο Astra OPC με 300 PS

Η Opel στοχεύει να εκθρονίσει από την κορυφή της κατηγορίας το Megane RS και να μας κάνει να ξεχάσουμε γρήγορα το Focus RS. Για το λόγο αυτό το νέο Astra OPC θα αποδίδει 300 ίππους, που θα «βάζουν φωτιά» σε ένα σπορ πλαίσιο εξελιγμένο κατά κύριο λόγο στην πίστα.

Οι φωτογραφίες που δημοσιεύουμε αποκλειστικά προέρχονται από το προωθητικό υλικό που ετοιμάζει το εργοστάσιο για το λανσάρισμα. Είναι κάποια αρχικά σχέδια επεξεργασμένα σε ηλεκτρονικό υπολογιστή, τα οποία οι πηγές μας βεβαιώνουν ότι είναι απόλυτα ακριβή, με εξαίρεση τις αλουμινένιες ζάντες. Και δείχνουν ότι η Opel έχει διατηρήσει πολλά από τα εντυπωσιακά σχεδιαστικά στοιχεία του πρωτοτύπου που παρουσίασε στην έκθεση του Παρισιού. Όπως τα νεύρα που ξεκινούν από τις χειρολαβές των θυρών και εκτείνονται προς τα πίσω. Υπάρχει επίσης μια μικρή πτέρυγα στην κορυφή της πίσω πόρτας, ένα εντυπωσιακό diffuser και η χαρακτηριστική μαχαιριά στα εμπρός φτερά, πίσω από τις αψίδες των τροχών.
Ο αρχισχεδιαστής της Opel, Mark Adams, δήλωσε στους συνεργάτες μας του βρετανικού Autocar: «Η εξέλιξη στις κατασκευαστικές μεθόδους μας έχει επιτρέψει να βγάλουμε στην παραγωγή αυτά τα σύνθετα σχέδια, που συνδυάζουν καμπύλες και έντονες ακμές. Μπορεί τώρα να μοιάζει εύκολο, πριν πέντε χρόνια όμως δεν θα μπορούσαμε ή δεν θα συνέφερε να το κάνουμε».
Ο ίδιος ο Adams υποστηρίζει ότι η ακραία σχεδίαση του Astra OPC χτίζει το προφίλ της φίρμας ώστε να προσελκύσει ένα κοινό που δίνει έμφαση στο ιδιαίτερο στυλ και μέχρι σήμερα μάλλον δεν θα κοιτούσε τα αυτοκίνητα της Opel. Και αφήνει να εννοηθεί ότι πολλά από τα σχεδιαστικά στοιχεία της κορυφαίας έκδοσης θα περάσουν και στις πιο ταπεινές τρίθυρες που θα διατηρήσουν το όνομα GTC. Το πλαίσιο και οι αναρτήσεις πάντως δεν θα έχουν καμία σχέση.
Η Opel θέλει να δημιουργήσει ένα σπορ σύνολο, που θα δίνει περισσότερο την αίσθηση μιας ειδική κατασκευής για track days και δεν θα θυμίζει σε τίποτα το μοντέλο που αντικαθιστά. Η εμπρός ανάρτηση θα αποτελείται από γόνατα McPherson με την πατέντα HiPerstrut που γνωρίσαμε και στο Insignia OPC, ενώ τη μετάδοση θα αναλάβει ένα μηχανικό μπλοκέ διαφορικό της Quaife.
Οι τρίθυρες εκδόσεις GTC αναμένεται να παρουσιαστούν στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο, ενώ η κορυφαία OPC θα ακολουθήσει έξι μήνες αργότερα, μάλλον στην έκθεση της Γενεύης του 2012.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube