Το νέο Golf Mk VIII του 2020 χωρίς καμουφλάζ

Το νέο Golf Mk VIII του 2020 χωρίς καμουφλάζ

Εμφανισιακά, το νέο Golf δεν έχει τίποτα ίδιο αλλά και τίποτα τόσο διαφορετικό από το μοντέλο που αντικαθιστά. Όπως πάντα.

Το Golf είναι η σημαία της Volkswagen. Και όπως είναι λογικό σε ένα τόσο σημαντικό και ταυτόχρονα εμβληματικό μοντέλο, πειραματισμοί με τη σχεδίαση δεν γίνονται. Έτσι και η όγδοη γενιά, φέρνει το επόμενο λογικό και μετρημένο βήμα στην εξέλιξη του βασικού μοτίβου και όχι μια επανάσταση. Η φωτογραφία αναρτήθηκε στο Instagram από χρήστη που πέτυχε το αυτοκίνητο στο δρόμο και το φωτογράφισε χωρίς καμουφλάζ. Είναι άμεσα αναγνωρίσιμο παρότι κανένα τμήμα δεν έχει μεταφερθεί αυτούσιο από το σημερινό. Θα βασίζεται στην πλατφόρμα MQB Evo, μια εξέλιξη της σημερινής. Χαρακτηριστικά της οποίας, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Carscoops θα είναι το μικρότερο κατά περίπου 50 kg βάρος και το λίγο μεγαλύτερο μεταξόνιο προς όφελος της ευρυχωρίας της καμπίνας.

Η Volkswagen είχε από τις αρχές του 2018 ανακοινώσει την άφιξη του νέου Golf το καλοκαίρι του 2019. Για την εξέλιξη του οποίου έχει αποκαλύψει ότι έχει δαπανήσει 1,8 δισεκατομμύρια ευρώ. Αν η παραγωγή ξεκινήσει τον Ιούνιο του 2019, μπορούμε να ελπίζουμε για μια προεπισκόπηση στο Salon de l’ Auto στη Γενεύη τον Μάρτιο του 2019. Διαφορετικά, θα πρέπει να περιμένουμε φουλ λανσάρισμα στην ΙΑΑ 2019 στη Φρανκφούρτη.

Σε ό,τι αφορά την σπορ έκδοση, το GTI, τα νέα είναι ευχάριστα. Σήμερα η πιο ισχυρή έκδοση GTI Performance αποδίδει 245 άλογα. Ιπποδύναμη που είναι καλύτερη μεν από το βασικό GTI των 220 ίππων, αλλά σαφώς μακριά από τα ανταγωνιστικά μοντέλα της κατηγορίας που βρίσκονται κατ’ ελάχιστο στους 275 ίππους.

Μια κούρσα στο κυνήγι της ισχύος που κάποιοι βρίσκουν χωρίς νόημα, ειδικά καθώς οι premium φίρμες αποφάσισαν να περάσουν το φράγμα των 400 ίππων. Αλλά η Volkswagen είναι αναγκασμένη να «ακολουθήσει» το ρεύμα για να παραμείνει στο παιχνίδι. Και σύμφωνα με τους συναδέλφους μας της γερμανικής Autobild, το επόμενο GTI θα φτάσει στους 300 PS. Ισχύς-ταρίφα για τα κόμπακτ GTI, ακόμα και αν κάποιος αναρωτιέται πού θα πρέπει να ανέβει το Golf R.

Πηγή Carscoops

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube