node/33793

Το νέο Golf Mk VIII του 2020 χωρίς καμουφλάζ

Εμφανισιακά, το νέο Golf δεν έχει τίποτα ίδιο αλλά και τίποτα τόσο διαφορετικό από το μοντέλο που αντικαθιστά. Όπως πάντα.

Το Golf είναι η σημαία της Volkswagen. Και όπως είναι λογικό σε ένα τόσο σημαντικό και ταυτόχρονα εμβληματικό μοντέλο, πειραματισμοί με τη σχεδίαση δεν γίνονται. Έτσι και η όγδοη γενιά, φέρνει το επόμενο λογικό και μετρημένο βήμα στην εξέλιξη του βασικού μοτίβου και όχι μια επανάσταση. Η φωτογραφία αναρτήθηκε στο Instagram από χρήστη που πέτυχε το αυτοκίνητο στο δρόμο και το φωτογράφισε χωρίς καμουφλάζ. Είναι άμεσα αναγνωρίσιμο παρότι κανένα τμήμα δεν έχει μεταφερθεί αυτούσιο από το σημερινό. Θα βασίζεται στην πλατφόρμα MQB Evo, μια εξέλιξη της σημερινής. Χαρακτηριστικά της οποίας, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Carscoops θα είναι το μικρότερο κατά περίπου 50 kg βάρος και το λίγο μεγαλύτερο μεταξόνιο προς όφελος της ευρυχωρίας της καμπίνας.

Η Volkswagen είχε από τις αρχές του 2018 ανακοινώσει την άφιξη του νέου Golf το καλοκαίρι του 2019. Για την εξέλιξη του οποίου έχει αποκαλύψει ότι έχει δαπανήσει 1,8 δισεκατομμύρια ευρώ. Αν η παραγωγή ξεκινήσει τον Ιούνιο του 2019, μπορούμε να ελπίζουμε για μια προεπισκόπηση στο Salon de l’ Auto στη Γενεύη τον Μάρτιο του 2019. Διαφορετικά, θα πρέπει να περιμένουμε φουλ λανσάρισμα στην ΙΑΑ 2019 στη Φρανκφούρτη.

Σε ό,τι αφορά την σπορ έκδοση, το GTI, τα νέα είναι ευχάριστα. Σήμερα η πιο ισχυρή έκδοση GTI Performance αποδίδει 245 άλογα. Ιπποδύναμη που είναι καλύτερη μεν από το βασικό GTI των 220 ίππων, αλλά σαφώς μακριά από τα ανταγωνιστικά μοντέλα της κατηγορίας που βρίσκονται κατ’ ελάχιστο στους 275 ίππους.

Μια κούρσα στο κυνήγι της ισχύος που κάποιοι βρίσκουν χωρίς νόημα, ειδικά καθώς οι premium φίρμες αποφάσισαν να περάσουν το φράγμα των 400 ίππων. Αλλά η Volkswagen είναι αναγκασμένη να «ακολουθήσει» το ρεύμα για να παραμείνει στο παιχνίδι. Και σύμφωνα με τους συναδέλφους μας της γερμανικής Autobild, το επόμενο GTI θα φτάσει στους 300 PS. Ισχύς-ταρίφα για τα κόμπακτ GTI, ακόμα και αν κάποιος αναρωτιέται πού θα πρέπει να ανέβει το Golf R.

Πηγή Carscoops

 

node/39969

VW: Δωρεάν φόρτιση για τρία χρόνια στις ΗΠΑ σε όσους αγοράσουν το ID.4

Αύριο η επίσημη αποκάλυψη του πρώτου ηλεκτρικού SUV της VW. 

Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

VW: Δωρεάν φόρτιση για τρία χρόνια στις ΗΠΑ σε όσους αγοράσουν το ID.4

Με την επίσημη αποκάλυψη του ηλεκτρικού SUV της VW, του ID.4 να είναι προγραμματισμένη για αύριο, η VW στις ΗΠΑ ξεκίνησε ήδη τις προωθητικές ενέργειες για να μεπι όσο πιο δυναμικά γίνεται στην αγορά. 
Έτσι ανακοίνωσε ότι όσοι αγοράσουν το ID.4 θα μπορούν να έχουν για τρία χρόνια δωρεάν φόρτιση στο δίκτυο ταχυφορτιστών της Electrify America.

Η ιδέα δεν γεννήθηκε από «λευκό χαρτί», καθώς κάτι αντίστοιχο είχε κάνει πριν από χρόνια και η Tesla. 
Το δίκτυο της Electrify America μετρά περίπου 2.000 ταχυφορτιστές, εγκατεστημένους σε 470 επιλεγμένα σημεία ανά τη χώρα, έτσι ώστε να καλύπτουν τις ανάγκες των κατόχων ηλεκτρικών αυτοκινήτων. 
Στο πλαίσιο μάλιστα της επέκτασης του δικτύου, υπολογίζεται πως ως τον Δεκέμβριο του 2021 ο αριθμός των ταχυφορτιστών παρέχουν τη δυνατότητα φόρτισης έως και 350 kW), θα έχει ανέβει στους 3.000 και πλέον θα καλύπτονται 800 διαφορετικά σημεία.

Η ενέργεια αυτή της VW έρχεται και ως μέρος μιας συμφωνίας της εταιρείας με τις ΗΠΑ για να αντισταθμιστούν οι συνέπειες του dieselgate στην αμερικανική αγορά. Η  Electrify America έχει κάνει συμφωνίες και με άλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων για να φορτίζουν τα ηελκτρικά τους μοντέλα. 

node/39967

Εσείς τι χρώμα θα αγοράζατε το αυτοκίνητό σας; [video]

Γιατί το λευκό και το μαύρο συγκεντρώνουν πάνω από το 50% των προτιμήσεων του κοινού.

Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Εσείς τι χρώμα θα αγοράζατε το αυτοκίνητό σας; [video]

Τα περισσότερα αυτοκίνητα είναι λευκά, μαύρα ή γκρι, αλλά έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί συμβαίνει αυτό; Το CNBC εξέτασε ποια είναι τα χρώματα που προτιμούν οι καταναλωτές και με βάση τα δεδομένα της BASF, κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι για το 2019 το λευκό ήταν καθαρά ο νικητής με 39%, ακολουθούμενο από το μαύρο (16%), το γκρι (13%) και το ασήμι (10%).

Γιατί λοιπόν οι περισσότεροι καταναλωτές προτιμούν αυτά τα χρώματα; Υπάρχουν διάφοροι παράγοντες που παίζουν ρόλο, συμπεριλαμβανομένου του γεγονότος ότι το λευκό, το μαύρο, το γκρι και το ασήμι «ταιριάζουν με τα πάντα», αλλά κυρίως ότι είναι διαθέσιμα σχεδόν σε κάθε όχημα και μοντέλο. 

Ένας άλλος παράγοντας είναι ότι τα τέσσερα αυτά χρώματα θεωρούνται «κλασικά» και ως εκ τούτου κρατούν υψηλές τιμές μεταπώλησης σε σχέση με κάποια άλλα που θεωρούνται πιο εκκεντρικά.

Ένας άλλος λόγος που αποκαλύπτει η έρευνα, είναι πως σε πολλές ανά τον κόσμο αγορές οι πελάτες τείνουν να αγοράζουν τα οχήματά τους από τις παρτίδες που οι αντιπροσωπείες έχουν ως ετοιμοπαράδοτα, ενώ αν επιλέξουν κάποιο ειδικό χρώμα ή συνδυασμό χρωμάτων θα πρέπει να περιμένουν καιρό. 

Ωστόσο σε κάποιες κατηγορίες οχημάτων ο παραπάνω κανόνας δεν φαίνεται να ισχύει. Για παράδειγμα στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα φαίνεται να υπερισχύει το μπλε χρώμα. Η αιτία πρέπει να αναζητηθεί στο γεγονός ότι αυτό ήταν το χρώμα που επέλεξαν οι περισσότερες εταιρείες για να λανσάρουν τα EV και έτσι το μπλε έγραψε πιο έντονα στο υποσυνείδητο του καταναλωτή. 

Το άσπρο και το ασημί επίσης είναι χρώματα που προτιμούν οι καταναλωτές της μεσαίας κατηγορίας οχημάτων, σε αντίθεση με το μαύρο ή το γκρι σκούρο που το προτιμούν όσοι ανεβαίνουν κατηγορία, μια που ειδικά το πρώτο θεωρείται ότι δίνει ένα επιπλέον κύρος στο αυτοκίνητο και κατ' επέκταση στον ιδιοκτήτη του. Ίσως και αυτός να είναι ο λόγος που Mercedes-Benz S-Class για παράδειγμα προσφέρει μια επιλογή μέσα από πολλαπλές αποχρώσεις του μαύρου.

Σύμφωνα με μια μελέτη που διεξήχθη από το iSeeCars, που εξέτασε 9,4 εκατομμύρια οχήματα στις ΗΠΑ πέρυσι, από το 2014 μέχρι και το 2018, το λευκό προηγείται στις επιλογές με 23,9%, ακολουθούμενο από το μαύρο με 23,2%.

Στην τρίτη θέση συναντάμε το γκρι με 15,5%, ακολουθούμενο από ασήμι, κόκκινο και μπλε, με 14,5%, 10,3% και 9,0% αντίστοιχα. 

Τα περίεργα και χτυπητά χρώματα όπως το πορτοκαλί μπορεί να είναι δημοφιλές μεταξύ εκείνων που αγοράζουν σπορ μοντέλα ή σούπερκαρ, αλλά αντιπροσωπεύει μόνο 0,4%, ενώ ένα άλλο 0,3% σε χρυσό, με το κίτρινο να βρίσκεται μόλις στο 0,2%.