node/33793

Το νέο Golf Mk VIII του 2020 χωρίς καμουφλάζ

Εμφανισιακά, το νέο Golf δεν έχει τίποτα ίδιο αλλά και τίποτα τόσο διαφορετικό από το μοντέλο που αντικαθιστά. Όπως πάντα.

Το Golf είναι η σημαία της Volkswagen. Και όπως είναι λογικό σε ένα τόσο σημαντικό και ταυτόχρονα εμβληματικό μοντέλο, πειραματισμοί με τη σχεδίαση δεν γίνονται. Έτσι και η όγδοη γενιά, φέρνει το επόμενο λογικό και μετρημένο βήμα στην εξέλιξη του βασικού μοτίβου και όχι μια επανάσταση. Η φωτογραφία αναρτήθηκε στο Instagram από χρήστη που πέτυχε το αυτοκίνητο στο δρόμο και το φωτογράφισε χωρίς καμουφλάζ. Είναι άμεσα αναγνωρίσιμο παρότι κανένα τμήμα δεν έχει μεταφερθεί αυτούσιο από το σημερινό. Θα βασίζεται στην πλατφόρμα MQB Evo, μια εξέλιξη της σημερινής. Χαρακτηριστικά της οποίας, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Carscoops θα είναι το μικρότερο κατά περίπου 50 kg βάρος και το λίγο μεγαλύτερο μεταξόνιο προς όφελος της ευρυχωρίας της καμπίνας.

Η Volkswagen είχε από τις αρχές του 2018 ανακοινώσει την άφιξη του νέου Golf το καλοκαίρι του 2019. Για την εξέλιξη του οποίου έχει αποκαλύψει ότι έχει δαπανήσει 1,8 δισεκατομμύρια ευρώ. Αν η παραγωγή ξεκινήσει τον Ιούνιο του 2019, μπορούμε να ελπίζουμε για μια προεπισκόπηση στο Salon de l’ Auto στη Γενεύη τον Μάρτιο του 2019. Διαφορετικά, θα πρέπει να περιμένουμε φουλ λανσάρισμα στην ΙΑΑ 2019 στη Φρανκφούρτη.

Σε ό,τι αφορά την σπορ έκδοση, το GTI, τα νέα είναι ευχάριστα. Σήμερα η πιο ισχυρή έκδοση GTI Performance αποδίδει 245 άλογα. Ιπποδύναμη που είναι καλύτερη μεν από το βασικό GTI των 220 ίππων, αλλά σαφώς μακριά από τα ανταγωνιστικά μοντέλα της κατηγορίας που βρίσκονται κατ’ ελάχιστο στους 275 ίππους.

Μια κούρσα στο κυνήγι της ισχύος που κάποιοι βρίσκουν χωρίς νόημα, ειδικά καθώς οι premium φίρμες αποφάσισαν να περάσουν το φράγμα των 400 ίππων. Αλλά η Volkswagen είναι αναγκασμένη να «ακολουθήσει» το ρεύμα για να παραμείνει στο παιχνίδι. Και σύμφωνα με τους συναδέλφους μας της γερμανικής Autobild, το επόμενο GTI θα φτάσει στους 300 PS. Ισχύς-ταρίφα για τα κόμπακτ GTI, ακόμα και αν κάποιος αναρωτιέται πού θα πρέπει να ανέβει το Golf R.

Πηγή Carscoops

 

node/39141
Tesla Model 3, Taiwan

To Autopilot κάρφωσε το Tesla Model 3 στο φορτηγό! [video]

Σε αυτοκινητόδρομο της Ταϊβάν, ένα Tesla Model 3 σούβλισε κυριολεκτικά ένα φορτηγό. Σύμφωνα με τον οδηγό, το Autopilot ήταν ενεργοποιημένο. Ένα εντυπωσιακό ατύχημα που ευτυχώς δεν προκάλεσε τραυματισμούς.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

To Autopilot κάρφωσε το Tesla Model 3 στο φορτηγό! [video]

Η εμπιστοσύνη στα αυτόνομα συστήματα οδήγησης μερικές φορές υπερβαίνει τις πραγματικές δυνατότητές τους. Στην Tesla, ο Elon Musk υπερθεμάτισε για τις δυνατότητες του Autopilot (κάνοντας και τις ανάλογες πωλήσεις), αλλά πολλοί οδηγοί είχαν τροχαία συμβάντα, μερικές φορές θανατηφόρα. Το πιο πρόσφατο έγινε στην Ταϊβάν χθες, 1η Ιουνίου 2020.

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι πρόκειται για αστοχία του συστήματος, αλλά και κάτι που δείχνει ότι ο άνθρωπος επιβάλλεται να παραμένει κύριος της κατάστασης
Το τροχαίο συμβάν διαδραματίστηκε στον κεντρικό αυτοκινητόδρομο Νο. 1 που διασχίζει το νησί από βορρά προς νότο. 

Νωρίς το πρωί, ένα φορτηγό βρισκόταν τουμπαρισμένο στις δύο αριστερές λωρίδες. Κατά τη διάρκεια του λεπτού ύστερα από το ατύχημα, όλα τα φορτηγά και τα αυτοκίνητα απέφυγαν το τουμπαρισμένο φορτηγό, εκτός από το Tesla Model 3. Η καλιφορνέζικη μπερλίνα φάνηκε να φρενάρει, αλλά τελικά σφηνώθηκε στην καρότσα του φορτηγού, που ευτυχώς «έβλεπε» το Tesla με την οροφή της.

Η σύγκρουση ήταν βίαια, αλλά ο οδηγός του φορτηγού βρισκόταν ήδη ασφαλής στην κεντρική νησίδα. Ευτυχώς, ούτε ο οδηγός του Model 3 τραυματίστηκε. Σύμφωνα με τον τοπικό ιστότοπο CNA, το Autopilot καθοδηγούσε το αυτοκίνητο με ταχύτητα 110 km/h. Με τον οδηγό, να φανταζόμαστε να μένει έκπληκτος που δεν είδε το Tesla να επιβραδύνει, οπότε επενέβη ο ίδιος, αλλά όταν πια ήταν πολύ αργά. 

Πρόκειται λοιπόν για ένα ακόμη ατύχημα-απόδειξη ότι ακόμη και το πιο προηγμένο σύστημα δεν είναι αλάνθαστο. Προφανώς, το τουμπαρισμένο φορτηγό παρερμηνεύτηκε από τις κάμερες του Autopilot που δεν το θεώρησαν ως όχημα ή εμπόδιο.

Να σημειώσουμε εδώ, ότι παρόλο που ο οδηγός μπορεί να ενεργοποιήσει τον αυτόματο πιλότο ανά πάσα στιγμή, η συσκευή παραμένει βοήθημα οδήγησης και όχι εργαλείο υποκατάστασης του ανθρώπου. Το Autopilot στο φάκελο λειτουργίας του υποδεικνύει ότι πρέπει να κρατάς και με τα δύο χέρια το τιμόνι και να έχεις την προσοχή σου στο δρόμο. Ενεργοποιημένο χειροκίνητα, προειδοποιεί οπτικά μετά από λίγα δευτερόλεπτα εάν δεν κάνεις κάποια ενέργεια με το τιμόνι. Στη συνέχεια, εάν ο οδηγός δεν ανταποκριθεί σε αυτήν την ειδοποίηση, το Autopilot απενεργοποιείται και δεν μπορεί πλέον να ενεργοποιηθεί όσο το αυτοκίνητο κινείται.

node/39125

Γερμανία: Πακέτο € 5 δισ. για τη στήριξη της αυτοκινητοβιομηχανίας

Αντιδράσεις για την πριμοδότηση αγοράς και συμβατικών αυτοκινήτων. 

Δευτέρα, 01 Ιουνίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Γερμανία: Πακέτο € 5 δισ. για τη στήριξη της αυτοκινητοβιομηχανίας

Με την πανδημία του κορονοϊού να έχει πλήξει τις αυτοκινητοβιομηχανίες, η Γερμανία είναι έτοιμη να ανακοινώσει ένα πάκετο ύψους € 5 δισ. για την στήριξη του κλάδου. Το ποσό αυτό εντάσσεται σε ένα ευρύτερο πακέτο ύψους € 80 δισ. με το οποίο η γερμανική κυβέρνηση σκοπεύει να ενισχύσει καίριους τομείς της οικονομίας της.

Η ενίσχυση της αυτοκινητοβιομηχανίας έχει να κάνει με την πριμοδότηση αγοράς καινούργιων αυτοκινήτων, δίχως όμως να διαχωρίζει αυτά με συμβατικό κινητήρα από τα ηλεκτρικά ή τα επαναφορτιζόμενα υβριδικά.

Έτσι υπάρχουν αντιδράσεις από πλευράς του SPD με τον Norbert Walter-Borjans να δηλώνει πως είναι είναι λάθος η παροχή κινήτρων για αγορά συμβατικων αυτοκινήτων. Τα κίνητρα, δήλωσε, πρέπει να χορηγούνται αποκλειστικά για την αγορά αυτοκινήτων με εναλλακτικούς κινητήρες. 

Το τι ακριβώς θα περιλαμβάνουν τα μέτρα θα ανακοινωθεί επισήμως αύριο, ωστόσο οι πληροφορίες αναφέρουν πως θα υπάρχει μια βασική έκπτωση της τάξης των € 2.500 για κάθε αγορά καινούργιου αυτοκινήτου, έκπτωση που θα προσαυξάνεται κατά € 500 αν επιλεγεί αυτοκίνητο με χαμηλούς ρύπους. 

Να σημειώσουμε πως οι πωλήσεις αυτοκινήτων τον περασμένο μήνα στη Γερμανία σημείωσαν την χαμηλότερη επίδοση από το 1991.