node/39896

Οι πέντε εξηλεκτρισμένες εκδόσεις του Volkswagen Golf VIII

Το νέο Golf έχει πλέον τρεις ήπιες υβριδικές εκδόσεις (mild hybrid) και δύο επαναφορτιζόμενες υβριδικές ( plug-in hybrid). 

Παράλληλα με το σταδιακό λανσάρισμα της οικογένειας μοντέλων ID, η Volkswagen εξοπλίζει την υπάρχουσα γκάμα μοντέλων της με προηγμένα υβριδικά συστήματα. 

Με τρεις νέους κινητήρες eTSI (48V ήπια υβριδικά – mild hybrid) και δύο νέα plug-in υβριδικά συστήματα, στα Golf eHybrid και Golf GTE, το Golf νέας γενιάς γίνεται το πλέον εξηλεκτρισμένο μοντέλο της Volkswagen. Μαζί με το νέο, πλήρως ηλεκτρικό ID.3, για το οποίο θα υπάρχουν τρία διαφορετικά μεγέθη μπαταρίας, η Volkswagen θέλει να αναδειχθεί στην κυρίαρχη μάρκα στην πιο δημοφιλή κατηγορία παγκοσμίως, αυτή των compact μοντέλων. 

Golf eTSI με το πρώτο mild hybrid κινητήριο σύστημα 48 V της Volkswagen

Golf eTSI

Το νέο Golf 1.5 eTSI με ισχύ 150 PS (110 kW), με το πρώτο mild hybrid κινητήριο σύστημα 48 V (eTSI) της Volkswagen, παρουσιάστηκε ήδη από το λανσάρισμα του μοντέλου, την άνοιξη. Η πιο μικρή έκδοσή του, το Golf 1.0 eTSI με 110 PS (81 kW), συμπληρώνει τη γκάμα. Και οι δύο κινητήρες είναι εξίσου αποδοτικοί και ισχυροί και χάρη στην πρόσθετη ηλεκτρική ώθηση προσφέρουν πολύ καλές επιδόσεις. Μια επιπλέον ήπια υβριδική έκδοση 48V αναμένεται προς το τέλος του έτους. Το 7-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DSG) ανήκει στο βασικό εξοπλισμό των μοντέλων.
 
Δύο νέα plug-in υβριδικά κινητήρια συστήματα

Golf eHYBRID

Η γκάμα του νέου Golf εμπλουτίζεται με δύο νέα plug-in υβριδικά μοντέλα: το Golf eHybrid και το Golf GTE. Αυτά τα Golf είναι εξοπλισμένα με μια επαναφορτιζόμενη μπαταρία ιόντων λιθίου με χωρητικότητα που έχει αυξηθεί κατά 50%, στις 13 kWh, σε σύγκριση με το plug-in υβριδικό μοντέλο της προηγούμενης γενιάς Golf Mk7. Τα δύο plug-in υβριδικά μοντέλα κινούνται είτε από τον ηλεκτροκινητήρα, είτε από έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα TSI ή και από τις δύο μονάδες μαζί.

hybr

Το Golf eHybrid αποδίδει 204 ίππους. Η ηλεκτρική αυτονομία του φτάνει έως και τα 80 χιλιόμετρα. Η συνδυασμένη αυτονομία φτάνει τα 870 χιλιόμετρα (όλες οι τιμές κατά NEDC).

Golf GTE

Το Golf GTE έχει σχεδιαστεί με στόχο τις πιο σπορ επιδόσεις. Εδώ, ο κινητήρας αποδίδει 245 ίππους. Το Golf GTE μπορεί να κινηθεί με καθαρή ηλεκτρική ισχύ για 62 χιλιόμετρα, με κατανάλωση ενέργειας 12,4 kWh. Η συνδυασμένη αυτονομία είναι 745 χιλιόμετρα (όλες οι τιμές κατά NEDC).

Με φορτισμένη την μπαταρία, τα Golf eHybrid και Golf GTE ξεκινούν ηλεκτρικά και συνεπώς με μηδενικές τοπικές εκπομπές. Η επιλογή από τον οδηγό του E-MODE επιτρέπει καθαρά ηλεκτρική οδήγηση. Ο υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας TSI ενεργοποιείται αυτόματα σε υψηλότερες ταχύτητες - ανάλογα με την ενεργοποιημένη υβριδική λειτουργία, το προφίλ οδήγησης ή το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας. Στη συνέχεια, το κινητήριο σύστημα λειτουργεί σε οικονομική λειτουργία Hybrid, γεγονός που καθιστά δυνατή την επίτευξη πολύ υψηλών αυτονομιών - έως και 870 km με το e-Hybrid, έως 745 km με το Golf GTE.

Στο βασικό εξοπλισμό ανήκει ένα 6-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG. Υπάρχει δυνατότητα επιλογής δέσμευσης της ηλεκτρικής ενέργειας, ώστε να χρησιμοποιηθεί στην οδήγηση κοντά στον τελικό προορισμό, έτσι ώστε η οδήγηση σε περιοχές με περιορισμούς στην κυκλοφορία να είναι δυνατή με τοπικά μηδενικές εκπομπές.

Πολύ πιο οικονομικό από τον προκάτοχό του

golf

Μια σύγκριση μεταξύ του Golf eHybrid σε σχέση με την προηγούμενη γενιά Golf Mk7, με ακριβώς την ίδια ισχύ, δείχνει πόσο οικονομικά είναι τα νέα plug-in υβριδικά μοντέλα. Το νέο Golf eHybrid έχει συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου 1,2 lt/100 km κατά NEDC. Αυτό αντιστοιχεί σε 0,7 lt/100 km  μικρότερη κατανάλωση καυσίμου από το αντίστοιχο μοντέλο προηγούμενης γενιάς. Η ηλεκτρική αυτονομία έχει επίσης βελτιωθεί σημαντικά, πλέον στα 80 χιλιόμετρα σε σύγκριση με την προηγούμενη των 47 χιλιομέτρων. Η συνολική αυτονομία του νέου Golf eHybrid έχει επίσης αυξηθεί σημαντικά στα 870 km σε σύγκριση με τα 760 km του Golf προηγούμενης γενιάς.

Το νέο Golf 1.5 eTSI 150 ίππους διατίθεται ήδη από την έναρξη κυκλοφορίας του μοντέλου στην ελληνική αγορά ενώ μέσα στις επόμενες εβδομάδες αναμένονται τόσο το Golf 1.0 eTSI με 110 ίππους όσο και το Golf eHybrid, με τις αντίστοιχες προτεινόμενες λιανικές τιμές να ανακοινώνονται λίγο πριν το λανσάρισμα των μοντέλων. 

[Πηγή: VW]

node/39952

BMW M3: Πλήρης αποκάλυψη στις 23 Σεπτεμβρίου

Η BMW δημοσίευσε νέα teaser για την επερχόμενη M3 που θα κάνει πρεμιέρα σε λίγες μέρες.

Σάββατο, 19 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

BMW M3: Πλήρης αποκάλυψη στις 23 Σεπτεμβρίου

BMW Αυστραλίας δημοσίευσε στο Facebook μια σειρά από teaser της επερχόμενης BMW M3, ανακοινώνοντας παράλληλα πως η πρεμιέρα του μοντέλου θα γίνει στις 23 Σεπτεμβρίου 2020.

Οι φωτογραφίες είναι γεμάτες καπνούς και δεν αποκαλύπτουν πολλά - εκτός από την πράσινη εξωτερική απόχρωση - όμως η εξωτερική σχεδίαση είναι ήδη γνωστή από τις διαρροές. Η M3 Sedan όπως και η M4 Coupé ξεχωρίζουν χάρη σε νέο αεροδυναμικό πακέτο που περιλαμβάνει ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα εμπρός με τεράστια γρίλια και σύνθετες εισαγωγές αέρα, φουσκωμένα φτερά, διαφορετικά σχέδια τροχών, διαχύτη με τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης στο πίσω μέρος και διακριτική αεροτομή.

Η βαυαρική φίρμα έχει ανακοινώσει πως η M3 Sedan και η συγγενική M4 Coupé, θα χρησιμοποιούν μια αναβαθμισμένη έκδοση του εξακύλινδρου σε σειρά twin-turbo 3,0 λίτρων M TwinPower Turbo. Στις απλές εκδόσεις το μοτέρ θα αποδίδει 480 PS και θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ενώ στις εκδόσεις Competition η απόδοση θα φτάνει τους 510 PS και τα 650 Nm σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο M Steptronic 8 σχέσεων.

Αρχικά τα μοντέλα θα διατίθενται με κίνηση στον πίσω άξονα, ενώ στη συνέχεια θα προστεθούν στη γκάμα και τετρακίνητες εκδόσεις με το σύστημα M xDrive. Επιπλέον, θα έχουμε ενεργή ανάρτηση με νέα ρύθμιση, ισχυρότερα φρένα και τα κατάλληλα ελαστικά επιδόσεων.

TAGS
node/39945

Πέντε μοναδικές McLaren Senna GTR LM με αγωνιστικές φορεσιές από το 1995

Τα υπεραυτοκίνητα πίστας είναι βαμμένα στα χρώματα των McLaren F1 GTR που πρωταγωνίστησαν στο Le Mans το 1995.

Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Πέντε μοναδικές McLaren Senna GTR LM με αγωνιστικές φορεσιές από το 1995

Η McLaren παρουσίασε πέντε μοναδικές Senna GTR που κατασκευάστηκαν στα πρότυπα των πέντε αγωνιστικών McLaren F1 GTR που τερμάτισαν στις θέσεις 1, 2, 4, 5 και 13 στις 24 Ώρες του Le Mans το 1995.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: McLaren Senna GTR

Τη δημιουργία των υπεραυτοκινήτων πίστας ανέλαβε το τμήμα McLaren Special Operations (MSO), με κάθε μια από τις αγωνιστικές φορεσιές χρειάστηκαν από 800 μέχρι και μερικές χιλιάδες εργατοώρες για την εφαρμογή τους. Τα λογότυπα των χορηγών είναι βαμμένα στο χέρι, όπως και όλα τα γραφικά, ενώ το μοναδικό αυτοκόλλητο βρίσκεται στην οροφή. Εκτός από τα χρώματα των F1 GTR, οι Senna GTR LM έχουν πεντάκτινες ζάντες της OZ με χρυσές δαγκάνες φρένων και χρυσά αμορτισέρ ως ακόμα μια αναφορά στον πρόγονό τους. Παράλληλα διατηρούν το εντυπωσιακό αεροδυναμικό πακέτο της Senna GTR που μπορεί να παράγει έως και 1.000 kg κάθετης δύναμης και έχουν νέες διπλές απολήξεις της εξάτμισης από Inconel.

Στο εσωτερικό βρίσκουμε τιμόνι και καθίσματα αγωνιστικού τύπου με το λογότυπο GTR LM, ζώνες έξι σημείων, paddles αλλαγής σχέσεων από χρυσό και πεντάλ κατασκευασμένα από νιτρίδιο τιτανίου. Επιπλέον, κάθε μοντέλο έχει πλακέτα "1 of 1" που υποδηλώνει το συλλεκτικό του χαρακτήρα, και πληροφορίες για την αντίστοιχη F1 GTR του 1995 πάνω στα ανθρακονημάτινα μαρσπιέ (τα ονόματα των τριών οδηγών, την ημερομηνία του αγώνα και τη θέση στην οποία τερμάτισε).

Αναβαθμισμένος είναι και ο κινητήρας twin-turbo V8 4,0 λίτρων που πλέον αποδίδει 845 PS και 800 Nm (20 PS σε σύγκριση με τις υπόλοιπες Senna GTR) ενώ έχει κόφτη στις 9.000 rpm. 

Ας δούμε όμως το κάθε μοντέλο ξεχωριστά:


McLaren Senna GTR LM 825/1

McLaren Senna GTR LM 825/1

Πρωτότυπο: McLaren F1/01R ‘The Ueno Clinic car’ (1η θέση)
Οδηγοί: Yannick Dalmas, Masanori Sekiya και JJ Lehto


McLaren Senna GTR LM 825/6

McLaren Senna GTR LM 825/6

Πρωτότυπο: McLaren F1/06R ‘The Harrods car’ (3η θέση)
Οδηγοί: Andy Wallace, Derek Bell και Justin Bell


McLaren Senna GTR LM 825/2

McLaren Senna GTR LM 825-2

Πρωτότυπο: McLaren F1/02R ‘The Gulf car’ (4η θέση)
Οδηγοί:  Maurizio Sandro Sala, Mark Blundell και Ray Bellm


McLaren Senna GTR LM 825/7

McLaren Senna GTR LM 825/7

Πρωτότυπο: McLaren F1/07R ‘The Jacadi car’ (5η θέση)
Οδηγοί: Fabien Giroix, Olivier Grouillard και Jean-Denis Deletraz


McLaren Senna GTR LM 825/5

McLaren Senna GTR LM 825/5

Πρωτότυπο: McLaren F1/05R ‘The Cesar car’ (13η θέση)
Οδηγοί: Jean-Luc Maury-Laribiere, Marc Sourd και Hervé Poulin


Οι πέντε τυχεροί ιδιοκτήτες των μοντέλων που προέρχονται από ΗΠΑ, Ευρώπη και Ηνωμένο Βασίλειο, θα έχουν την ευκαιρία να τα οδηγήσουν στη θρυλική πίστα του Le Mans λίγο πριν από τον αγώνα του 2021. Η McLaren δεν θέλησε να αποκαλύψει την τιμή κάθε μοντέλου που προφανώς είναι αρκετά υψηλότερη από τα £1,1 εκατομμύρια στερλίνες (προ φόρων) που κοστίζει μια "απλή" Senna GTR.